Haha ja oke, daar heb je een goed puntquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Geen idee nogquote:Op maandag 8 juni 2009 14:46 schreef vencodark het volgende:
![]()
Enne, als reactie op je post later, ga je me smsjes sturen?
dat zijn mensen die niet door hebben dat de economie ietsie pietsie is ingestort.... gewoon negerenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
Dat vind ik gemeen Ripquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Ik kan er niet zo goed tegen. Wat denken ze, dat ik ineens kan rondkomen van post bezorgen of achter de kassa werken?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
niet op ingaan. jij hebt het weloverwogen aangevraagd. het is je terugvaloptie en als mensen dat niet snappen... jammer de pammer!
Helemaal omdat ze zelf ook niet in die situatie zitten. Lekker makkelijk praten. Ik maak er liever ook geen gebruik van en daar doe ik ook mijn best voor..quote:Op maandag 8 juni 2009 14:49 schreef Jannuk het volgende:
Been there, done that. Heel herkenbaar, mensen snappen niet helemaal dat je ook nog afhankelijk bent van een nieuwe werkgever
Pfff, dat zal hier wel helemaal zo zijn… Ik ben benieuwd, bel morgen voor een afspraak.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:50 schreef Feitosa het volgende:
Gesprek bij mij was beamerpresentatie met 20 man. Zo erg is het nu.
Er komen hier kennelijk zo,n 500 aanvragen per week aan.
Nou ja, daar was haar reactie niet eens om bedoeld. Het ging om "aan het werk blijven"quote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat zijn mensen die niet door hebben dat de economie ietsie pietsie is ingestort.... gewoon negeren
Aah dat is rotquote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Heb zojuist een algeheel sportverbod opgelegd gekregen van de fysiotherapeut. Verdomme.
dan zeg je terug: ja dat is waar, er is altijd werk. betaal jij mijn huur?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen. Wat denken ze, dat ik ineens kan rondkomen van post bezorgen of achter de kassa werken? :’)
[..]
Helemaal omdat ze zelf ook niet in die situatie zitten. Lekker makkelijk praten. Ik maak er liever ook geen gebruik van en daar doe ik ook mijn best voor..
[..]
Pfff, dat zal hier wel helemaal zo zijn… Ik ben benieuwd, bel morgen voor een afspraak.
[..]
Nou ja, daar was haar reactie niet eens om bedoeld. Het ging om "aan het werk blijven"
Ja vertel eens Rip. Hij is toch niet te jong of te dom voor je?quote:
Geen idee, ik vind je niet relaxed genoeg en dan moet ik zo'n onzeker patsertje gaan vertellen dat ie het echt goed doet. Of zo.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Heb zojuist een algeheel sportverbod opgelegd gekregen van de fysiotherapeut. Verdomme.
Dat zal het toch niet zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja vertel eens Rip. Hij is toch niet te jong of te dom voor je?
dat is wel heul kak!!! jammer hee!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Voor altijd? Of tijdelijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
gato = kat zover ik weet.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Feitosa zat zeker naar een beamer-presentatie te kijken.
Zeg Feitosa, er zit hier een Braziliaanse op kantoor en die zegt telkens gustoso en kato (of zoiets) tegen me. Wat is dat?
Hey , kletskous.quote:
Tot het weer beter gaat. Maar ik zit waarschijnlijk wel voor de komende 2 tot 6 maanden aan fysio vast.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tot het weer beter gaat. Maar ik zit waarschijnlijk wel voor de komende 2 tot 6 maanden aan fysio vast.
Dus jij bent er zo een die er niet eerlijk over is of de andere het wel of niet goed doetquote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind je niet relaxed genoeg en dan moet ik zo'n onzeker patsertje gaan vertellen dat ie het echt goed doet. Of zo.
Maar goed, ik ben toch te oud voor je
Hiquote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef Murmeli het volgende:
hoi kluts!
hey venco, hoe gaat het met studeren?
Nope.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ook paardrijden gaat niet meer?
Beterschap.quote:
Oh dat gaat best de goede kant op dusquote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hi![]()
Zit aan de 7 pagina's.1 na laatste onderdeeltje denk ik. En dan nog conclusie. Ongeveer 2300 woorden geschreven.
Ziekjes? Wel beter worden he?quote:
Kut zegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef Ofresca het volgende:
Lekker hoor, welke spelletjes erbij?quote:
Ik ben nooit ziek, dus was ook niet van plan om dit lang vol te houden.quote:
Besef je dat je nu eigenlijk zegt dat ik zou moeten liegen?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die er niet eerlijk over is of de andere het wel of niet goed doet![]()
?
je merkt toch wel gauw genoeg of ieamnd vindt dat je er niets van kan? dan gaan ze er als een dooie pier bijliggenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die er niet eerlijk over is of de andere het wel of niet goed doet![]()
?
Goed zo, al zal ik er voor de zekerheid maar iets met fruit bijdoen na het eten?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek, dus was ook niet van plan om dit lang vol te houden.
VET!!!!quote:
Dit gaat vast over seks.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je merkt toch wel gauw genoeg of ieamnd vindt dat je er niets van kan? dan gaan ze er als een dooie pier bijliggen
goed hoor! alleen ik zit steeds te fokken tijdens het werk. dat is niet zo goed natuurlijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, beetje op dreef zijn he.
Oh en hoe ist natuurlijk met jou.![]()
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed hoor! alleen ik zit steeds te fokken tijdens het werk. dat is niet zo goed natuurlijk!
Kill Zone en heb Little Big Planet voor mn huisgenootje gekocht.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker hoor, welke spelletjes erbij?.
Ik eet zelden fruit, maar vooruit.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed zo, al zal ik er voor de zekerheid maar iets met fruit bijdoen na het eten?.
Vandaar dat je ziek bent, veel te gezondquote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet zelden fruit, maar vooruit.
Heb trouwens toevallig gister een hele meloen in mn eentje gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |