Over 't algemeen niet echt..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Vlekken voor je ogen van boosheid is niet zo best hè?!
Zolang je er nog niet naar gaat slaan om ze weg te krijgen valt het nog meequote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
mwah neuhquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Niet echt nee, gaat 't niet goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zag ons al samen, met de hete adem van de politiemacht in onze nekquote:
Zie je ik was al onbewust in gedachten bij die ander.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag ons al samen, met de hete adem van de politiemacht in onze nek![]()
maar helaas, je bent liever met 1 of andere rivel
Nee mop, dat is niet echt normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is je goed rechtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
Zie je ik was al onbewust in gedachten bij die ander.![]()
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed afquote:Op maandag 8 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is je goed recht![]()
Als jullie me willen excuseren dan zit ik daar in een hoekje te janken
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waaromquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
We doen wel een romantische comedyquote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed af
dat had ik gister ook bij halfbeared..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waarom
misschien is ze nu daar ff mee bezig zodat ze nog niet op de reply kan replyen??quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waarom
Die heb ik ook nog een, maar ik drop hem niet, want dan krijg je dit soort dingen!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan ons eigen verhaal maar makenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed af
Serieusquote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat had ik gister ook bij halfbeared..
kwam melden dat hij niet meer kwam fokken voorlopig omdat ie slecht nieuws had gehad..
en verder niets
het komt vast welquote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik gewoon niet nieuwsgierig genoeg?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat had ik gister ook bij halfbeared..
kwam melden dat hij niet meer kwam fokken voorlopig omdat ie slecht nieuws had gehad..
en verder niets
GMTAquote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
We doen wel een romantische comedy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |