Ik denk dat dat risico financieel gezien minder schade oplevert dan eventueel mislopen dat ie naar formidabel popt, maar daar kan ik me in vergissen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch wel een klein risicootje....mocht hij niet in die ene week poppen, verlies je 11 trainingen
Jij zelf bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ongegeneerde reclame:
Barry-Ad Raas (177758246)
Thomas Montel (229594314)
Berry Korthals (216431885)
Salomon Rougoor (235959813)
Rubén Martínez (201528993)
Giorgio Cecetto (240213750)
Een aantal redelijk overpriced erop gezet. De gek die het er voor geeft hé.
Ik zou er zelf alvast op bieden als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ongegeneerde reclame:
Mag je ze allebei al promoveren? Die PM train je voorlopig nog wel effe, dus ik zou zeggen promoveer deze zsm, dan kan je je 2e training naar passen gooien. Dat is toch leuker dan verdedigen voor een mid (tenzij je mid natuurlijk een relatief hoge verdedigen stat heeft).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef foetre het volgende:
Wat zal ik doen met deze YP verdedigers?
Ik heb als secundaire training verdedigen staan omdat ik een uitstekend positie YP heb.
In de a selectie krijgen ze de deze week zowieso nog geen training door de beker.
[..]
[..]
Bij Barry-Ad Raas (177758246) en Rubén Martínez (201528993) overdrijf je wel heel erg met de vraagprijs nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ongegeneerde reclame:
Nee mag er nu 1 promoveren,volgende week de ander en der komen er nog 3 aan die redelijk zouden kunnen worden.Maar secundair gaat daar te traag voor he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag je ze allebei al promoveren? Die PM train je voorlopig nog wel effe, dus ik zou zeggen promoveer deze zsm, dan kan je je 2e training naar passen gooien. Dat is toch leuker dan verdedigen voor een mid (tenzij je mid natuurlijk een relatief hoge verdedigen stat heeft).
Yep. Heb dat een tijd terug ook gedaan met een speler. Way overpriced erop gezet. En verkocht. Misschien dat het nu ook luktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij Barry-Ad Raas (177758246) en Rubén Martínez (201528993) overdrijf je wel heel erg met de vraagprijs niet
Ik zou nog maar niet op dat geld rekenen als ik jou was...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yep. Heb dat een tijd terug ook gedaan met een speler. Way overpriced erop gezet. En verkocht. Misschien dat het nu ook lukt
En je weet zeker dat dat niet die speler is die je zelf kocht?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yep. Heb dat een tijd terug ook gedaan met een speler. Way overpriced erop gezet. En verkocht. Misschien dat het nu ook lukt
Doe ik ook niet. Als ik ze voor deze prijs verkocht krijg is het mooi, als het niet zo is; ook goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou nog maar niet op dat geld rekenen als ik jou was...
Laat hier maar even weten of je ze verkoopt, dan nodig de koper persoonlijk uit voor de federatie en heb ik weer iemand voor de koei-nominatiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Als ik ze voor deze prijs verkocht krijg is het mooi, als het niet zo is; ook goed.
Ik zie de gemiddelde vraag prijs niet eens richting het miljoen gaan als ik erop zoekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef foetre het volgende:
Ik zou hem dag 1 te koop zetten.Er zijn zat andere mensen die dat risico wel durven nemen,En je krijgt er dan ook wel genoeg euro's voor
Maar de huidige nederlandse U20-spits werd in zijn eerste week voor dik 6,2 miljoen verkocht! Wel banaal dat dat op een dinsdag gebeurde... de koper was er blijkbaar erg zeker van dat ie naar formidabel zou poppen die week, anders is die prijs nooit gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie de gemiddelde vraag prijs niet eens richting het miljoen gaan als ik erop zoek
Het is natuurlijk ook maar de vraag wat zijn passen is. Ik heb nu gezocht op alleen uitstekend scoren en zwak vleugelspel. Verder niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar de huidige nederlandse U20-spits werd in zijn eerste week voor dik 6,2 miljoen verkocht! Wel banaal dat dat op een dinsdag gebeurde... de koper was er blijkbaar erg zeker van dat ie naar formidabel zou poppen die week, anders is die prijs nooit gerechtvaardigd.
Dat speelt idd ook een erg belangrijke rol, maar daar ben je snel achter zodra je korte pass traint!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar de vraag wat zijn passen is. Ik heb nu gezocht op alleen uitstekend scoren en zwak vleugelspel. Verder niets.
Gelukkig. Anders zou ik eerst die andere promoveren namelijk. Een speler met een rode kaart op zak wordt nooit verkocht voor de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij worden die kaarten niet meegenomen.
Vraagprijs en verkoop prijs zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie de gemiddelde vraag prijs niet eens richting het miljoen gaan als ik erop zoek
Aangezien je Uitstekend jeugd speler pas 15 en een paar dagen is zou ik eerst primair op verdedigen trainen voor die andere jeugd spelers en secundair op positiespel. Je hebt nl nog tijd zat om die op uitstekend te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee mag er nu 1 promoveren,volgende week de ander en der komen er nog 3 aan die redelijk zouden kunnen worden.Maar secundair gaat daar te traag voor he.
Passen is het toverwoord. Mijn goed def met goed passen gaat er al uit voor 1,5 miljoen ongeveer. Met uitstekend def zou dat bijna 3 miljoen worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat speelt idd ook een erg belangrijke rol, maar daar ben je snel achter zodra je korte pass traint!
ja precies. Dat zullen we dan hopelijk volgende week gaan zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat speelt idd ook een erg belangrijke rol, maar daar ben je snel achter zodra je korte pass traint!
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
Aangezien je Uitstekend jeugd speler pas 15 en een paar dagen is zou ik eerst primair op verdedigen trainen voor die andere jeugd spelers en secundair op positiespel. Je hebt nl nog tijd zat om die op uitstekend te krijgen.
Dat kan wel kloppen ja, volgens mij trainen niet alle jeugdspelers even snelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekend
Hoe snel het gaat ligt weer aan het potentieel. Dit word meestal ook gezegd door de scout. Hoe hoger, hoe sneller.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |