Inderdaad....tijd om Fok! te sluiten en weer te gaan werken dus!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben wel een ontopic discussie losgemaakt geloof ik
Ik denk dat dit al bijna een record is voor afgelopen maanden wat betreft 'meeste ontopic posts achter elkaar' jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben wel een ontopic discussie losgemaakt geloof ik
Dit is het enige wat hij tot nu toe verteld heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe snel het gaat ligt weer aan het potentieel. Dit word meestal ook gezegd door de scout. Hoe hoger, hoe sneller.
quote:Hoor eens, Stefaan Bouw is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
quote:Stefaan Bouw: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin rampzalig te zijn.
Stefaan Bouw: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Verdedigen. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
Heeft piles dat ook ergens staan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al bijna een record is voor afgelopen maanden wat betreft 'meeste ontopic posts achter elkaar' ja
Dat is niet helemaal snel. Het in "no time" [niveau] is het snelste. Nu zal het wel gemiddeld zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Dit is het enige wat hij tot nu toe verteld heeft.
[..]
[..]
Daarom niet wachten met trainen maar secundair trainen dan krijgt ie iig meteen training mee. Ook al is dat niet volledig volle training. Al die verdedigen trainies kunnen bij elkaar misschien wel meer of even veel opbrengen als die ene uitstekend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zat ik me eerst ook te bedenken maar heb ook ervaren dat het soms erg lang kan duren voordat ie uitstekend werd.Bijvoorbeeld me spits van 15 jaar 69 dagen werd pas op 18 jaar en 14 dagen uitstekend
Ook jammer dat je geen info hebt betreffende z'n passen. Uitstekend PM is leuk, maar met passen echt goud waard!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij vroeg om de scout. Niet om een TU.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
[..]
[..]
[..]
Euhm. Als je primair PM traint en secundair Def, dan maakt dat geen zak uit qua snelheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom niet wachten met trainen maar secundair trainen dan krijgt ie iig meteen training mee. Ook al is dat niet volledig volle training. Al die verdedigen trainies kunnen bij elkaar misschien wel meer of even veel opbrengen als die ene uitstekend.
Staat er ook bij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij vroeg om de scout. Niet om een TU.
fijn dat je dat eindelijk bekent maakt dat is nl al een vraag geweest een berg posts terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Als je primair PM traint en secundair Def, dan maakt dat geen zak uit qua snelheid.
Je moet alleen zorgen dat je die wat of def getraind moeten worden in de verdediging staan en die wat in PM getraind moeten worden op het middenveld.
Primair en secundair heeft niets met meer of minder training te maken.
Tenzij je 2 keer dezelfde training neemt.
Ojaquote:
Het heet daarom ook eerste en tweede training in het Nederlands.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
fijn dat je dat eindelijk bekent maakt dat is nl al een vraag geweest een berg posts terug.
Goeie middag.quote:[..]
OjaGoede smiddags
Hoiquote:
Dat zegt niets. Dat betekend niet dat de 1e niet meer training geeft dan de 2e. Ok ook niet of dat anders om zo is of gelijk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het heet daarom ook eerste en tweede training in het Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef Clesar03 het volgende:
Goeiemiddaghttp://www.aa-nederland.nl/index19.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
ik ben heul geen alcoholistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Je hebt nog wel wat leuk spul rondlopen daar in je YA zeg. Ik moet het doen met een goed scoren die bijna 18 is als ik hem kan pullen en een in potentie goed vleugelspeler met matig scoren en misschien nog wat passen, maar die is ook al 17 jaar en 30 dagen als ik hem pull.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef foetre het volgende:
Bedankt voor het advies van iedereen!
Ik blijf voorlopig wel secundair def trainen.Ook leuk voor me goed keeper van 16j59d met waardeloos def.
Ja nu wel dat is ook wel ff anders geweest.Ik vindt de ratings van de jeugd wel leuker want daar zit je echt snel hoog.Met 5 redelijk defs en een goed keeper zit ik nu al opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt nog wel wat leuk spul rondlopen daar in je YA zeg. Ik moet het doen met een goed scoren die bijna 18 is als ik hem kan pullen en een in potentie goed vleugelspeler met matig scoren en misschien nog wat passen, maar die is ook al 17 jaar en 30 dagen als ik hem pull.
Al met al lang niet zo fijn als wat ik hier allemaal langs zie komen!
Alleen wil het middenveld en aanval nog niet echt lukken waardoor ik bijna alles verlies.quote:Rechterverdediging briljant (hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (heel laag)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Ik heb ook maar 1 uitstekend gehad als ik me niet vergis. Maar wel een berg redelijk verdedigen en redelijk vleugelspelers. Ook heb ik nu een toekomstig goed vleugelspel spelert lopen en 1 met redelijk verdedigen en redelijk vleugel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt nog wel wat leuk spul rondlopen daar in je YA zeg. Ik moet het doen met een goed scoren die bijna 18 is als ik hem kan pullen en een in potentie goed vleugelspeler met matig scoren en misschien nog wat passen, maar die is ook al 17 jaar en 30 dagen als ik hem pull.
Al met al lang niet zo fijn als wat ik hier allemaal langs zie komen!
Ik heb nog nooit een uitstekend gehad, één klapper gemaakt met een goed PM die me dik 450k opleverde! Verder idd heel veel redelijk materiaal, maar m'n YA is nog wel aardig rendabel hoor tot nu toe... drie redelijk per seizoen leveren me ook meestal wel een kleine 300 tot 500k op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 uitstekend gehad als ik me niet vergis. Maar wel een berg redelijk verdedigen en redelijk vleugelspelers. Ook heb ik nu een toekomstig goed vleugelspel spelert lopen en 1 met redelijk verdedigen en redelijk vleugel.
Switch jij wel eens van regio met je scouts? Ik heb namelijk gemerkt dat dat nog wel eens effect kan hebben ook al is dat nooit onderzocht. Ook heb ik niet echt direct bewijs maar met de hoeveelheid redelijk spelers die ik uit mn eigen jeugd heb geplukt lijkt t me niet meer dan de enige logische verklaring.
Ik heb inm 24 jeugd spelers verkocht (varieërend tussen 22 en 17 jaar) en heb er zelf nog eens 5 in mn senioren teams lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |