dan kijken we wel alleen naar de buitenkantquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus... Het contact tussen ons is niet zo slecht... maar goed,HH heeft een punt en ik zal mij ook een beetje inhouden hier, maar ik heb een beetje zwarte humor en dat is wel beetje mijn manier van met verdriet om gaan. Van buiten lach ik, maar diep van binnen zit nog heel veel gevoel voor die kikker..
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Ennuh, het is niet voor-wat-hoort-wat hè! Gewoon die massage innen en 'm er weer uitschoppen
Dat dusquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
tenzij cuegirllie zelf ook wel zin heeft in een ander onderonsje met de majoor
Er is weer ruimte in mijn boxquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkant
Ik zal m'n mond dichthoudenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachten
dank, ga ik vanavond ff luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend lief liedje van die lompe grappenmakers
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar ik zie het allemaal wel hoor.. ik heb werkelijkwaar geen idee hoe of wat of dergelijke
quote:
uuh heb het nummer wel thuis in iTunes staan, maar dit is de tekst : http://artists.letssingit(...)iet-als-jouw-q81mnjrquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellen
is beter ja... mijn binnenkant is alleen voor mensen wie ik toelaat in mijn domeinquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkant
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Zo komt het hier wel over. Ook omdat je je erg druk erover maakt.![]()
link is al gepost, ik luister het vanavondquote:Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh heb het nummer wel thuis in iTunes staan, maar dit is de tekst : http://artists.letssingit(...)iet-als-jouw-q81mnjr
ALS het doorgaat.. het gebeurd mij vaak genoeg dat als ik aan iemand anders vertel wat mijn plannen zijn, deze ineens niet meer doorgaanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellen
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkersquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
link is al gepost, ik luister het vanavond
di zoek ik dan ook wel op vanavond als ik he niet versta.....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkers)
Dat zijn de teksten!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.
Hij wel kennelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkers)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelen
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek isquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend lief liedje van die lompe grappenmakers
te veel straattaal, daar ben ik zooo niet in thuis, vind het ook gewoon zwaar irritant. ben het nu half aan het lezen....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelen
Dan nog, je is kut maar dat moet hij wel zelf in gaan zien. Lijkt me ook hoe drukker je je erover maakt des te meer je hem wegduwt richting haar.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je moet daar inderdaad wel tegen kunnen, ik vind het wel grappig. Het is niet dat ik het hele dagen luister, maar zo af en toe vind ik het wel leuk om te luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek is
DJVT is hate it or love it, daar kan ik helaas niets aan veranderenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |