Don't waste your energy, gewoon niet terugmailenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
Don't waste your energy, gewoon niet terugmailen
O ja, die mocht jou niet... Wat voor mail? Een stomme, maar beschuldigend, of wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
Misschien kunnen we daar zelf een verhaal van maken, want ik hou niet van open eindesquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tsk, 1 van de 2 fokkers die ik IRL heb ontmoet
jaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
fuck die bitch!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
maar de leukste is er nogquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar zelf een verhaal van maken, want ik hou niet van open eindes
Misschien kunnen we 'm met z'n allen gaan PM'en dat ie terug moet komenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
jamaar waarom is niet bekend..
best jammer dat ie niet meer hier is
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russen
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 'm met z'n allen gaan PM'en dat ie terug moet komen
russen zijn zo koude oorlogquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russen
Koreanenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
russen zijn zo koude oorlog![]()
gevaar schuilt hem nu in chinezen... wees bij de tijd
Staat BVD niet voor BINNENLANDSE veiligheids dienstquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn humor wordt niet begrepenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
russen zijn zo koude oorlog![]()
gevaar schuilt hem nu in chinezen... wees bij de tijd
quote:
u riep mij????quote:
en je beschermt het binnenland door het gevaar van buiten op te pikken, want als ze binnen zijn ben je te laat.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Staat BVD niet voor BINNENLANDSE veiligheids dienst
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]gaat vrijdag nog door? cue komt ook naar rotterdam
weer een gezellig fokweekendje
![]()
quote:
jij,...... moet nodig dat eens naast je neer leggen!.... boosheid is verspilde energie!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
He.. het gaat altijd door als ik er ben .. of de rest komt, dat zien wij dan welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
![]()
jij hebt kingmob helemaal niet gemeet.... maar als het om de leukste fokker ging hadden we jou wel geroepen hoor snoezepoekiequote:
that is true my lovequote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He.. het gaat altijd door als ik er ben .. of de rest komt, dat zien wij dan wel
ik moet nog overleggen met mij en jij of het slim is of ik ook ga komen dat weekend.. Maar dat bekijk ik tegen het einde van de week welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
![]()
Voor zover ik weet heet de BVD namelijk inmiddels de AIVD en heette het de BVD toen we het nog over de russen hadden. Ik wilde dus een klassiek 'bond' sfeertje creeeren.quote:
hrmmmquote:Op maandag 8 juni 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt kingmob helemaal niet gemeet.... maar als het om de leukste fokker ging hadden we jou wel geroepen hoor snoezepoekie
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik moet nog overleggen met mij en jij of het slim is of ik ook ga komen dat weekend.. Maar dat bekijk ik tegen het einde van de week welIk denk het wel eigenlijk... Hangt er beetje vanaf of ik/jij op dat moment in een dipje zit.. Van jij weet ik het wel, maar van ik kan ik het niet voorspellen nog
Ow en of Venco bij jou kan pitten evt.. kan ze ook meequote:
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmmmaar dat
vertrouw ik niet zo... Heb ik concurrentie ofzo???
ja van mij, ik ben de bijna leukste fokkerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmmmaar dat
vertrouw ik niet zo... Heb ik concurrentie ofzo???
ik ben van de nieuwe bond generatiequote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heet de BVD namelijk inmiddels de AIVD en heette het de BVD toen we het nog over de russen hadden. Ik wilde dus een klassiek 'bond' sfeertje creeeren.
ja hoor dan mag ze op de bankquote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow en of Venco bij jou kan pitten evt.. kan ze ook mee
ok sorry, eensch....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.
problemen met het feit dat ze gewoon vriendschappelijk hier verder gaan? teleurgesteld dat ze geen ruzie hebben?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.
Ze beschuldigt me van kinderachtig gedrag omdat ik haar uit mijn hyves heb geflikkerdquote:Op maandag 8 juni 2009 12:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
O ja, die mocht jou niet... Wat voor mail? Een stomme, maar beschuldigend, of wat?
I know, I know.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:01 schreef kwaakvaak het volgende:
jij,...... moet nodig dat eens naast je neer leggen!.... boosheid is verspilde energie!
Wel de allernieuwste dan hoop ik!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben van de nieuwe bond generatieik hou niet van oude special effects
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
problemen met het feit dat ze gewoon vriendschappelijk hier verder gaan? teleurgesteld dat ze geen ruzie hebben?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja van mij, ik ben de bijna leukste fokker
niet meer dan normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey poekemeis... zullen wij samen het dapperste duo van fok worden dan? Jij, ik als leukste users.. Nemen we er nog een paar mensen bij als huisdiertjes... Lijkt me dolletjes!!!
(volgens mij vinden mensen ons nu echt raar worden he???)
boeien. lekker laten beweren. mag zij kinderachtig vinden. ik zou gewoon terugmailen: boeie! en dan op send klikken. klaar, over en uit. het heeft er toch geen invloed op of je je vriend nog terugkrijgt. dat lukt pas als zij oprot. en als hij dus inziet dat ie zn tofste vriendin kwijt is door die trut.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze beschuldigt me van kinderachtig gedrag omdat ik haar uit mijn hyves heb geflikkerdx 10.
[..]
I know, I know.
daar is ze boos over? Grow up. Je gaat toch geen mensen in je hyves houden als je ze niet moet/ruzie mee hebt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze beschuldigt me van kinderachtig gedrag omdat ik haar uit mijn hyves heb geflikkerdx 10.
[..]
I know, I know.
Ik vind het een beetje pijnlijk Kwaak. Maar daar lijk ik meer last van te hebben dan jullie, dus carry onquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey poekemeis... zullen wij samen het dapperste duo van fok worden dan? Jij, ik als leukste users.. Nemen we er nog een paar mensen bij als huisdiertjes... Lijkt me dolletjes!!!
(volgens mij vinden mensen ons nu echt raar worden he???)
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
problemen met het feit dat ze gewoon vriendschappelijk hier verder gaan? teleurgesteld dat ze geen ruzie hebben?
Dat komt dan helemaal goedquote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
ja hoor dan mag ze op de banken je weet dat die wel groot zat is.
Je doet je ondertitel wel eer aanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je luistert DJVTquote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..
dingen die voor ons gevoelig zijn gooien we gewoon op de PM. wat op fok komt is puur niet serieus stom gewouwel.... maar ik wil geen topic killer zijn ofzo dus ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje pijnlijk Kwaak. Maar daar lijk ik meer last van te hebben dan jullie, dus carry on
ik vraag je alleen watquote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nietIk wil dat juist voorkomen en zeker en publique. Je moet eens leren wanneer mensen worden aangevallen en niet.
Waarschijnlijk niet, tot zij weg gaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
boeien. lekker laten beweren. mag zij kinderachtig vinden. ik zou gewoon terugmailen: boeie! en dan op send klikken. klaar, over en uit. het heeft er toch geen invloed op of je je vriend nog terugkrijgt. dat lukt pas als zij oprot. en als hij dus inziet dat ie zn tofste vriendin kwijt is door die trut.
We hebben de vriendschap op de proef gesteld door dingen te beweren die "niet aan de waarheid voldoen"quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
daar is ze boos over? Grow up. Je gaat toch geen mensen in je hyves houden als je ze niet moet/ruzie mee hebt?
quote:
daarom was het een directe vraag van mij?quote:
Ja, dat is me duidelijk. Ik vind het alleen erg ongemakkelijk om te lezen, maar dat zegt meer over mijquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dingen die voor ons gevoelig zijn gooien we gewoon op de PM. wat op fok komt is puur niet serieus stom gewouwel.... maar ik wil geen topic killer zijn ofzo dus ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden.
als jullie dna verder aannemen dat er niks pijnlijks bij zit (althans wat mij betreft, ik kan niet in kwaaks gevoel kijken maar die is oud en wijs genoeg)
Ik wil juist ook niet dat jullie elkaar behandelen als het vuil der aarde! Het gaat mij meer om te teksten als: heb je me al weer vervangen, heb ik nu al concurrentie, ed. Het zijn verkapte grapjes, maar weet dat het pijn doet. Het lijkt me gewoon niet verstandig zulke dingen op Fok te zetten. Probeer het gewoon wat luchtig te houden, want eerlijk is eerlijk, in mijn optiek druipt de drama er af en dat vind ik gewoon kut voor je/jullie.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..
Ja ik ben er redelijk kapot van, en ja ik zou het liever anders gezien hebben, maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik nu haar moet behandelen als het vuil der aarde.. Wij, murmeli en ik hebben kwa fokheid helaas voor de medelezers een beetje dezelfde foute humor... En ach... ik heb zelf liever zo dan dat ik haar haat..
De jeugd van tegenwoordig, denk ikquote:
Ik vind het tof dat HH gewoon post wat ze denkt en er niet omheen draaitquote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom was het een directe vraag van mij?
Je maakt een grapjequote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
hmmm ja ik ben wel bang dat dat een beetje kwaak zn zwarte humor is. als hij zich daadwerkelijk vervangen zou voelen zou hij het namelijk op de mail of de pm zetten of mij bellen. maargoed. wat mij betreft point taken, ik zal het luchtig houdenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil juist ook niet dat jullie elkaar behandelen als het vuil der aarde! Het gaat mij meer om te teksten als: heb je me al weer vervangen, heb ik nu al concurrentie, ed. Het zijn verkapte grapjes, maar weet dat het pijn doet. Het lijkt me gewoon niet verstandig zulke dingen op Fok te zetten. Probeer het gewoon wat luchtig te houden, want eerlijk is eerlijk, in mijn optiek druipt de drama er af en dat vind ik gewoon kut voor je/jullie.
als ik iets geinsinueerd had had ik geen ? erachter gezetquote:Op maandag 8 juni 2009 13:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Leer dan ook maar gelijk het verschil tussen vragen en insinueren![]()
dat denk ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat is me duidelijk. Ik vind het alleen erg ongemakkelijk om te lezen, maar dat zegt meer over mij
Nee echt niet.quote:
Dat je achter een zin een vraagteken plaatst betekent niet meteen dat het ook daadwerkelijk een vraag isquote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik iets geinsinueerd had had ik geen ? erachter gezet![]()
zo en meer maak ik er niet aan vuil
Echt hè, je krijgt toch een sik van dat kindquote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Ik heb dit teruggestuurd (en iets meer): "De reden dat ik jouw mail niet beantwoord heb, is omdat ik een aantal dagen daarna met J. ging praten én omdat ik weiger via de mail met jou (om niet gelijk weer een "volwassen" gedrag beschuldiging te krijgen, dat weiger ik met iedereen. Ruzies praat je niet uit via de mail) te communiceren, terwijl het over de vriendschap tussen J. en mij gaat. Ik ga geen dingen uitpraten via de mail, alleen IRL."
en dat "meer" is dat je er nog ff bij hebt gezet dat je haar een enorme takkehoer vindt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Ik heb dit teruggestuurd (en iets meer): "De reden dat ik jouw mail niet beantwoord heb, is omdat ik een aantal dagen daarna met J. ging praten én omdat ik weiger via de mail met jou (om niet gelijk weer een "volwassen" gedrag beschuldiging te krijgen, dat weiger ik met iedereen. Ruzies praat je niet uit via de mail) te communiceren, terwijl het over de vriendschap tussen J. en mij gaat. Ik ga geen dingen uitpraten via de mail, alleen IRL."
aangezien het feit dat we hier geen lichaamstaal hebben e.d. ik geen smilies heb gebruikt om er ook een vorm van lichaamstaal bij te gebruiken en er geen intonatie (of hoe je het ook schrijft ...) is...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je achter een zin een vraagteken plaatst betekent niet meteen dat het ook daadwerkelijk een vraag is
Ik haat het als mensen dit soort dingen posten en dan verder niet de uitleg - kwelling!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja ik ben er redelijk kapot van, en ja ik zou het liever anders gezien hebben, maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik nu haar moet behandelen als het vuil der aarde.. Wij, murmeli en ik hebben kwa fokheid helaas voor de medelezers een beetje dezelfde foute humor... En ach... ik heb zelf liever zo dan dat ik haar haat..
Voel je je dan ook een stuk beter in je tanktop?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ZÓÓÓ blij dat mijn fitness gym gerestaureerd is
Het is nu 2x zo groot en alleen maar de modernste apparatuur dit er is
Ik ben hiervoor al 4 weken niet geweestmaar ben sinds vorige week weer serieus begonnen, ook weer op mijn voeding te letten en minder alcohol te drinken
![]()
Voel me echt meteen een stuk beter in mijn vel
kwam jij hier toen al? of ben je een kloon?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voel je je dan ook een stuk beter in je tanktop?
sorry, ik kon het niet laten
Heb zaterdag geen tanktop gedragen Sjaakiequote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
wil ik alle details pm-en, zit je box nog volquote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dit soort dingen posten en dan verder niet de uitleg - kwelling!!!
wat wil je weten schatje?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dit soort dingen posten en dan verder niet de uitleg - kwelling!!!
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
kwam jij hier toen al? of ben je een kloon?
jij weet niks jij!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
wil ik alle details pm-en, zit je box nog vol
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijk
al? dat was zaterdag![]()
Je hebt ons advies aangenomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb zaterdag geen tanktop gedragen Sjaakie
Maar er moet nog flink wat gebeuren, maar heb er zin in![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
Stuur haar een digitale kaart om het 'uit te praten' wat daadwerkelijk gewoon een virus is, dat zal haar leren, de vuile hoer
date?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Gadverredamme ik haat spanningEn ik wil uitsluitel of vanavond doorgaat
Ik was sarcastisch..quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]oh kloon? zit ik hier op een kloon te geilen? (en alle andere singles dames met mij)
ow begon hij zaterdag weer over een tanktop?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijk
Jouw kloon is nog veel meerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijk
oja voor je lijstje.... nja dr is niet zoveel te weten eig. het is gewoon uit.quote:
Nja heb wel even mijn shirt uitgehad om af te koelenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je hebt ons advies aangenomen?
Gelukkig ben ik al aardig op weg en hoeft er niet veel meer te gebeuren.. want ik krijg steeds minder zin
De eerste keer was ik er dan niet bijquote:Op maandag 8 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ow begon hij zaterdag weer over een tanktop?
je zou niet verwachten dat iemand dat zou herhalen na wat ie vorige keer al naar zijn hoofd geslingert kreeg
Niet deze discussie weerquote:
De majoor komt misschien langs voor de massagequote:
I am to sexy for my shirt ideequote:
dan nog!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet deze discussie weerIk draag het alleen met fitnessen
OOk not done. What's wrong met een T-shirt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En hardstyle feestjes liegbeestquote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen een massage die JIJ gaat krijgen he?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De majoor komt misschien langs voor de massage
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
je zou niet verwachten dat iemand dat zou herhalen na wat ie vorige keer al naar zijn hoofd geslingert kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Vind ik al erg genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
massage... noemen jullie dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De majoor komt misschien langs voor de massage
Ik beantwoord vragen graag..quote:
Nee, dit gaat door totdat zij heeft wat ze wil, hem helemaal alleen. Leuk leven heb je danquote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef automatic_ het volgende:
Echt hè, je krijgt toch een sik van dat kind
Ik zou het nu ook "gewoon" laten hangen, want zij stopt er waarschijnlijk toch niet mee...
[ afbeelding ]
I wish.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
en dat "meer" is dat je er nog ff bij hebt gezet dat je haar een enorme takkehoer vindt?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
Stuur haar een digitale kaart om het 'uit te praten' wat daadwerkelijk gewoon een virus is, dat zal haar leren, de vuile hoer
Absoluut!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef heksehiel het volgende:
Ik mag toch aannemen een massage die JIJ gaat krijgen he?
Minder vrijheid, en een stuk warmerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
OOk not done. What's wrong met een T-shirt?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren
Maar wees eerlijk, als je je best hebt gedaan voor je figuur mag je er toch trots op zijn ?
Andersom is het ook zo, maar daar wordt niks van gezegd.
Dikke mensen verbergen het juist door méér kleding aan te doenSommige mensen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is soooooooo not done !!!
I've got more game than Monopoly.
brilliant nummer iddquote:
Er werd zelfs een topic naar vernoemdquote:Op maandag 8 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je kan zien of je de spieren goed gebruikt, en de oefening dus goed uitvoert...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vind ik al erg genoeg
Er zijn meer mensen in de fitnesszaal bezig...
Is het niet aan jou om dan wijzer te zijn en dat aan die vriend van je over te laten? Als zij echt zo erg is merkt hij dat ook wel vanzelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat door totdat zij heeft wat ze wil, hem helemaal alleen. Leuk leven heb je dan
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
massage... noemen jullie dat zo tegenwoordig?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren
Maar wees eerlijk, als je je best hebt gedaan voor je figuur mag je er toch trots op zijn ?
Andersom is het ook zo, maar daar wordt niks van gezegd.
Dikke mensen verbergen het juist door méér kleding aan te doenIk vind het heel erg onaantrekkelijk als een man kickt op zijn eigen lijf. Bovendien hebben echt gespierde mannen geen tanktopjes nodig om te laten zien dat ze gespierd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg onaantrekkelijk als een man kickt op zijn eigen lijf. Bovendien hebben echt gespierde mannen geen tanktopjes nodig om te laten zien dat ze gespierd zijn
uiteraard, en dan ga je op het strand lopen met alleen een korte broek aan bijvoorbeeld?!?!?!!?!?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
Je reinste flauwekulquote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je kan zien of je de spieren goed gebruikt, en de oefening dus goed uitvoert...
KF is zo'n type die alsie in de sportschool staat dat ik dus niet meer lid wil worden bij die sportschool. alleen maar patsertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg onaantrekkelijk als een man kickt op zijn eigen lijf. Bovendien hebben echt gespierde mannen geen tanktopjes nodig om te laten zien dat ze gespierd zijn
Klopt, waar lees je dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Is het niet aan jou om dan wijzer te zijn en dat aan die vriend van je over te laten? Als zij echt zo erg is merkt hij dat ook wel vanzelf.
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachtenquote:
tenzij cuegirllie zelf ook wel zin heeft in een ander onderonsje met de majoorquote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ennuh, het is niet voor-wat-hoort-wat hè! Gewoon die massage innen en 'm er weer uitschoppen
dat dus... Het contact tussen ons is niet zo slecht... maar goed,HH heeft een punt en ik zal mij ook een beetje inhouden hier, maar ik heb een beetje zwarte humor en dat is wel beetje mijn manier van met verdriet om gaan. Van buiten lach ik, maar diep van binnen zit nog heel veel gevoel voor die kikker..quote:Op maandag 8 juni 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ja ik ben wel bang dat dat een beetje kwaak zn zwarte humor is. als hij zich daadwerkelijk vervangen zou voelen zou hij het namelijk op de mail of de pm zetten of mij bellen. maargoed. wat mij betreft point taken, ik zal het luchtig houden
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachten
Zo komt het hier wel over. Ook omdat je je erg druk erover maakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, waar lees je dat ik dat niet doe?
GMTA!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkantquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus... Het contact tussen ons is niet zo slecht... maar goed,HH heeft een punt en ik zal mij ook een beetje inhouden hier, maar ik heb een beetje zwarte humor en dat is wel beetje mijn manier van met verdriet om gaan. Van buiten lach ik, maar diep van binnen zit nog heel veel gevoel voor die kikker..
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Ennuh, het is niet voor-wat-hoort-wat hè! Gewoon die massage innen en 'm er weer uitschoppen
Dat dusquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
tenzij cuegirllie zelf ook wel zin heeft in een ander onderonsje met de majoor
Er is weer ruimte in mijn boxquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkant
Ik zal m'n mond dichthoudenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachten
dank, ga ik vanavond ff luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend lief liedje van die lompe grappenmakers
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar ik zie het allemaal wel hoor.. ik heb werkelijkwaar geen idee hoe of wat of dergelijke
quote:
uuh heb het nummer wel thuis in iTunes staan, maar dit is de tekst : http://artists.letssingit(...)iet-als-jouw-q81mnjrquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellen
is beter ja... mijn binnenkant is alleen voor mensen wie ik toelaat in mijn domeinquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkant
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Zo komt het hier wel over. Ook omdat je je erg druk erover maakt.![]()
link is al gepost, ik luister het vanavondquote:Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh heb het nummer wel thuis in iTunes staan, maar dit is de tekst : http://artists.letssingit(...)iet-als-jouw-q81mnjr
ALS het doorgaat.. het gebeurd mij vaak genoeg dat als ik aan iemand anders vertel wat mijn plannen zijn, deze ineens niet meer doorgaanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellen
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkersquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
link is al gepost, ik luister het vanavond
di zoek ik dan ook wel op vanavond als ik he niet versta.....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkers)
Dat zijn de teksten!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.
Hij wel kennelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkers)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelen
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek isquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend lief liedje van die lompe grappenmakers
te veel straattaal, daar ben ik zooo niet in thuis, vind het ook gewoon zwaar irritant. ben het nu half aan het lezen....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelen
Dan nog, je is kut maar dat moet hij wel zelf in gaan zien. Lijkt me ook hoe drukker je je erover maakt des te meer je hem wegduwt richting haar.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je moet daar inderdaad wel tegen kunnen, ik vind het wel grappig. Het is niet dat ik het hele dagen luister, maar zo af en toe vind ik het wel leuk om te luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek is
DJVT is hate it or love it, daar kan ik helaas niets aan veranderenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek is
ik zou gewoon even alle contact met hem en met haar verbreken. het is ook gewoon hartstikke pijnlijk voor je en op deze manier doet het alleen maar meer pijn. als je ze even loslaat kan je het wat meer loslaten en het van een afstand bekijken. dan heb je er minder last vanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat komt ook niet door haar, dat komt door hem omdat hij zijn bek niet open durft te trekken...
let it be.
volgens mij ken ik het niet nee.... is ook niet mijn stijl denk ik....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je moet daar inderdaad wel tegen kunnen, ik vind het wel grappig. Het is niet dat ik het hele dagen luister, maar zo af en toe vind ik het wel leuk om te luisteren
Smaken verschelen gelukkig
Het valt nog wel mee hier, maar ze verzinnen het vaak zelf. Het wordt alleen nogal overgenomenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
te veel straattaal, daar ben ik zooo niet in thuis, vind het ook gewoon zwaar irritant. ben het nu half aan het lezen....
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
Dat zijn de teksten!!!Stuur dr een linkje naar deze post, ben je gelijk klaar
![]()
Hij durft niet tegen haar op te boksen...quote:
Ja, dat maakt hem een slappe zakquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
dat komt ook niet door haar, dat komt door hem omdat hij zijn bek niet open durft te trekken...
let it be.
Hij merkt weinig van mijn druk maken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
Dan nog, je is kut maar dat moet hij wel zelf in gaan zien. Lijkt me ook hoe drukker je je erover maakt des te meer je hem wegduwt richting haar.
grappig dat ze het zelf verzinnen! ik word wel nieuwsgierig zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee hier, maar ze verzinnen het vaak zelf. Het wordt alleen nogal overgenomen
Dus nu is het idd straattaal, die ik alleen snap omdat ik hun vreemd genoeg zo vet vind.
Ik heb ze zelfs live gezien van de winter
Same difference. Tijd voor nieuwe vriendenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Hij durft niet tegen haar op te boksen...![]()
[..]
Nee ok, maar jij welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij merkt weinig van mijn druk maken hoor.![]()
3x is scheepsrecht, klaar nu
ja veel van hun woorden komen uit het niks, betekenen niks en zijn overgenomen door straatjochies die het stoer vinden klinken. Ze zijn hoe je ook draait wel vernieuwend bezig die DJVT.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee hier, maar ze verzinnen het vaak zelf. Het wordt alleen nogal overgenomen
Dus nu is het idd straattaal, die ik alleen snap omdat ik hun vreemd genoeg zo vet vind.
So?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
@ rip en sedan: nouk wilde erover ophouden toch?
Heb ze op LL gezien en vorige week op PP, maar ik geloof dat ik in de niet-fan categorie val. Idd smaken verschillen en dat is maar goed ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
DJVT is hate it or love it, daar kan ik helaas niets aan veranderen
Ik ben niet zo'n rap-fan, maar de muziek is zeker wel goed verzorgd vind ik. Voor de rest is het vaak vooral grappig.
Er hoeft toch verder geen antwoord op gegeven te worden? dus so?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus klaar slotje (op dit onderwerp dan)
was dat op LL afgelopen jaar? dan heb ik ze namelijk ook gezien en ben weggegaan denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ze op LL gezien en vorige week op PP, maar ik geloof dat ik in de niet-fan categorie val. Idd smaken verschillen en dat is maar goed ook
Nu zeur jij er echter over door - mijn post leek me een duidelijke afsluiter met een deur naar iets nieuws. Bovendien kan nouk prima voor zichzelf praten. Maar wel liefquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus klaar slotje (op dit onderwerp dan)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er hoeft toch verder geen antwoord op gegeven te worden? dus so?
Jup in die veel te drukke tent, waar iedereen een hartje moest vouwen van zijn handenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was dat op LL afgelopen jaar? dan heb ik ze namelijk ook gezien en ben weggegaan denk ik
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu zeur jij er echter over door - mijn post leek me een duidelijke afsluiter met een deur naar iets nieuws. Bovendien kan nouk prima voor zichzelf praten. Maar wel lief
Stelling anyone?
dat zegt me niks....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup in die veel te drukke tent, waar iedereen een hartje moest vouwen van zijn handen
Leugens. Ik kom nog wel eens de deur uit.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
stelling: als je de enige single bent op de afdeling waar je werkt, werk je op een saaie afdeling....
Wel een vraag. Hebben jullie wel eens een hechte vriendschap beeindigd en hoe ging dat? (sorry hij borduurt een beetje voort op het onderwerp, maar bedoel het niet zo)quote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu zeur jij er echter over door - mijn post leek me een duidelijke afsluiter met een deur naar iets nieuws. Bovendien kan nouk prima voor zichzelf praten. Maar wel lief
Stelling anyone?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens. Ik kom nog wel eens de deur uit.
ook daar heb ik een antwoord op, met veel pijn en verlies van volledig vertrouwen in de mensheid.. Vorig jaar rond deze tijd ongeveerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel een vraag. Hebben jullie wel eens een hechte vriendschap beeindigd en hoe ging dat? (sorry hij borduurt een beetje voort op het onderwerp, maar bedoel het niet zo)
geen idee.... nooit op een afdeling gewerkt waar ik als enige single wasquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
stelling: als je de enige single bent op de afdeling waar je werkt, werk je op een saaie afdeling....
Niks van waar - ik heb een topafdeling, maar ik ben de enige single. Maar ik doe dan ook niet aan werkflirten. Op een verdwaalde zoenpartij met een collega op de kerstborrel van mijn vorige werk naquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik vermaak me prima met al die niet-singles. Sommige van hun gespreksonderwerpen interesseren me niet, maar dat maakt toch niet uit. Moet af en toe ook werken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
oh jij ook al? ik dus ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan werk ik dus op een saaie afdeling![]()
Hij ook. Moet toch nieuwe mensen leren kennenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens. Ik kom nog wel eens de deur uit.
ik zou hier eigenlijk moeten zeggen dat het in ons geval een gevalletje eigen schuld is hequote:
niet dat ik weet....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel een vraag. Hebben jullie wel eens een hechte vriendschap beeindigd en hoe ging dat? (sorry hij borduurt een beetje voort op het onderwerp, maar bedoel het niet zo)
oh wie?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook daar heb ik een antwoord op, met veel pijn en verlies van volledig vertrouwen in de mensheid.. Vorig jaar rond deze tijd ongeveer![]()
Zeg hebben jullie ook een stelling waar ik iets postiefs op kan antwoorden?
Sorry. In dat schuitje zit ik nu. Maar vertrouwen kan dus wel weer terug komen?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook daar heb ik een antwoord op, met veel pijn en verlies van volledig vertrouwen in de mensheid.. Vorig jaar rond deze tijd ongeveer![]()
Zeg hebben jullie ook een stelling waar ik iets postiefs op kan antwoorden?
Ja, vorig jaar. Ik had een beste vriendin (16 jaar lang) met wie ik echt alle lief en leed heb gedeeld en met wie ik elke dag een uur belde. En toen kreeg ze een vriend die ik niet mocht (want crimineel en onbetrouwbaar) en liet ze me in de steek in de week dat mijn verkering uitging en ik mijn huis zou kwijtraken. Nooit meer gesproken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
dat ging een beetje zo van....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Good workquote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en Rip, met nieuwe vriendjes maken ben ik druk bezig
quote:
Mis je dr nog wel eens? Ook al weet je dat je beter af bent?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar. Ik had een beste vriendin (16 jaar lang) met wie ik echt alle lief en leed heb gedeeld en met wie ik elke dag een uur belde. En toen kreeg ze een vriend die ik niet mocht (want crimineel en onbetrouwbaar) en liet ze me in de steek in de week dat mijn verkering uitging en ik mijn huis zou kwijtraken. Nooit meer gesproken.
Het was kut, maar achteraf denk ik wel dat ik beter af ben. En ik heb zat andere lieve vrienden en familie om me op te vangen gehad
das vrij moeilijk, vind ik. Ik ben een stuk voorzichtigere met echte hechte diepe vriendschappen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry. In dat schuitje zit ik nu. Maar vertrouwen kan dus wel weer terug komen?
Maar ik ga vanavond naar een pubquiz. Dat kan hij me niet navertellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef heksehiel het volgende:
Hij ook. Moet toch nieuwe mensen leren kennen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Dat niet , maar ik heb ooit eens ergens gewerkt met allemaal single jonge gasten en dat was toch wel erg leuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
ja hoor, maar het kost veel energie en moeite... Het is niet voor niets dat gisteren door duimelot verteld werdt dat ik voor en tijdens murm slecht in mijn vel zat. Ik had totaal geen vertrouwen meer in mensen, en wilde eigenlijk liever gewoon thuis onder de bank zitten. Dat is stom geweest van mij, en vooral de laatste 3 a 4 maanden (ja tijdens idd) was ik heel hard op weg om daar verandering in te brengen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das vrij moeilijk, vind ik. Ik ben een stuk voorzichtigere met echte hechte diepe vriendschappen.
No problemquote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
Ja. Omdat ik bepaalde dingen alleen met haar heb gedeeld - we zijn bijvoorbeeld 15 jaar lang elke vakantie samen op vakantie geweest. Soms heb ik zo'n Aha-moment over die tijd en dan kan ik dat niet met 'r delen. Maar verder niet zo - achteraf leunde zij veel meer op mij dan andersomquote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mis je dr nog wel eens? Ook al weet je dat je beter af bent?
wil je het uitleggen? dat is makkelijker om je moed in te praten.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
das een geheel logisch reactie zeker in als het zoveel in zo'n korte tijd warenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voorAls je in een jaar tijd bij 4 verschillende mensen op je bek gaat, heb ik mijn portie wel even gehad
Niet beeindigd , maar wel dikke herrie gehad waardoor de vriendschap niet meer zo hecht was.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
dat zijn er wel veel ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voorAls je in een jaar tijd bij 4 verschillende mensen op je bek gaat, heb ik mijn portie wel even gehad
daar ben jij toch altijd mee bezig?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het maar een raar wijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Ja. Omdat ik bepaalde dingen alleen met haar heb gedeeld - we zijn bijvoorbeeld 15 jaar lang elke vakantie samen op vakantie geweest. Soms heb ik zo'n Aha-moment over die tijd en dan kan ik dat niet met 'r delen. Maar verder niet zo - achteraf leunde zij veel meer op mij dan andersom
Dat is het eigenlijk. Iets teveel mensen die het laten afweten op momenten dat ik het écht nodig heb. Heb daar zo de schijt van dat ik merk dat ik steeds minder dingen met mensen ga delen en een soort van 'flikker maar op doe het allemaal zelf wel' gevoel krijg. Voel me daardoor ontzettend veilig maar verdomde eenzaam achter mijn grote muur. Maar het lukt me even niet om mensen echt toe te laten.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
vrijdag toen het net uit was met kwaak smste ik ook mijn beste vriendin of ze tijd had om ff af te spreken, en die liet het ook afweten. vond ik een lullige streek van haar. dat leert me veel over haar, maar niet over mensen in het algemeen.
Lees vriendjes eens niet zo letterlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
daar ben jij toch altijd mee bezig?
* Den_Haag komt weer eens binnen gehuppeld
dat heeft tijd nodig. soms blijkt het dat de mensen die je niet als je beste vriend/vriendin zag nog het meest aan hebt. Dat is mijn ervaring iigquote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Iets teveel mensen die het laten afweten op momenten dat ik het écht nodig heb. Heb daar zo de schijt van dat ik merk dat ik steeds minder dingen met mensen ga delen en een soort van 'flikker maar op doe het allemaal zelf wel' gevoel krijg. Voel me daardoor ontzettend veilig maar verdomde eenzaam achter mijn grote muur. Maar het lukt me even niet om mensen echt toe te laten.
Klopt, maar ook die hou ik dan toch wel een beetje op afstand om niet weer gekwetst te worden. Vertrouwen is maar een lastig ding.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft tijd nodig. soms blijkt het dat de mensen die je niet als je beste vriend/vriendin zag nog het meest aan hebt. Dat is mijn ervaring iig
ik heb mezelf aangeleerd om altijd te zorgen dat ik meerdere vrienden heb aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. sommige spreek ik vooral op msn omdat ze ver weg wonen, anderen kan ik makkelijker opzoeken. en afhankelijk van mijn stemming bel ik wie ik het liefste wil spreken als ik ergens mee zit. als die dan geen gehoor geeft dan bel ik een andere. en als je pech hebt is er net niemand thuis of heeft niemand thuis. dan baal ik maar dan denk ik: tsja ff kut maar ik kan het alleen ook wel. ga ik bijv gewoon hier op fok klagen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Iets teveel mensen die het laten afweten op momenten dat ik het écht nodig heb. Heb daar zo de schijt van dat ik merk dat ik steeds minder dingen met mensen ga delen en een soort van 'flikker maar op doe het allemaal zelf wel' gevoel krijg. Voel me daardoor ontzettend veilig maar verdomde eenzaam achter mijn grote muur. Maar het lukt me even niet om mensen echt toe te laten.
Avonturier en praatpaal in één. Geen dank.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
De rest van de mensheid kan er weinig aan doen dat die ex-beste vriendin zo'n muts is.
Oh ja, en dat inzicht heb ik deels te danken aan UIO. Dankjewel U
dat klopt ja!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft tijd nodig. soms blijkt het dat de mensen die je niet als je beste vriend/vriendin zag nog het meest aan hebt. Dat is mijn ervaring iig
Tuurlijk, maar het leven is vallen en opstaan. Als je geen risico's neemt mis je ook een heleboel leuke dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die hou ik dan toch wel een beetje op afstand om niet weer gekwetst te worden. Vertrouwen is maar een lastig ding.
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vriendenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Avonturier en praatpaal in één. Geen dank.
maar soms moet je jezelf ff in bescherming nemen.....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het leven is vallen en opstaan. Als je geen risico's neemt mis je ook een heleboel leuke dingen
Ja, ben in die zin ook wel heel erg veranderd. Was voorheen veel afhankelijker van contact. Kon zelf s in paniek raken als ik niemand te pakken kreegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb mezelf aangeleerd om altijd te zorgen dat ik meerdere vrienden heb aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. sommige spreek ik vooral op msn omdat ze ver weg wonen, anderen kan ik makkelijker opzoeken. en afhankelijk van mijn stemming bel ik wie ik het liefste wil spreken als ik ergens mee zit. als die dan geen gehoor geeft dan bel ik een andere. en als je pech hebt is er net niemand thuis of heeft niemand thuis. dan baal ik maar dan denk ik: tsja ff kut maar ik kan het alleen ook wel. ga ik bijv gewoon hier op fok klagen.
en als er wel mensen voor me zijn dan ben ik gewoon superblij dat er wel iemand is en prijs ik me gelukkig.
ofwel: niks verwachten en als je geluk hebt valt het mee.
kan je hier iets mee?
Ik niet iddquote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vrienden
Ze noemde me net al een soort Q.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vrienden
Thnx! Geloof dat ik de labiele fase al redelijk achter me heb gelaten en mijn beste ex-vriendin ook. Maar dat neemt niet weg dat er soms wel momenten zijn dat ik haar mis. Want ik ben beter af, maar dat neemt niet weg dat ze ook zeker goede kanten had, anders hadden we nooit beste vriendinnetjes kunnen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou als jij er zo bent voor andere mensen, dan zou Q nog een voorbeeld aan jou kunnen nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze noemde me net al een soort Q.Die kans is voor haar dus verkeken.
Ik vermaak me er soms ook wel weer prima mee hoorquote:
dat klopt. wat ik daarmee doe is het volgende: als er even niemand is en ik kan niemand vinden. dan wacht ik af tot ik weer bij iemand ben die ik lief vind en dan ga ik even achteraf klagen en knuffels halenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ben in die zin ook wel heel erg veranderd. Was voorheen veel afhankelijker van contact. Kon zelf s in paniek raken als ik niemand te pakken kreegDat heeft me geleerd veel betere vriendjes met mezelf te worden. Weet nu dat ik ALTIJD terug kan vallen op mezelf, maar soms is het ook best fijn als iemand je even steunt, herkenning toont of een knuffel geeft.
Helemaal eens! Knuffelsquote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt. wat ik daarmee doe is het volgende: als er even niemand is en ik kan niemand vinden. dan wacht ik af tot ik weer bij iemand ben die ik lief vind en dan ga ik even achteraf klagen en knuffels halen![]()
het is iets minder fijn dan op het moment zelf maar je voelt je iig weer gesteund en niet eenzaam
Met slijmen bereik je niets bij me. (Ga door.)quote:Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Nou als jij er zo bent voor andere mensen, dan zou Q nog een voorbeeld aan jou kunnen nemen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
WW-aanvraag ingevuld en verstuurd.Binnenkort op zo'n gesprek
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb de vriendschap met mijn beste vrienden laten verwateren tijdens die relatie van 4 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
@stellingen: vriendschap echt kwijt geraakt niet, voornamelijk vaak verwaterd (ook deels eigen schuld soms), of doordat iemand een relatie kreeg of ver weg ging wonen.
@ ander estelling: Zit hier op kantoor met 1 single en vier bezette mannen, maar hebben de grootste lol
OH echt waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
ik heb hem gelezen, het blijkt dat je een relatie van 4 jaar hebt gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, wil je een post editten, haalt hij alles weg
Nu maak je mensen nieuwschierig, en ik ga het niet nog een keer typenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OH echt waar?da's ook een raar verhaal! je bent nu zeker wel ff over de zeik? of laat je het rustig van je brede schouders afgleiden?
Ik kan het wel terugzetten hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, wil je een post editten, haalt hij alles weg
Had nog een edit toegevoegd dat ik dat nu nooit weer zou laten gebeuren, maar dat zeg ik nu waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hem gelezen, het blijkt dat je een relatie van 4 jaar hebt gehad
Graagquote:
Daarbij niet gehinderd door enige kledingquote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OH echt waar?da's ook een raar verhaal! je bent nu zeker wel ff over de zeik? of laat je het rustig van je brede schouders afgleiden?
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik mag over 20 minuten iets posten.![]()
Oh...wacht.
ik zat je te dollen mafkees! ik had je post niet gelezenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu maak je mensen nieuwschierig, en ik ga het niet nog een keer typen![]()
!
Nja wist niet wat me bezielde, maar wilde alleen maar bij haar zijn
Daardoor is het helaas ook stuk gelopen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarbij niet gehinderd door enige kleding
alweer?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Morgen een lunch met mijn nieuwe collegas in Utrechtecht zin in
ik negeer venco gewoon.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
Ik kan ook niemand de schuld hiervan geven.
nee niet zoveel dan kan hij niet aan zn spieren werken....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet met meisje 384 is of
Goed planquote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
ik negeer venco gewoon.
om 3 uur kunnen we weer met haar praten
seksquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet zoveel dan kan hij niet aan zn spieren werken....oh wacht dat kan ook tijdens de sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dat moet je zelfs doen, tot 3 uur!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed plan
maar dan moet ze niet mijn mogelijke smsjes gaan negeren, want dat zou gemeen zijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]eindelijk krijg ik de schuld niet
Je bent wel lief vandaag, dus tis je vergeven
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
hahaha idd. veuls te jongquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Hij zei hetzelfde vanmorgen, dat met die vrouwen wisselt nog wat af tussen 1, 2, 3 en 384quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet met meisje 384 is of
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
Been there, done that. Heel herkenbaar, mensen snappen niet helemaal dat je ook nog afhankelijk bent van een nieuwe werkgeverquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
ik vraag me dan af wat er met 4 t/m 383 is gebeurd....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zei hetzelfde vanmorgen, dat met die vrouwen wisselt nog wat af tussen 1, 2, 3 en 384
Gesprek bij mij was beamerpresentatie met 20 man. Zo erg is het nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |