Don't waste your energy, gewoon niet terugmailenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
Don't waste your energy, gewoon niet terugmailen
O ja, die mocht jou niet... Wat voor mail? Een stomme, maar beschuldigend, of wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
Misschien kunnen we daar zelf een verhaal van maken, want ik hou niet van open eindesquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tsk, 1 van de 2 fokkers die ik IRL heb ontmoet
jaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
fuck die bitch!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
maar de leukste is er nogquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar zelf een verhaal van maken, want ik hou niet van open eindes
Misschien kunnen we 'm met z'n allen gaan PM'en dat ie terug moet komenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
jamaar waarom is niet bekend..
best jammer dat ie niet meer hier is
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russen
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 'm met z'n allen gaan PM'en dat ie terug moet komen
russen zijn zo koude oorlogquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russen
Koreanenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
russen zijn zo koude oorlog![]()
gevaar schuilt hem nu in chinezen... wees bij de tijd
Staat BVD niet voor BINNENLANDSE veiligheids dienstquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn humor wordt niet begrepenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
russen zijn zo koude oorlog![]()
gevaar schuilt hem nu in chinezen... wees bij de tijd
quote:
u riep mij????quote:
en je beschermt het binnenland door het gevaar van buiten op te pikken, want als ze binnen zijn ben je te laat.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Staat BVD niet voor BINNENLANDSE veiligheids dienst
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]gaat vrijdag nog door? cue komt ook naar rotterdam
weer een gezellig fokweekendje
![]()
quote:
jij,...... moet nodig dat eens naast je neer leggen!.... boosheid is verspilde energie!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
He.. het gaat altijd door als ik er ben .. of de rest komt, dat zien wij dan welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
![]()
jij hebt kingmob helemaal niet gemeet.... maar als het om de leukste fokker ging hadden we jou wel geroepen hoor snoezepoekiequote:
that is true my lovequote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He.. het gaat altijd door als ik er ben .. of de rest komt, dat zien wij dan wel
ik moet nog overleggen met mij en jij of het slim is of ik ook ga komen dat weekend.. Maar dat bekijk ik tegen het einde van de week welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
![]()
Voor zover ik weet heet de BVD namelijk inmiddels de AIVD en heette het de BVD toen we het nog over de russen hadden. Ik wilde dus een klassiek 'bond' sfeertje creeeren.quote:
hrmmmquote:Op maandag 8 juni 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt kingmob helemaal niet gemeet.... maar als het om de leukste fokker ging hadden we jou wel geroepen hoor snoezepoekie
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik moet nog overleggen met mij en jij of het slim is of ik ook ga komen dat weekend.. Maar dat bekijk ik tegen het einde van de week welIk denk het wel eigenlijk... Hangt er beetje vanaf of ik/jij op dat moment in een dipje zit.. Van jij weet ik het wel, maar van ik kan ik het niet voorspellen nog
Ow en of Venco bij jou kan pitten evt.. kan ze ook meequote:
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmmmaar dat
vertrouw ik niet zo... Heb ik concurrentie ofzo???
ja van mij, ik ben de bijna leukste fokkerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmmmaar dat
vertrouw ik niet zo... Heb ik concurrentie ofzo???
ik ben van de nieuwe bond generatiequote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heet de BVD namelijk inmiddels de AIVD en heette het de BVD toen we het nog over de russen hadden. Ik wilde dus een klassiek 'bond' sfeertje creeeren.
ja hoor dan mag ze op de bankquote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow en of Venco bij jou kan pitten evt.. kan ze ook mee
ok sorry, eensch....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.
problemen met het feit dat ze gewoon vriendschappelijk hier verder gaan? teleurgesteld dat ze geen ruzie hebben?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.
Ze beschuldigt me van kinderachtig gedrag omdat ik haar uit mijn hyves heb geflikkerdquote:Op maandag 8 juni 2009 12:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
O ja, die mocht jou niet... Wat voor mail? Een stomme, maar beschuldigend, of wat?
I know, I know.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:01 schreef kwaakvaak het volgende:
jij,...... moet nodig dat eens naast je neer leggen!.... boosheid is verspilde energie!
Wel de allernieuwste dan hoop ik!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben van de nieuwe bond generatieik hou niet van oude special effects
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
problemen met het feit dat ze gewoon vriendschappelijk hier verder gaan? teleurgesteld dat ze geen ruzie hebben?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja van mij, ik ben de bijna leukste fokker
niet meer dan normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey poekemeis... zullen wij samen het dapperste duo van fok worden dan? Jij, ik als leukste users.. Nemen we er nog een paar mensen bij als huisdiertjes... Lijkt me dolletjes!!!
(volgens mij vinden mensen ons nu echt raar worden he???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |