quote:Op maandag 8 juni 2009 12:50 schreef zovty het volgende:
Whehehehehehe, ik ken er nog een.
Opent zo'n kutuser een matig (slecht) topic.
Komt er zo'n mod aan; flikkert die er een slotje op.
Die kutuser zo; wehheheheheh, m'n topic wat doe je?!!
Die mod zo:.
quote:
quote:
Godver, je bent écht niet grappig hè?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef DudeMeister het volgende:
Geachte mods,
Dit is een topic TBV de ASID (Algemene Slotjes Inspectie Dienst)
Bij deze zijn jullie allen geschorst voor het te lang open houden van een kuttopic.
Vriendelijke groet,
H. Angslot
Wanneer ga jij dood?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef DudeMeister het volgende:
Geachte mods,
Bij deze zijn jullie allen geschorst voor het te lang open houden van een kuttopic.
Vriendelijke groet,
H. Angslot
Nee hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef DudeMeister het volgende:
[..]
Nee, maar niet grappig is nog altijd beter dan zwaar verzuurd.
Geen idee, daar heeft jamba toch zo'n service voor?quote:
Of zit je nu al aan de paddo's?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef DudeMeister het volgende:
[..]
Geen idee, daar heeft jamba toch zo'n service voor?
Dus ik flikker zo'n kansloos sms'je naar Jamba, en begin keihard op m'n telefoon te stampen. hehehehe
Nu weet ik het nog niet
When does the hurting stop?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef DudeMeister het volgende:
Dus ik flikker zo'n kansloos sms'je naar Jamba, en begin keihard op m'n telefoon te stampen. hehehehe
Nu weet ik het nog niet
Ben ook wel benieuwd trouwens naar het antwoord.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is dus géén verwensing hé? Gewoon een normale vraag.
Slotje op jouw leven graag.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef DudeMeister het volgende:
Geachte mods,
Vriendelijke groet,
H. Angslot
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef RickoKun het volgende:
In dit topic móet ik gepost hebben!
Offequote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef reetveter het volgende:
DUs ik zo na de bakker toe he![]()
Zegt de bakker, waarom kom je er niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Offe
Er lopen dus zo twee kippen over straat, waarom wordt er eentje doodgereden?Zitten 3 mannen in de kroeg, zegt de 1: "Kanker". Dus de 2e kijkt hem aan en zegt keihard: "Aids". Begint de derde man opeens te huilen. Vraagt de man van kanker: 'Wat is der?' Zegt de man: 'Mijn kip is vanochtend dood geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..'
I never workout
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zitten 3 mannen in de kroeg, zegt de 1: "Kanker". Dus de 2e kijkt hem aan en zegt keihard: "Aids". Begint de derde man opeens te huilen. Vraagt de man van kanker: 'Wat is der?' Zegt de man: 'Mijn kip is vanochtend dood gereden.'
Gast, m'n tranen, wat doe jequote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zitten 3 mannen in de kroeg, zegt de 1: "Kanker". Dus de 2e kijkt hem aan en zegt keihard: "Aids". Begint de derde man opeens te huilen. Vraagt de man van kanker: 'Wat is der?' Zegt de man: 'Mijn kip is vanochtend dood gereden.'
Je had ook 50 ct moeten geven ipv 2,-quote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef DudeMeister het volgende:
Dus ik denk een leuke grap voor in de kroeg te weten.
Het ging zo.
Ik loop naar de bar toe waar zo'n kansloos barfiguur biertjes voor 2 euro loopt te verkopen
Ik gooi 2 euro naar dat mannetje toe en koop een biertje voor dat geld.
Dus ik flikker dat biertje door de kroeg en begin er vervolgens keihard op te stampen!
Zo ongeveer:
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn bier wat doe je?)
ik zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Vervolgens wordt ik door twee van die gasten van 2 x 2 de kroeg uitgezet.
Klacht: barmannen die niet kunnen lachen om een leuke (matige) grap.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindquote:
je bent nog een grotere faler als TS, kluizenaartjequote:Op maandag 8 juni 2009 12:49 schreef Mozy het volgende:
TS faalt.
TS heeft een opgeschoren koppie en petje.
TS gaat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |