heb ik ook jaren gehad, maar de tijd van oogsten lijkt te zijn aangebroken.. alhoewel na deze 3 spelers echt helemaal niks meer zit.. ik verwacht dat het daarna wel weer een tijdje zal duren voordat ik weer wat leuks scout..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb werkelijk geen bal geluk met dat hele jeugd-gebeuren. Een en al bagger
Dat is gelukt!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er iemand langs komt voordat je een ons weegt
Ik kom al een heel eind met landen die 100+ users hebben. Hopelijk vanuit de lottery fed nog eens een zeldzame en dan komt het ook met de coolness rating wel goed.quote:[..]
Zeker gezien je huidige beleidsplan moet dat wel lukken.. Hoewel een heel klein deel ook nog kijkt naar het niveau waarop gespeeld wordt, maar op dat moment zit je al flink richting de 100..
Ik heb m'n excel sheet laten varen, HTYC is nu zo relaxed geworden... Sinds maandag kun je ook de scout comments copy-pasten, dus je hoeft vrijwel niks meer handmatig in te voeren. Wereld site, ik zou niet meer zonder willen. En daar is het dus ook makkelijk om de moeder-/vorige club-kruimels in te vullen.quote:[..]
Ik noteer gewoon in m'n excelletje de transferwaarde/transfervergelijking t.t.v. het promoveren. Het gaat mij er meer om dat ik een indicatie heb van wat de JA me heeft opgeleverd. Al die 'beetjes' moedergeld, etc., noteer ik ook niet..
Mooi, dat idee had ik ook, 1-2 trainingen max. 610 loon zie je weinig, echt zonde dat-ie al zo 'oud' is.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je mag in je handjes knijpen!![]()
RPP: mijn gevoel zegt van wel. twee training denk ik.
Da's lekker.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef MrMoon het volgende:
goed nieuws van mn jeugdtrainer
ik heb inmiddels 3 verdedigers van 16 jaar die op redelijk zittenHopelijk worden ze nog goed voor ze 17 zijn
Toch een kwestie van geduld houden. Sluit je trouwens eens aan bij een jeugd-fed, daar krijg je een hoop nuttige tips. Het schijnt dat regio en moment van scouten toch enige invloed hebben (ik heb me nog niet genoeg ingelezen om je te vertellen over het hoe en wat daarvan).quote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb werkelijk geen bal geluk met dat hele jeugd-gebeuren. Een en al bagger
10 assistenten of 9 assistenten en 1 keeper trainer. In ieder geval in totaal niet meer dan 10 keeper trainers/assistenten, anders loop je het risico training te verliezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef DeVinger het volgende:
Wat was ook alweer de ideale combinatie van personeel?
Ongeveer 0,15% extra training levert de 10e assistent op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
10 assistenten of 9 assistenten en 1 keeper trainer. In ieder geval in totaal niet meer dan 10 keeper trainers/assistenten, anders loop je het risico training te verliezen.
Die ene keepertrainer zou voor de vormbehoud van de keeper zijn, maar er zijn zat mensen die nergens last van hebben zonder keepertrainer. Aan de andere kant kun je je ook afvragen wat het effect van de 10e assistent is; niet groot in ieder geval.
De tering, wat een speler zou dat zijn. Heb je leuk gesoept!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:10 schreef Psychonikeo het volgende:
deze is ook leuk zeg!
[ afbeelding ]
Als tie er nou ook nog wat leuks passen bij heeft.
niet eens gesoept!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
De tering, wat een speler zou dat zijn. Heb je leuk gesoept!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:10 schreef Psychonikeo het volgende:
deze is ook leuk zeg!
[ afbeelding ]
deze is ook leuk zeg!
[ afbeelding ]
ofquote:2. Peter Zandvliet (VL)
Arriveerde bij de club: 14-12-2008 13:07 (176 dagen geleden)
16 jaar en 105 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 2/8 waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 6/8 redelijk (max. redelijk)
Passen: 4/8 zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:Noël Slier (VL) [2 maal een kaart gekregen]
Arriveerde bij de club: 28-12-2008 09:18 (163 dagen geleden)
16 jaar en 106 dagen
Verdedigen: 4/? zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: 6/8 redelijk (max. redelijk)
Passen: 4/8 zwak (max. zwak)
Nou, dan mag je 'm weleens bij NT gaan melden. Vleugelaanval toch wel als secundaire training ingesteld?quote:
deze is ook leuk zeg!
[ afbeelding ]
aardig idee.. zal ik dan even doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, dan mag je 'm weleens bij NT gaan melden. Vleugelaanval toch wel als secundaire training ingesteld?
Die 2e vanwege de hogere def stat. Jammergenoeg zullen ze beide niet echt denderend veel opleveren, hoewel je nooit weet wat er gebeurd als er een bidwar komt. Ik zou ze beide in ieder geval voor 0 listen, dan weet je tenminste zeker dat ze verkocht worden en dan heb je de grootste kans op een bidwar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
Welke zou ik met 17 jaar en 0 dagen promoveren?![]()
[..]
of
[..]
passen trouwens minder interessant?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aardig idee.. zal ik dan even doen?
Ja, en zodra hij in scoren klaar is overgaan op vleugel en passen. En dan niet vleugelaanval, maar echt lange pass (crossing). En fingers crossed dat-ie niet geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aardig idee.. zal ik dan even doen?
Daar weet je niks van, als je hem in het komende seizoen naar matig vleugel krijgt weet je zeker dat-ie in ieder geval 1 leuke bijstat heeft. Je kan wel in een friendly proberen om wat passen info te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
passen trouwens minder interessant?
Daar kun je idd een hoop nuttige informatie opdoen! Wat regio's betreft, maar ook bijvoorbeeld over dat het misschien wel beter is om een laatste speler die je scout aanbiedt altijd aan te nemen en desnoods gelijk weer te ontslaan. Dan wordt de 'vijver' weer aangevuld met een nieuwe en is de waailap eruit... en zo staan er in die fora nog veel meer nuttige dingen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch een kwestie van geduld houden. Sluit je trouwens eens aan bij een jeugd-fed, daar krijg je een hoop nuttige tips. Het schijnt dat regio en moment van scouten toch enige invloed hebben (ik heb me nog niet genoeg ingelezen om je te vertellen over het hoe en wat daarvan).
En als iemand dan bij die fed aangesloten is, wordt die hele nuttige info uiteraard ook hier verspreidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar kun je idd een hoop nuttige informatie opdoen! Wat regio's betreft, maar ook bijvoorbeeld over dat het misschien wel beter is om een laatste speler die je scout aanbiedt altijd aan te nemen en desnoods gelijk weer te ontslaan. Dan wordt de 'vijver' weer aangevuld met een nieuwe en is de waailap eruit... en zo staan er in die fora nog veel meer nuttige dingen!
ok.. bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en zodra hij in scoren klaar is overgaan op vleugel en passen. En dan niet vleugelaanval, maar echt lange pass (crossing). En fingers crossed dat-ie niet geblesseerd raakt..
[..]
Daar weet je niks van, als je hem in het komende seizoen naar matig vleugel krijgt weet je zeker dat-ie in ieder geval 1 leuke bijstat heeft. Je kan wel in een friendly proberen om wat passen info te krijgen.
uiteraard...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En als iemand dan bij die fed aangesloten is, wordt die hele nuttige info uiteraard ook hier verspreid
Hopen dat je de tweede op zaterdag kunt promoveren en de andere op zondag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
Welke zou ik met 17 jaar en 0 dagen promoveren?![]()
[..]
of
[..]
Ligt puur aan bijstats. En hij moet binnen 1 week naar formidabel positiespel poppen als die gepromoveerd is met 17j0d.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef foetre het volgende:
maakt deze ook een beetje kans op NT dan?
Stefaan Bouw
15 jaar en 23 dagen
Verdedigen: rampzalig (max. waardeloos)
Positiespel: onbekend (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 07-06-2009 (Middenvelder)
quote:Opmerkingen trainer
08-06-2009 22:10
Wedstrijd Goed nieuws over Enrique Boszhart, hij reageert goed op de Scoren-training en is nu goed.
08-06-2009 22:10
Wedstrijd Enrique Boszhart: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Scoren. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
07-05-2009 18:45
Wedstrijd Enrique Boszhart: Hij is nu misschien nog niet echt imponerend, maar overall beschouwd heeft hij voldoende capaciteiten om te leren.
07-05-2009 18:45
Wedstrijd Enrique Boszhart: Deze wedstrijd heb ik zijn Scoren-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is.
27-04-2009 22:10
Wedstrijd Enrique Boszhart: Hij is nogal onvoorspelbaar. Daardoor valt hij op.
27-04-2009 22:10
Wedstrijd Enrique Boszhart: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is zwak.
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Enrique Boszhart heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Vergeet wanneer je deze speler bekijkt niet dat hij wispelturig is - hij is onvoorspelbaar: deels gek, deels geniaal...
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Onvoorspelbaar is een heerlijke specialiteit voor een aanvaller trouwens. Dat levert ook meer op bij verkoop.quote:
Hmm ok hoop dat ie een beetje bijstats heeft.Als die maar flink oplevert vind ik het wel best.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt puur aan bijstats. En hij moet binnen 1 week naar formidabel positiespel poppen als die gepromoveerd is met 17j0d.
Thxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die 2e vanwege de hogere def stat. Jammergenoeg zullen ze beide niet echt denderend veel opleveren, hoewel je nooit weet wat er gebeurd als er een bidwar komt. Ik zou ze beide in ieder geval voor 0 listen, dan weet je tenminste zeker dat ze verkocht worden en dan heb je de grootste kans op een bidwar.
Ligt het ook niet een beetje aan het moment wanneer ie 17j en 0 dagen is, halverwege het seizoen maakt dat hem voor U20 al een stuk onaantrekkelijker gezien het U20 programma lijkt mij!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt puur aan bijstats. En hij moet binnen 1 week naar formidabel positiespel poppen als die gepromoveerd is met 17j0d.
idd dat is ook 1 van de dingen die ik probeer bij mn spitsen te krijgen al zijn die onvoorspelbare spitsen nogal duur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar is een heerlijke specialiteit voor een aanvaller trouwens. Dat levert ook meer op bij verkoop.
daarom dus ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd dat is ook 1 van de dingen die ik probeer bij mn spitsen te krijgen al zijn die onvoorspelbare spitsen nogal duur.
Je kunt zeker doorgaan zodat hij hoger in zijn stat komt te zitten. Je moet even kijken hoeveel weken hij nodig heeft van goed naar uitstekend, en zo veel weken train je hem door. Dan zit hij op zijn hoogst mogelijk potentieel. Daarna kun je overstappen op een andere trainingsvorm.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar als hij nou op uitstekend scoren komt. Moet ik dan meteen stoppen met scoren trainen? Ik kan hem bijvoorbeeld niet heel hoog uitstekend scoren krijgen ofzo?
Door op reageer te klikkken onder een willekeurige post.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
hoe kan je in godsnaam een bericht plaatsen op dat nieuwe forum van hattrick??
Of wachten op bericht dat hij niet verder getraind kan worden op scoren. Of krijg je dat al meteen als hij op uitstekend zit? Volgens mij niet toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt zeker doorgaan zodat hij hoger in zijn stat komt te zitten. Je moet even kijken hoeveel weken hij nodig heeft van goed naar uitstekend, en zo veel weken train je hem door. Dan zit hij op zijn hoogst mogelijk potentieel. Daarna kun je overstappen op een andere trainingsvorm.
dat zag ik dus even niet. Was niet lid van het forum..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door op reageer te klikkken onder een willekeurige post.
Daar zou je ook op kunnen wachten. Maar er zijn mensen die beweren dat hij dan toch nog door kan groeien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Of wachten op bericht dat hij niet verder getraind kan worden op scoren. Of krijg je dat al meteen als hij op uitstekend zit? Volgens mij niet toch?
ik wacht wel even af wat ze op dat U17 forum zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar zou je ook op kunnen wachten. Maar er zijn mensen die beweren dat hij dan toch nog door kan groeien.
quote:Deze week viel me op dat Olivier Harpman enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Vleugelspel is waardeloos.
Dan dat pas doen als ie evt ooit is uitgetraint op passen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik krijg in ieder geval als advies:
"secundaire training op korte pass zetten, niks anders. vleugelaanval gaat veel te langzaam en heeft een mindere prioriteit als passen voor een spits."
komt van de middenveldscout van U17..
Zit wat in, je zou hem in friendly's nog op vleugelspel kunnen trainen, maar passen heb je meer aan denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
"secundaire training op korte pass zetten, niks anders. vleugelaanval gaat veel te langzaam en heeft een mindere prioriteit als passen voor een spits."
Volgens mij worden die kaarten niet meegenomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx
Dat laatste (qua 0 eu listen) was ik toch wel van plan.
Ik had all1 wel op wat meer passen gehoopt. De laatste was ook mijn keuze maar misschien dat er hier mensen anders over dachten. Hij haalt nl ook 5,5 ster op t middenveld dus ik reken ook op zwak of misschien matig positie spel. Ik zal ze komende week eens omdraaien en dan verdedigen ipv openingen maken trainen misschien kom ik nog wat te weten over de def van Noël.
Enig idee of die kaarten mee gaan naar de Senioren? Hij loopt natuurlijk de kans op een schorsing als hij komende zondag een gele krijgt.
Hangt inderdaad van bijstats af en ook van hoe hoog-ie nu in PM zit. Volgens mij kan max uitstekend ook betekenen dat-ie dat op z'n 18e een keer haalt namelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef foetre het volgende:
maakt deze ook een beetje kans op NT dan?
Stefaan Bouw
15 jaar en 23 dagen
Verdedigen: rampzalig (max. waardeloos)
Positiespel: onbekend (max. uitstekend)
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 07-06-2009 (Middenvelder)
Ja, maar als je vervolgens krijgt te horen dat-ie 'al' waardeloos in passen is, zou ik dat toch heroverwegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Rikus Coens
17 jaar en 97 dagen
Keepen: rampzalig (max. onbekend)
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
quote:Alfons van Beveren (48355149)
17 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
Spelersvaardigheden
dat is ook wel weer zo..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar als je vervolgens krijgt te horen dat-ie 'al' waardeloos in passen is, zou ik dat toch heroverwegen.
Het is natuurlijk leuk als-ie U20 haalt, maar dan moet je minimaal redelijk passen hebben denk ik. Als dat niet gaat lukken moet je toch weer aan jezelf gaan denken en er zijn genoeg managers die wél geīnteresseerd zijn in vleugel als bijstat voor een spits. FTW kan een gruwelijke boost geven aan je vleugelratings.quote:
Ook niet als ie idd U20 kan halen? Lijkt me toch wel aantrekkelijk om zo'n U20 speler in je team te hebben als je je toch laat afzakken, daar betalen de gekken namelijk verschrikkelijk veel geld voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga hem sowieso toch niet zelf verder trainen, maar het is natuurlijk een leuke speler voor toekomstig moederclubgeld enzo
tja.. maar ik heb net allemaal verdedigers met potentie gekocht. Dan moet ik het weer allemaal omgooien..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook niet als ie idd U20 kan halen? Lijkt me toch wel aantrekkelijk om zo'n U20 speler in je team te hebben als je je toch laat afzakken, daar betalen de gekken namelijk verschrikkelijk veel geld voor
Die heb ik nodig dus jij je spelertje trainen.En ik koop je defsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. maar ik heb net allemaal verdedigers met potentie gekocht. Dan moet ik het weer allemaal omgooien..
nou ja.. ze hebben allemaal zwat/matig def en hoog passen. Het was een erg lange termijn plan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Die heb ik nodig dus jij je spelertje trainen.En ik koop je defs
Die zitten binnen paar weken op redelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. ze hebben allemaal zwat/matig def en hoog passen. Het was een erg lange termijn plan.
Je zal dus weinig aan die defs hebben
als je er minder dan 7(?) opstelt dan veroorzaak je een WO. Dus ik zou het daarboven houden.. Volgens mij is er geen vastgelegd minimum.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel spelers moeten er minimaal in je selectie zitten? Ik heb nogal wat te koop staan
dat is wel de bedoeling..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Die zitten binnen paar weken op redelijk.
Volgens mij geldt er geen minimum, als je er zondags maar genoeg kan opstellen om geen trainingsverlies op te lopen, anders is het een beetje zonde!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel spelers moeten er minimaal in je selectie zitten? Ik heb nogal wat te koop staan
quote:Rikus Coens
17 jaar en 97 dagen
Positiespel: slecht (max. onbekend)
quote:Alfons van Beveren (48355149)
17 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
Spelersvaardigheden
Tsja, misschien kun je als je hem pulled één weekje scoren trainen om te kijken of ie naar formidabel popt en dan nog eens de overweging maken! Want die pop in de eerste week is wel belangrijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. maar ik heb net allemaal verdedigers met potentie gekocht. Dan moet ik het weer allemaal omgooien..
Ik weet niet wat ze met redelijk waard zijn, maar ik schat niet zoveel! Dan kun je ze imo beter nog even trainen in de YA.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef foetre het volgende:
Nogmaals
Wat zal ik doen met deze YP verdedigers?Wachten tot ze goed zijn of volgende week promoveren?
Ik heb als secundaire training verdedigen staan omdat ik een uitstekend positie YP heb.
In de a selectie krijgen ze de deze week zowieso nog geen training door de beker.
[..]
[..]
Ok maar wil ze zelf houden.Ik weet dat de primaire jeugd training sneller gaat als de a selectie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze met redelijk waard zijn, maar ik schat niet zoveel! Dan kun je ze imo beter nog even trainen in de YA.
Secundaire training is volgens mij maar een fractie van de primaire trainingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok maar wil ze zelf houden.Ik weet dat de primaire jeugd training sneller gaat als de a selectie.
Maar de secundaire zal wel langzamer gaan toch?
Als je ze zelf houdt en je ze deze week nog niet traint ivm de beker zou ik ze sowieso deze week nog trainen in de YA, misschien wel zolang je nog in de beker zit! Dan zijn ze inmiddels misschien ook gepopt naar goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok maar wil ze zelf houden.Ik weet dat de primaire jeugd training sneller gaat als de a selectie.
Maar de secundaire zal wel langzamer gaan toch?
Dat is misschien nog wel te doen ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, misschien kun je als je hem pulled één weekje scoren trainen om te kijken of ie naar formidabel popt en dan nog eens de overweging maken! Want die pop in de eerste week is wel belangrijk!
Dat gaan we dan maar doen.Ik denk dat ik nog max 2 bekerwedstrijden heb aangezien ik altijd PIC(beker en competitie)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je ze zelf houdt en je ze deze week nog niet traint ivm de beker zou ik ze sowieso deze week nog trainen in de YA, misschien wel zolang je nog in de beker zit! Dan zijn ze inmiddels misschien ook gepopt naar goed
Toch wel een klein risicootje....mocht hij niet in die ene week poppen, verlies je 11 trainingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel te doen ja..
Ik denk dat dat risico financieel gezien minder schade oplevert dan eventueel mislopen dat ie naar formidabel popt, maar daar kan ik me in vergissen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch wel een klein risicootje....mocht hij niet in die ene week poppen, verlies je 11 trainingen
Jij zelf bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ongegeneerde reclame:
Barry-Ad Raas (177758246)
Thomas Montel (229594314)
Berry Korthals (216431885)
Salomon Rougoor (235959813)
Rubén Martínez (201528993)
Giorgio Cecetto (240213750)
Een aantal redelijk overpriced erop gezet. De gek die het er voor geeft hé.
Ik zou er zelf alvast op bieden als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ongegeneerde reclame:
Mag je ze allebei al promoveren? Die PM train je voorlopig nog wel effe, dus ik zou zeggen promoveer deze zsm, dan kan je je 2e training naar passen gooien. Dat is toch leuker dan verdedigen voor een mid (tenzij je mid natuurlijk een relatief hoge verdedigen stat heeft).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef foetre het volgende:
Wat zal ik doen met deze YP verdedigers?
Ik heb als secundaire training verdedigen staan omdat ik een uitstekend positie YP heb.
In de a selectie krijgen ze de deze week zowieso nog geen training door de beker.
[..]
[..]
Bij Barry-Ad Raas (177758246) en Rubén Martínez (201528993) overdrijf je wel heel erg met de vraagprijs nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ongegeneerde reclame:
Nee mag er nu 1 promoveren,volgende week de ander en der komen er nog 3 aan die redelijk zouden kunnen worden.Maar secundair gaat daar te traag voor he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag je ze allebei al promoveren? Die PM train je voorlopig nog wel effe, dus ik zou zeggen promoveer deze zsm, dan kan je je 2e training naar passen gooien. Dat is toch leuker dan verdedigen voor een mid (tenzij je mid natuurlijk een relatief hoge verdedigen stat heeft).
Yep. Heb dat een tijd terug ook gedaan met een speler. Way overpriced erop gezet. En verkocht. Misschien dat het nu ook luktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij Barry-Ad Raas (177758246) en Rubén Martínez (201528993) overdrijf je wel heel erg met de vraagprijs niet
Ik zou nog maar niet op dat geld rekenen als ik jou was...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yep. Heb dat een tijd terug ook gedaan met een speler. Way overpriced erop gezet. En verkocht. Misschien dat het nu ook lukt
En je weet zeker dat dat niet die speler is die je zelf kocht?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yep. Heb dat een tijd terug ook gedaan met een speler. Way overpriced erop gezet. En verkocht. Misschien dat het nu ook lukt
Doe ik ook niet. Als ik ze voor deze prijs verkocht krijg is het mooi, als het niet zo is; ook goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou nog maar niet op dat geld rekenen als ik jou was...
Laat hier maar even weten of je ze verkoopt, dan nodig de koper persoonlijk uit voor de federatie en heb ik weer iemand voor de koei-nominatiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Als ik ze voor deze prijs verkocht krijg is het mooi, als het niet zo is; ook goed.
Ik zie de gemiddelde vraag prijs niet eens richting het miljoen gaan als ik erop zoekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef foetre het volgende:
Ik zou hem dag 1 te koop zetten.Er zijn zat andere mensen die dat risico wel durven nemen,En je krijgt er dan ook wel genoeg euro's voor
Maar de huidige nederlandse U20-spits werd in zijn eerste week voor dik 6,2 miljoen verkocht! Wel banaal dat dat op een dinsdag gebeurde... de koper was er blijkbaar erg zeker van dat ie naar formidabel zou poppen die week, anders is die prijs nooit gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie de gemiddelde vraag prijs niet eens richting het miljoen gaan als ik erop zoek
Het is natuurlijk ook maar de vraag wat zijn passen is. Ik heb nu gezocht op alleen uitstekend scoren en zwak vleugelspel. Verder niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar de huidige nederlandse U20-spits werd in zijn eerste week voor dik 6,2 miljoen verkocht! Wel banaal dat dat op een dinsdag gebeurde... de koper was er blijkbaar erg zeker van dat ie naar formidabel zou poppen die week, anders is die prijs nooit gerechtvaardigd.
Dat speelt idd ook een erg belangrijke rol, maar daar ben je snel achter zodra je korte pass traint!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar de vraag wat zijn passen is. Ik heb nu gezocht op alleen uitstekend scoren en zwak vleugelspel. Verder niets.
Gelukkig. Anders zou ik eerst die andere promoveren namelijk. Een speler met een rode kaart op zak wordt nooit verkocht voor de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij worden die kaarten niet meegenomen.
Vraagprijs en verkoop prijs zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie de gemiddelde vraag prijs niet eens richting het miljoen gaan als ik erop zoek
Aangezien je Uitstekend jeugd speler pas 15 en een paar dagen is zou ik eerst primair op verdedigen trainen voor die andere jeugd spelers en secundair op positiespel. Je hebt nl nog tijd zat om die op uitstekend te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee mag er nu 1 promoveren,volgende week de ander en der komen er nog 3 aan die redelijk zouden kunnen worden.Maar secundair gaat daar te traag voor he.
Passen is het toverwoord. Mijn goed def met goed passen gaat er al uit voor 1,5 miljoen ongeveer. Met uitstekend def zou dat bijna 3 miljoen worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat speelt idd ook een erg belangrijke rol, maar daar ben je snel achter zodra je korte pass traint!
ja precies. Dat zullen we dan hopelijk volgende week gaan zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat speelt idd ook een erg belangrijke rol, maar daar ben je snel achter zodra je korte pass traint!
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
Aangezien je Uitstekend jeugd speler pas 15 en een paar dagen is zou ik eerst primair op verdedigen trainen voor die andere jeugd spelers en secundair op positiespel. Je hebt nl nog tijd zat om die op uitstekend te krijgen.
Dat kan wel kloppen ja, volgens mij trainen niet alle jeugdspelers even snelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekend
Hoe snel het gaat ligt weer aan het potentieel. Dit word meestal ook gezegd door de scout. Hoe hoger, hoe sneller.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekend
Inderdaad....tijd om Fok! te sluiten en weer te gaan werken dus!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben wel een ontopic discussie losgemaakt geloof ik
Ik denk dat dit al bijna een record is voor afgelopen maanden wat betreft 'meeste ontopic posts achter elkaar' jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben wel een ontopic discussie losgemaakt geloof ik
Dit is het enige wat hij tot nu toe verteld heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe snel het gaat ligt weer aan het potentieel. Dit word meestal ook gezegd door de scout. Hoe hoger, hoe sneller.
quote:Hoor eens, Stefaan Bouw is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
quote:Stefaan Bouw: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin rampzalig te zijn.
Stefaan Bouw: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Verdedigen. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
Heeft piles dat ook ergens staan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al bijna een record is voor afgelopen maanden wat betreft 'meeste ontopic posts achter elkaar' ja
Dat is niet helemaal snel. Het in "no time" [niveau] is het snelste. Nu zal het wel gemiddeld zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Dit is het enige wat hij tot nu toe verteld heeft.
[..]
[..]
Daarom niet wachten met trainen maar secundair trainen dan krijgt ie iig meteen training mee. Ook al is dat niet volledig volle training. Al die verdedigen trainies kunnen bij elkaar misschien wel meer of even veel opbrengen als die ene uitstekend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Ook jammer dat je geen info hebt betreffende z'n passen. Uitstekend PM is leuk, maar met passen echt goud waard!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij vroeg om de scout. Niet om een TU.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
[..]
[..]
Euhm. Als je primair PM traint en secundair Def, dan maakt dat geen zak uit qua snelheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom niet wachten met trainen maar secundair trainen dan krijgt ie iig meteen training mee. Ook al is dat niet volledig volle training. Al die verdedigen trainies kunnen bij elkaar misschien wel meer of even veel opbrengen als die ene uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |