Oooow dat scheelt al welquote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohjawel hoor ben al paar dagen van de pijnstillers af, ik kan enigzins normaal lopen en opstaan.
O dat zeker, het is ook alweer uit mijn gedachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je liever iemand anders had, maar wat jij wilt
Kijk, dat is al een vooruitgang! Langzaam gaat het dus (stapje voor stapje) beter?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohjawel hoor ben al paar dagen van de pijnstillers af, ik kan enigzins normaal lopen en opstaan.
ik wou zeggen, het lopen ging gisteren best goed eigenlijk, heb je echt veeeel slechter zien lopenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt het gaat een stuk beter met me rug en jullie doen alsof er geen progressie is... snap jullie nu ff niet hoor
Me niet meer zo laten schrikken he jongedamequote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat zeker, het is ook alweer uit mijn gedachten.![]()
.
Heerlijk is dat he, en ook wat onwennig, omdat je verwacht elk moment weer een pijnscheut te krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank belsquote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Me niet meer zo laten schrikken he jongedame
@ KZ: Mooi zo, ben blij dat het beter met je rugje gaat
ergens alsin vorige week? lolquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wou zeggen, het lopen ging gisteren best goed eigenlijk, heb je echt veeeel slechter zien lopen
jups... je kan ook niet verwachten dat een rugpijn binnen 2 wkn over isquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een vooruitgang! Langzaam gaat het dus (stapje voor stapje) beter?
Laten schrikken?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Me niet meer zo laten schrikken he jongedame
@ KZ: Mooi zo, ben blij dat het beter met je rugje gaat
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt het gaat een stuk beter met me rug en jullie doen alsof er geen progressie is... snap jullie nu ff niet hoor
Dat dus. Ik vond het zaterdag ook allemaal vrij soepeltjes gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
ik wou zeggen, het lopen ging gisteren best goed eigenlijk, heb je echt veeeel slechter zien lopen
Nee, dat zeker niet. En vooral niet een rugpijn die je al zolang hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
jups... je kan ook niet verwachten dat een rugpijn binnen 2 wkn over is
hehe nja was tegen zenuwpijn..... die was niet te harden. Die zat in uiteinde van zenuw in mijn kont... dus kon niet liggen/zitten/staan/lopen voel nog wel me bil als het waren als ik zit maar de echte scherpe pijn is weg en dat vind ik nog veel belangrijker dan bewegings vrijheidquote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he, en ook wat onwennig, omdat je verwacht elk moment weer een pijnscheut te krijgen.
nog niet zoals het hoort maar je hebt me eerder gezien met me rug en dan lijkt het idd allemaal soepeltjes hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ik vond het zaterdag ook allemaal vrij soepeltjes gaan
douchen?quote:
Dat weet je bestquote:
Enjoy!quote:
als je niet oppast pakken we jouquote:
uh... een kouwtje als je zo in je blote kont voor het raam blijft staan?quote:
Auto!quote:
Nee, Groningen thuis! Zo meteen naar fysiotherapie en daarna douchen.quote:
Over 't algemeen niet echt..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Vlekken voor je ogen van boosheid is niet zo best hè?!
Zolang je er nog niet naar gaat slaan om ze weg te krijgen valt het nog meequote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
mwah neuhquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Niet echt nee, gaat 't niet goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zag ons al samen, met de hete adem van de politiemacht in onze nekquote:
Zie je ik was al onbewust in gedachten bij die ander.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag ons al samen, met de hete adem van de politiemacht in onze nek![]()
maar helaas, je bent liever met 1 of andere rivel
Nee mop, dat is niet echt normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is je goed rechtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
Zie je ik was al onbewust in gedachten bij die ander.![]()
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed afquote:Op maandag 8 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is je goed recht![]()
Als jullie me willen excuseren dan zit ik daar in een hoekje te janken
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waaromquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
We doen wel een romantische comedyquote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed af
dat had ik gister ook bij halfbeared..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waarom
misschien is ze nu daar ff mee bezig zodat ze nog niet op de reply kan replyen??quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waarom
Die heb ik ook nog een, maar ik drop hem niet, want dan krijg je dit soort dingen!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan ons eigen verhaal maar makenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed af
Serieusquote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat had ik gister ook bij halfbeared..
kwam melden dat hij niet meer kwam fokken voorlopig omdat ie slecht nieuws had gehad..
en verder niets
het komt vast welquote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik gewoon niet nieuwsgierig genoeg?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat had ik gister ook bij halfbeared..
kwam melden dat hij niet meer kwam fokken voorlopig omdat ie slecht nieuws had gehad..
en verder niets
GMTAquote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
We doen wel een romantische comedy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |