heb aan je beloofd dat ik dat niet meer zou zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
doe eens lief tegen snuitje! of wees op zijn minst zo stoer om het gewoon te zeggen
Succes!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat naar de chiro
ciao!
Hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit op een date geweest met één van de dames uit de singles-reeks. Aan de heren de vraag: mis ik iets hieraan, of moet ik het vooral zo houden?
Niet bij nadenken en gewoon neuken.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hallo
Ik heb iets heel doms gedaan.
Ik ga nooit met iemant naar bed waar ik niets mee heb, want dat had ik 1 keer gedaan en was niet goed bevallen.
Nu had ik in het weekend een jongen (een jaar jonger als ik!)ontmoed, en daarmee gezoent en afgesproken voor morgen avond. En dan ga ik wel seks hebben denk ik want ik ben meteen verlieft geworden en dat heb ik nooit, maar wat als hij me daardoor niet meer serieus neemt ?!
Ik kan me ook weer niet inhouden als hij meer wil denk ik. En hij vindt me denk ik niet zo leuk als ik hem en dan doe ik dat en dan krijg ik misschien spijt...
Ik wou net zeggen, did moed je wel expres zo foud toenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet bij nadenken en gewoon neuken.
Waar je wel voortaan bij moet nadenken is het gebruik van de d en de t.
Zal ik dan ook maar komen, heb je wat te knuffelenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Je denkt teveelquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hallo
Ik heb iets heel doms gedaan.
Ik ga nooit met iemant naar bed waar ik niets mee heb, want dat had ik 1 keer gedaan en was niet goed bevallen.
Nu had ik in het weekend een jongen (een jaar jonger als ik!)ontmoed, en daarmee gezoent en afgesproken voor morgen avond. En dan ga ik wel seks hebben denk ik want ik ben meteen verlieft geworden en dat heb ik nooit, maar wat als hij me daardoor niet meer serieus neemt ?!
Ik kan me ook weer niet inhouden als hij meer wil denk ik. En hij vindt me denk ik niet zo leuk als ik hem en dan doe ik dat en dan krijg ik misschien spijt...
Heb even je zin verbeterd.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou netd zeggen, did moed je wel expres zo foud toen.
Alleen op sommige gebieden te weinigquote:
Haha inderdaad..quote:
Je hebd gelijk hed spijd me.... Ben ik nu verlieft?quote:
In principe wel, maar niet altijd...quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
het kan wel zo zijn ja dat mannen je meteen een beetje easy gaan vinden als je er meteen mee in bed duikt
Heb je weer 's niks te doen op je werk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebd gelijk hed spijd me.... Ben ik nu verlieft?
Natuurlijk wel. Niets mis met easy.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
@lichtekooi: misschien moet je zeggen dat je hem echt leuk vindt?
of anders ergens afspreken waar je niet kan gaan sexen. dan hoef je je ook niet in te houden
het kan wel zo zijn ja dat mannen je meteen een beetje easy gaan vinden als je er meteen mee in bed duikt maar volgens mij zijn niet alle mannen zo?
(mannen enlighten me)
Even niet. Dat gaat dus veranderen. Mooi.quote:@UIO: ja daar mis je wat aan, ik ben kei leuk maar ik date even niet..... ik meet wel daarintegen
Doe dat!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Dus Snuit en Bels willen ook erbij zijn! Mmm, toch maar eens over nadenken
Meisjes moeten niet té makkelijk zijn, anders gaan we je zien als een neukertje en niet meer...quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
@lichtekooi: misschien moet je zeggen dat je hem echt leuk vindt?
of anders ergens afspreken waar je niet kan gaan sexen. dan hoef je je ook niet in te houden
het kan wel zo zijn ja dat mannen je meteen een beetje easy gaan vinden als je er meteen mee in bed duikt maar volgens mij zijn niet alle mannen zo?
(mannen enlighten me)
@UIO: ja daar mis je wat aan, ik ben kei leuk maar ik date even niet..... ik meet wel daarintegen
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Hiquote:
Jij denkt meteen voor álle mannen?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisjes moeten niet té makkelijk zijn, anders gaan we je zien als een neukertje en niet meer...
Probeer het uit te stellen Lichtekooi
Nou inderdaad, dat wil ik niet missenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Doe dat!
Ik en Snuit in een strakke legging/majo kan je niet missen natuurlijk!
Of moeten we iets anders aantrekken?
Je weet wat er gebeurd als jij gaat meeten op maandag avond he?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik date ook niet voorlopig, wat doe je vanavond Kluts?.
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, did moed je wel expres zo foud toen.
Jochies dan he? Het kind is 12 ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
Jij denkt meteen voor álle mannen?
Daarom ga ik mee als zonnekoningquote:Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Parkpop ga ik ook wel heen denk ik ja.
Als het lekker weer is dan.
Ja, je mist ietsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit op een date geweest met één van de dames uit de singles-reeks. Aan de heren de vraag: mis ik iets hieraan, of moet ik het vooral zo houden?
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochies dan he? Het kind is 12 ofzo.
Ja dat had ik niet moeten doenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
Jij denkt meteen voor álle mannen?
Dit soort zaken kun je maar beter van tevoren weten. Net zoals het feit of de dame in kwestie een beetje easy is.quote:
Beter dat, dan zo'n ouwe bok als jouquote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochies dan he? Het kind is 12 ofzo.
Mannen mogen dat, toch? Zo zijn zequote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet moeten doen
Maar dat is dus mijn mening
Wat denken jullie vrouwen dan van mannen die té snel met jullie naar bed gaan?
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beter dat, dan zo'n ouwe bok als jou jij
Goed, legging de prullenbak in dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat wil ik niet missen(
)
Liever mannelijke kleding
Ze kennen elkaar netquote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef Murmeli het volgende:
@lichtekooi: nee joh niet wegrennen! gewoon even aankijken en laten merken dat je hem leuk vindtff peilen wat ie van jou wil. en ff proberen te vissen offie een player is of niet
Mja, dat is waar. Je moet van tevoren je "afvinklijstje" even afwerken en dan weet je of het de moeite waard isquote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit soort zaken kun je maar beter van tevoren weten. Net zoals het feit of de dame in kwestie een beetje easy is.
Oké dan. Op welke moet ik mij richten en op welke absoluut niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
Ja, je mist ietsHeb hele leuke ervaringen met vrouwen uit singles.
Dat vind ik dus zwaar oneerlijk voor vrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mannen mogen dat, toch? Zo zijn zeVooral HW
Nee dat is ook niet nodigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
Goed, legging de prullenbak in dus.
Drie-delig kostuum uit de kast halen
je moet je richten op de leuke, en niet op de onleuke... verder nog deuren om in te trappen?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oké dan. Op welke moet ik mij richten en op welke absoluut niet?
Verwacht je nu een lijstjequote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Nja noem me een homo, maar ik heb bijvoorbeeld bij meisje 1 het gevoel dat ik niet eens sexueel over haar durf te fantaserenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef Murmeli het volgende:
@ KF... alle mannen willen toch zo snel mogelijk het bed in? daar denk ik niks van, het is gewoon een feit.
nja eigenlijk zie ik het dan ook meteen als scharrelmaar meestal doe ik daar niet aan mee, kan niet sexen met iemand waar ik geen gevoel voor heb ofzo
Beidequote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Het negeren?![]()
of dat je me over het hoofd zag?
Waarom oneerlijk? Ik ben niet zo moeilijk met wat anderen over me denken, als ik toevallige een leuke vent in de buurt heb en wil neuken dan neuk ik hem wel, kan mij t nou schelen wat de rest van de wereld daar van denkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zwaar oneerlijk voor vrouwen![]()
Maar dat is al een eeuwen oude discussie waar we beter niet aan kunnen beginnen
Ja het gaat er niet om hoe jij er mee omgaat, maar dat mensen uberhaubt zo over je beginnen te denken, en wanneer ik het zou doen dat niet zou gebeurenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beide
[..]
Waarom oneerlijk? Ik ben niet zo moeilijk met wat anderen over me denken, als ik toevallige een leuke vent in de buurt heb en wil neuken dan neuk ik hem wel, kan mij t nou schelen wat de rest van de wereld daar van denkt.
Nou, ik zag je gewoon nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je me over het hoofd zag negeerde je me niet, en andersom
Steek even je handen in de lucht als je dit gelooft?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
maar ik heb bijvoorbeeld bij meisje 1 het gevoel dat ik niet eens sexueel over haar durf te fantaseren
Je doet net of vrouwen wezens zijn zonder eigen wil.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
Uiteraard. Met cijfers voor de diverse onderdelen. Zoals elke man die netjes bijhoudt.quote:
Mwoah, denk ook dat het maar net is hoe je er zelf mee om gaat hoor, of je nou man of vrouw bent.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja het gaat er niet om hoe jij er mee omgaat, maar dat mensen uberhaubt zo over je beginnen te denken, en wanneer ik het zou doen dat niet zou gebeuren
Aha, dat bedoel je met IT-auditorquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard. Met cijfers voor de diverse onderdelen. Zoals elke man die netje bijhoudt.
Dat moet je zelf ondervindenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is ook nooit goed he. Meeste vrouwen houden van een man in kostuum, maar dit is ook weer niet goed, zuchtquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je doet net of vrouwen wezens zijn zonder eigen wil.
Over mij heen komen?quote:
Volgende meet zal ik mijn zwarte boekje meenemenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard. Met cijfers voor de diverse onderdelen. Zoals elke man die netjes bijhoudt.
Serieus, ik meen het echt hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Steek even je handen in de lucht als je dit gelooft?
Niemand?
Pien, wat zeg je me nou?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]Zijn we toch ook?
[..]
Over mij heen komen?
Er mogen wel wat jongere vrouwen bijquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet je zelf ondervindenMaar er zijn veel leuke vrouwen hier. Dat is zeker
[..]
Is ook nooit goed he. Meeste vrouwen houden van een man in kostuum, maar dit is ook weer niet goed, zucht
Hoi D_H
Ik niet, maar dat is niet omdat ik bang ben wat anderen denken, maar omdat ik het zelf niet wil.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beide
[..]
Waarom oneerlijk? Ik ben niet zo moeilijk met wat anderen over me denken, als ik toevallige een leuke vent in de buurt heb en wil neuken dan neuk ik hem wel, kan mij t nou schelen wat de rest van de wereld daar van denkt.
ik heb mijn notes gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Waar denk je dat die notes voor zijn UIO?.
Of je date vrouwen die zich er geen reet van aantrekken wat andere denken.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar dat is al een eeuwen oude discussie waar we beter niet aan kunnen beginnen
Verrek.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Waar denk je dat die notes voor zijn UIO?.
Hmm ben wel benieuwd naar die van mijquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb mijn notes gezien
in dit en dat topic maakt hij gemene opmerkingen....
wtf
Mijn note die ik van Re heb gekregen was ook erg boeiendquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb mijn notes gezien
wtf
pussy! das niet liefquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
verkapt-onze-sexdate-van-na-23-juni-afzeg-post
kwaak wil ook knuffelen.. maar kan niet tegen katten.. Mag ik dan wel met kikkers knuffelenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Een reactie op een post van mij, dat ik lief ben.quote:
Babe!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je date vrouwen die zich er geen reet van aantrekken wat andere denken.
Als je je druk moet gaan maken om wat de buren denken heb je echt geen leven meer.
Best hoor. En met jou?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:09 schreef Murmeli het volgende:
Tally!!! lang niet gezien!!!
hoe is het met je?
Schatjequote:
Ik heb geen notesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een reactie op een post van mij, dat ik lief ben.
"helamal niet" of 'nietus'.. iets in die strekking
wel verdikkeme.. het kalf is nog niet eens begraven, de put nog niet gedempt en hop... tssss....quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
verkapt-onze-sexdate-van-na-23-juni-afzeg-post
damn Bels.. we are the same.. Allebei sexy willen kleden voor de dames, allebei geen notes, allebei woest aantrekkelijk, damn... bro!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Ik ben braaf!
Oh wacht, dat is ook niet goed natuurlijk, braaf is saai
Is dat nu niet raar dan dat jullie hier beiden posten ?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
@ tally... het gaat wel ok. ik post hier weer terecht sinds vrijdag dus dat is ff wennen...
na kwaak doe je geen fokkers meer?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
@rival: hadden wij die dan? ik weet nergens niks van. ik sex niet met fokkers
Alles goed? Fijn weekend gehad?quote:
Kleine stapjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
@ tally... het gaat wel ok. ik post hier weer terecht sinds vrijdag dus dat is ff wennen...
Ik heb een fijne weekend gehad jaquote:
Daar staat hooguit één onterechte note in.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
ik heb mijn notes gezien
wtf
Ik heb ze denk ik ook nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Ik ben braaf!
Oh wacht, dat is ook niet goed natuurlijk, braaf is saai
Ow sjit dat moest via de pm natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel verdikkeme.. het kalf is nog niet eens begraven, de put nog niet gedempt en hop... tssss....
Bij abonnementen en dan UserNotes.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ik heb ze denk ik ook niet![]()
Weet dan ook niet hoe je er achter komt of je ze wel of niet hebt
Waarom zijn jullie niet meer met elkaar? Als ik dat mag vragen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Murmeli het volgende:
@ kwaak: ik doe heulemaal niks!
@KF: nee voor mij niet. ik vind kwaak nog steeds een van de tofste kerels die ik ken!
Waar kan je je notes zien danquote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook maar 43, best mild voor een mod.
Het zal gerust terecht zijn, maar dat ze voor dat soort dingen notes aanmakenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar staat hooguit één onterechte note in.
Daar kun je het zien: http://shop.fok.nl/quote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ik heb ze denk ik ook niet![]()
Weet dan ook niet hoe je er achter komt of je ze wel of niet hebt
Ahhh dikke knuffelquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Inderdaad B.I.A! (Brother In Arms)quote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
damn Bels.. we are the same.. Allebei sexy willen kleden voor de dames, allebei geen notes, allebei woest aantrekkelijk, damn... bro!
Mannen in pakquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
Is ook nooit goed he. Meeste vrouwen houden van een man in kostuum, maar dit is ook weer niet goed, zucht
Spreek voor jezelfquote:
Heel druk weekendquote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Kleine stapjes
[..]
Ik heb een fijne weekend gehad ja
En jij?
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen, daar er niets is dat ik niet kan!
Ohquote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar kun je het zien: http://shop.fok.nl/
Al kan ik je ook wel melden dat je er 1 hebt.
Kijk, zie hier, gaat rete soepel!!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
raak met een willekeurige vinger van je rechterhand je rechterelleboog eens aan?
Weet ik, ivm haren van je katten. Maar ja, welke kledingsstukken houden geen haren vast? Dan kan ik net zo goed naakt op je bank gaan zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen in pakHet is alleen niet zo'n goed idee dat bij mij op de bank te doen
![]()
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik heb geen druk weekend gehad. Gewoon leuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel druk weekendDus zit gaar op kantoor maar gelukkig ben ik vrij vanmiddag
Hej dat wist ik niet. Jammer.quote:
gedoe ookquote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
@rival: nee ik heb nog even gedoe aan deze fokker-ex
(nog even moet je ruim interpreteren...)
@tally: kleine stapjes?
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik, ivm haren van je katten. Maar ja, welke kledingsstukken houden geen haren vast? Dan kan ik net zo goed naakt op je bank gaan zitten.
Ik kom wel op het goede moment weerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik, ivm haren van je katten. Maar ja, welke kledingsstukken houden geen haren vast? Dan kan ik net zo goed naakt op je bank gaan zitten.
*knuffel*. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
@rival: nee ik heb nog even gedoe aan deze fokker-ex
(nog even moet je ruim interpreteren...)
@tally: kleine stapjes?
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: naakte mannen op je bank?ik kom ook kijken!
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk, zie hier, gaat rete soepel!!
zie je wel dat ik alles kan![]()
Patserinnetje!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen druk weekend gehad. Gewoon leuk.
En vrij vanmiddag lekker! Ik hoef maar 3 dagen te werken deze week!
Goed. Uhm Snuit? Sorry, me and my big mouth. We zullen wel moeten nu hehe.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet
Maar naakt![]()
Timing is everything hehe.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik kom wel op het goede moment weer
Bengeltjelief!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*knuffel*. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.![]()
Goedemorgen allemaal.
Rebel.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Goed. Uhm Snuit? Sorry, me and my big mouth. We zullen wel moeten nu hehe.
Huh? wat? ik? naakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Goed. Uhm Snuit? Sorry, me and my big mouth. We zullen wel moeten nu hehe.
Oeeh.. details?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.![]()
![]()
Heerlijk weekend.![]()
Soms wil je de tijd gewoon stil zetten.
sarcasme.quote:
Je weet wel beter he bengeltjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Wat ben jij makkelijk.Niet zegt dat alle mannen makkelijk zijn.
YW Murm.![]()
Goed, gelukkig ben ik net zo schaamteloosquote:
Naakt bij mij op de bankquote:
We houden het leven graag simpel ja, zouden jullie eens een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, alle mannen zijn toch wel makkelijk.
Dan is dit mooi de gelegenheid om het wel te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
Uhh meer dan dat vertel ik eigenlijk nooit.
Kan ik ook komen? Zag dat murm ook komtquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We houden het leven graag simpel ja, zouden jullie eens een voorbeeld aan moeten nemen.
Oja? Weet niet of iedereen het daar zo mee eens is.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is dit mooi de gelegenheid om het wel te doen
Jij bent ook welkomquote:Op maandag 8 juni 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Kan ik ook komen? Zag dat murm ook komt
Vertel dat eens aan mijn exen enzoquote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, alle mannen zijn toch wel makkelijk.
ik neem wel iemand op schoot dan..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom![]()
Alleen mijn bank heeft niet zoveel plek5 man, max. Maar dat komt wel goed
Die weten dat al, ze hebben je in bed gehad (laat ik het netjes houden) en daarna net zo makkelijk weer laten gaan.quote:
Wat zei ik nou vorige week tegen je Rival? Forget about it. Dus doe dat tongetje maar weer naar binnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
een naakte bankmeet bij nouk als ik het goed lees, is dit niet meer iets voor KPD?
Moet je je eerst aanmeldenquote:
Ik vier donderdag en vrijdag mijn verjaardag.quote:
Ik bedoelde makkelijk qua karakter!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die weten dat al, ze hebben je in bed gehad (laat ik het netjes houden) en daarna net zo makkelijk weer laten gaan.![]()
sorry
Heb ik, 6 stuksquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
@ nouk, heb je nog een stoel? als iedereen dan op elkaar gaat liggen, dan kijk ik toe vanaf de stoel
quote:
Op 2 dagen je feestje vieren?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vier donderdag en vrijdag mijn verjaardag.
Dus heb ik vrij voor nodig
Kom maar zitten Noukjequote:
uhhh, dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
sick mind... collega hier tegenover me zegt iets met point erin en ik hoorde de eerste 2 letters en ik dacht meteen: porno!!
misschien moet ik es werken ofzo....
Een besloten forum met "legaal" links naar porno, en ook foto's van gebruikers, maar dan idd naakt, seks hebbende etcquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Stom van me. Kwaak krijg natuurlijk ook een knuffel.Mag dat lieve eendje niet vergeten.
quote:
quote:De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
je kunt ook wat uit de collectie van mij lenen hoor... Of samen kijkenquote:
HOMO!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef kingmob het volgende:
Ik zit me hier toch een potje te multitasken joh
Bonniequote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik dan een stoere vrouw als ik zeven heb?
Het valt tegen hoorquote:
Hetro?! Is dat ongeveer hetzelfde als een metroquote:Op maandag 8 juni 2009 11:50 schreef erikje14 het volgende:
27 Man GoereeOverflakkee van alles, motorrijden, volleybal, muziek (spel een jaar of 18 in een fanfare inmiddels )
Hetro 1,82 / normaal (83 kg) 27 jaar ![]()
Drink niet, rook niet, ga nooit uit. Ooit 15 minuten in een kroeg geweest toen weer lekker op de bank gaan zitten thuis. Woon nu een aantal jaar op mezelf maar ja, dat gaat toch wat eenzaam worden op een gegeven moment.
Blondiejquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Al loopt er nu 1 reeks van een chick die echt all the way gaat, behoorlijk expliciet en open zeg maar.
Maak je niet druk, ik vermaak me wel met een andere bezoekerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zei ik nou vorige week tegen je Rival? Forget about it. Dus doe dat tongetje maar weer naar binnen.
Die jaquote:
nee, een heuse zpelvaudtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hetro?! Is dat ongeveer hetzelfde als een metro![]()
tnxquote:Welkom!
Wanneer was dat avondje ook alweer?quote:
Ze heeft een lekkere kontquote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ja.
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het wel, en het ziet er niet verkeerd uit opzich.
Kloptquote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Die ja.
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het wel, en het ziet er niet verkeerd uit opzich.
Is nog niet geplandquote:
Wie?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik vermaak me wel met een andere bezoeker
Inderdaadquote:
Voorover gebukt is dat kontje goed om te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
cue ook naakt op de bank... ik ben voor!!!
ik ga cue verleiden
& Clyde.quote:
Groot gelijk, doe ik ookquote:
Pm mag ook hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
Oja? Weet niet of iedereen het daar zo mee eens is.
geweldig..quote:
Ik heb er al maanden niet gekeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het valt tegen hoor. De "gewone" porno kan je uiteraard overal vandaag "trekken" (whehehe) en de userporno is veelal 1 pic en 100 keer "Geil, meer, oooeee wat lekker"
Al loopt er nu 1 reeks van een chick die echt all the way gaat, behoorlijk expliciet en open zeg maar.
Ik heb al mod gewoon toegang zonder me aan te meldenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb er al maanden niet gekeken.
Niet dat ik toegang heb natuurlijk
Rivel mijn Clyde?quote:
Spannend.quote:
Waar ben je dan zo benieuwd naar?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pm mag ook hoorben wel eens benieuwd
Ik dacht dat je liever iemand anders had, maar wat jij wiltquote:Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rivel mijn Clyde?![]()
[..]
Spannend.![]()
[..]
Waar ben je dan zo benieuwd naar?
same as yesterday ut gaat niet geweldig... rennen moet ik niet proberen.quote:
wat?quote:
Jammer dat dat gekraak niet echt vooruitgang oplevert, balen!!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
same as yesterday ut gaat niet geweldig... rennen moet ik niet proberen.
quote:
ohjawel hoor ben al paar dagen van de pijnstillers af, ik kan enigzins normaal lopen en opstaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jammer dat dat gekraak niet echt vooruitgang oplevert, balen!!
quote:
Oooow dat scheelt al welquote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohjawel hoor ben al paar dagen van de pijnstillers af, ik kan enigzins normaal lopen en opstaan.
O dat zeker, het is ook alweer uit mijn gedachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je liever iemand anders had, maar wat jij wilt
Kijk, dat is al een vooruitgang! Langzaam gaat het dus (stapje voor stapje) beter?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohjawel hoor ben al paar dagen van de pijnstillers af, ik kan enigzins normaal lopen en opstaan.
ik wou zeggen, het lopen ging gisteren best goed eigenlijk, heb je echt veeeel slechter zien lopenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt het gaat een stuk beter met me rug en jullie doen alsof er geen progressie is... snap jullie nu ff niet hoor
Me niet meer zo laten schrikken he jongedamequote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat zeker, het is ook alweer uit mijn gedachten.![]()
.
Heerlijk is dat he, en ook wat onwennig, omdat je verwacht elk moment weer een pijnscheut te krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank belsquote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Me niet meer zo laten schrikken he jongedame
@ KZ: Mooi zo, ben blij dat het beter met je rugje gaat
ergens alsin vorige week? lolquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wou zeggen, het lopen ging gisteren best goed eigenlijk, heb je echt veeeel slechter zien lopen
jups... je kan ook niet verwachten dat een rugpijn binnen 2 wkn over isquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een vooruitgang! Langzaam gaat het dus (stapje voor stapje) beter?
Laten schrikken?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Me niet meer zo laten schrikken he jongedame
@ KZ: Mooi zo, ben blij dat het beter met je rugje gaat
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt het gaat een stuk beter met me rug en jullie doen alsof er geen progressie is... snap jullie nu ff niet hoor
Dat dus. Ik vond het zaterdag ook allemaal vrij soepeltjes gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
ik wou zeggen, het lopen ging gisteren best goed eigenlijk, heb je echt veeeel slechter zien lopen
Nee, dat zeker niet. En vooral niet een rugpijn die je al zolang hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
jups... je kan ook niet verwachten dat een rugpijn binnen 2 wkn over is
hehe nja was tegen zenuwpijn..... die was niet te harden. Die zat in uiteinde van zenuw in mijn kont... dus kon niet liggen/zitten/staan/lopen voel nog wel me bil als het waren als ik zit maar de echte scherpe pijn is weg en dat vind ik nog veel belangrijker dan bewegings vrijheidquote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he, en ook wat onwennig, omdat je verwacht elk moment weer een pijnscheut te krijgen.
nog niet zoals het hoort maar je hebt me eerder gezien met me rug en dan lijkt het idd allemaal soepeltjes hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ik vond het zaterdag ook allemaal vrij soepeltjes gaan
douchen?quote:
Dat weet je bestquote:
Enjoy!quote:
als je niet oppast pakken we jouquote:
uh... een kouwtje als je zo in je blote kont voor het raam blijft staan?quote:
Auto!quote:
Nee, Groningen thuis! Zo meteen naar fysiotherapie en daarna douchen.quote:
Over 't algemeen niet echt..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Vlekken voor je ogen van boosheid is niet zo best hè?!
Zolang je er nog niet naar gaat slaan om ze weg te krijgen valt het nog meequote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
mwah neuhquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Niet echt nee, gaat 't niet goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zag ons al samen, met de hete adem van de politiemacht in onze nekquote:
Zie je ik was al onbewust in gedachten bij die ander.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag ons al samen, met de hete adem van de politiemacht in onze nek![]()
maar helaas, je bent liever met 1 of andere rivel
Nee mop, dat is niet echt normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is je goed rechtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
Zie je ik was al onbewust in gedachten bij die ander.![]()
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed afquote:Op maandag 8 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is je goed recht![]()
Als jullie me willen excuseren dan zit ik daar in een hoekje te janken
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waaromquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
We doen wel een romantische comedyquote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed af
dat had ik gister ook bij halfbeared..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waarom
misschien is ze nu daar ff mee bezig zodat ze nog niet op de reply kan replyen??quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen bommen droppen, waar dan iedereen op reageert en je vervolgens niet te horen krijgt waarom
Die heb ik ook nog een, maar ik drop hem niet, want dan krijg je dit soort dingen!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan ons eigen verhaal maar makenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen je Julia te zijn, maar dat verhaal loopt ook al niet goed af
Serieusquote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat had ik gister ook bij halfbeared..
kwam melden dat hij niet meer kwam fokken voorlopig omdat ie slecht nieuws had gehad..
en verder niets
het komt vast welquote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik gewoon niet nieuwsgierig genoeg?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat had ik gister ook bij halfbeared..
kwam melden dat hij niet meer kwam fokken voorlopig omdat ie slecht nieuws had gehad..
en verder niets
GMTAquote:Op maandag 8 juni 2009 12:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
We doen wel een romantische comedy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |