Volgens mij worden die kaarten niet meegenomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx
Dat laatste (qua 0 eu listen) was ik toch wel van plan.
Ik had all1 wel op wat meer passen gehoopt. De laatste was ook mijn keuze maar misschien dat er hier mensen anders over dachten. Hij haalt nl ook 5,5 ster op t middenveld dus ik reken ook op zwak of misschien matig positie spel. Ik zal ze komende week eens omdraaien en dan verdedigen ipv openingen maken trainen misschien kom ik nog wat te weten over de def van Noël.
Enig idee of die kaarten mee gaan naar de Senioren? Hij loopt natuurlijk de kans op een schorsing als hij komende zondag een gele krijgt.
Hangt inderdaad van bijstats af en ook van hoe hoog-ie nu in PM zit. Volgens mij kan max uitstekend ook betekenen dat-ie dat op z'n 18e een keer haalt namelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef foetre het volgende:
maakt deze ook een beetje kans op NT dan?
Stefaan Bouw
15 jaar en 23 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: rampzalig (max. waardeloos)
Positiespel: onbekend (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 07-06-2009 (Middenvelder)
Ja, maar als je vervolgens krijgt te horen dat-ie 'al' waardeloos in passen is, zou ik dat toch heroverwegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik krijg in ieder geval als advies:
"secundaire training op korte pass zetten, niks anders. vleugelaanval gaat veel te langzaam en heeft een mindere prioriteit als passen voor een spits."
komt van de middenveldscout van U17..
quote:Rikus Coens
17 jaar en 97 dagen
Keepen: rampzalig (max. onbekend)
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Scoren: onbekend
quote:Alfons van Beveren (48355149)
17 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
Spelersvaardigheden
Positiespel: onbekend
dat is ook wel weer zo..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar als je vervolgens krijgt te horen dat-ie 'al' waardeloos in passen is, zou ik dat toch heroverwegen.
Het is natuurlijk leuk als-ie U20 haalt, maar dan moet je minimaal redelijk passen hebben denk ik. Als dat niet gaat lukken moet je toch weer aan jezelf gaan denken en er zijn genoeg managers die wél geďnteresseerd zijn in vleugel als bijstat voor een spits. FTW kan een gruwelijke boost geven aan je vleugelratings.quote:
Ook niet als ie idd U20 kan halen? Lijkt me toch wel aantrekkelijk om zo'n U20 speler in je team te hebben als je je toch laat afzakken, daar betalen de gekken namelijk verschrikkelijk veel geld voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga hem sowieso toch niet zelf verder trainen, maar het is natuurlijk een leuke speler voor toekomstig moederclubgeld enzo
tja.. maar ik heb net allemaal verdedigers met potentie gekocht. Dan moet ik het weer allemaal omgooien..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook niet als ie idd U20 kan halen? Lijkt me toch wel aantrekkelijk om zo'n U20 speler in je team te hebben als je je toch laat afzakken, daar betalen de gekken namelijk verschrikkelijk veel geld voor
Die heb ik nodig dus jij je spelertje trainen.En ik koop je defsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. maar ik heb net allemaal verdedigers met potentie gekocht. Dan moet ik het weer allemaal omgooien..
nou ja.. ze hebben allemaal zwat/matig def en hoog passen. Het was een erg lange termijn plan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Die heb ik nodig dus jij je spelertje trainen.En ik koop je defs
Die zitten binnen paar weken op redelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. ze hebben allemaal zwat/matig def en hoog passen. Het was een erg lange termijn plan.
Je zal dus weinig aan die defs hebben
als je er minder dan 7(?) opstelt dan veroorzaak je een WO. Dus ik zou het daarboven houden.. Volgens mij is er geen vastgelegd minimum.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel spelers moeten er minimaal in je selectie zitten? Ik heb nogal wat te koop staan
dat is wel de bedoeling..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Die zitten binnen paar weken op redelijk.
Volgens mij geldt er geen minimum, als je er zondags maar genoeg kan opstellen om geen trainingsverlies op te lopen, anders is het een beetje zonde!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel spelers moeten er minimaal in je selectie zitten? Ik heb nogal wat te koop staan
quote:Rikus Coens
17 jaar en 97 dagen
Positiespel: slecht (max. onbekend)
quote:Alfons van Beveren (48355149)
17 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
Spelersvaardigheden
Positiespel: onbekend
Tsja, misschien kun je als je hem pulled één weekje scoren trainen om te kijken of ie naar formidabel popt en dan nog eens de overweging maken! Want die pop in de eerste week is wel belangrijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. maar ik heb net allemaal verdedigers met potentie gekocht. Dan moet ik het weer allemaal omgooien..
Ik weet niet wat ze met redelijk waard zijn, maar ik schat niet zoveel! Dan kun je ze imo beter nog even trainen in de YA.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef foetre het volgende:
Nogmaals
Wat zal ik doen met deze YP verdedigers?Wachten tot ze goed zijn of volgende week promoveren?
Ik heb als secundaire training verdedigen staan omdat ik een uitstekend positie YP heb.
In de a selectie krijgen ze de deze week zowieso nog geen training door de beker.
[..]
[..]
Ok maar wil ze zelf houden.Ik weet dat de primaire jeugd training sneller gaat als de a selectie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze met redelijk waard zijn, maar ik schat niet zoveel! Dan kun je ze imo beter nog even trainen in de YA.
Secundaire training is volgens mij maar een fractie van de primaire trainingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok maar wil ze zelf houden.Ik weet dat de primaire jeugd training sneller gaat als de a selectie.
Maar de secundaire zal wel langzamer gaan toch?
Als je ze zelf houdt en je ze deze week nog niet traint ivm de beker zou ik ze sowieso deze week nog trainen in de YA, misschien wel zolang je nog in de beker zit! Dan zijn ze inmiddels misschien ook gepopt naar goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok maar wil ze zelf houden.Ik weet dat de primaire jeugd training sneller gaat als de a selectie.
Maar de secundaire zal wel langzamer gaan toch?
Dat is misschien nog wel te doen ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, misschien kun je als je hem pulled één weekje scoren trainen om te kijken of ie naar formidabel popt en dan nog eens de overweging maken! Want die pop in de eerste week is wel belangrijk!
Dat gaan we dan maar doen.Ik denk dat ik nog max 2 bekerwedstrijden heb aangezien ik altijd PIC(beker en competitie)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je ze zelf houdt en je ze deze week nog niet traint ivm de beker zou ik ze sowieso deze week nog trainen in de YA, misschien wel zolang je nog in de beker zit! Dan zijn ze inmiddels misschien ook gepopt naar goed
Toch wel een klein risicootje....mocht hij niet in die ene week poppen, verlies je 11 trainingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel te doen ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |