heb aan je beloofd dat ik dat niet meer zou zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
doe eens lief tegen snuitje! of wees op zijn minst zo stoer om het gewoon te zeggen
Succes!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat naar de chiro
ciao!
Hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit op een date geweest met één van de dames uit de singles-reeks. Aan de heren de vraag: mis ik iets hieraan, of moet ik het vooral zo houden?
Niet bij nadenken en gewoon neuken.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hallo
Ik heb iets heel doms gedaan.
Ik ga nooit met iemant naar bed waar ik niets mee heb, want dat had ik 1 keer gedaan en was niet goed bevallen.
Nu had ik in het weekend een jongen (een jaar jonger als ik!)ontmoed, en daarmee gezoent en afgesproken voor morgen avond. En dan ga ik wel seks hebben denk ik want ik ben meteen verlieft geworden en dat heb ik nooit, maar wat als hij me daardoor niet meer serieus neemt ?!
Ik kan me ook weer niet inhouden als hij meer wil denk ik. En hij vindt me denk ik niet zo leuk als ik hem en dan doe ik dat en dan krijg ik misschien spijt...
Ik wou net zeggen, did moed je wel expres zo foud toenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet bij nadenken en gewoon neuken.
Waar je wel voortaan bij moet nadenken is het gebruik van de d en de t.
Zal ik dan ook maar komen, heb je wat te knuffelenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Je denkt teveelquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hallo
Ik heb iets heel doms gedaan.
Ik ga nooit met iemant naar bed waar ik niets mee heb, want dat had ik 1 keer gedaan en was niet goed bevallen.
Nu had ik in het weekend een jongen (een jaar jonger als ik!)ontmoed, en daarmee gezoent en afgesproken voor morgen avond. En dan ga ik wel seks hebben denk ik want ik ben meteen verlieft geworden en dat heb ik nooit, maar wat als hij me daardoor niet meer serieus neemt ?!
Ik kan me ook weer niet inhouden als hij meer wil denk ik. En hij vindt me denk ik niet zo leuk als ik hem en dan doe ik dat en dan krijg ik misschien spijt...
Heb even je zin verbeterd.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou netd zeggen, did moed je wel expres zo foud toen.
Alleen op sommige gebieden te weinigquote:
Haha inderdaad..quote:
Je hebd gelijk hed spijd me.... Ben ik nu verlieft?quote:
In principe wel, maar niet altijd...quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
het kan wel zo zijn ja dat mannen je meteen een beetje easy gaan vinden als je er meteen mee in bed duikt
Heb je weer 's niks te doen op je werk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebd gelijk hed spijd me.... Ben ik nu verlieft?
Natuurlijk wel. Niets mis met easy.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
@lichtekooi: misschien moet je zeggen dat je hem echt leuk vindt?
of anders ergens afspreken waar je niet kan gaan sexen. dan hoef je je ook niet in te houden
het kan wel zo zijn ja dat mannen je meteen een beetje easy gaan vinden als je er meteen mee in bed duikt maar volgens mij zijn niet alle mannen zo?
(mannen enlighten me)
Even niet. Dat gaat dus veranderen. Mooi.quote:@UIO: ja daar mis je wat aan, ik ben kei leuk maar ik date even niet..... ik meet wel daarintegen
Doe dat!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Dus Snuit en Bels willen ook erbij zijn! Mmm, toch maar eens over nadenken
Meisjes moeten niet té makkelijk zijn, anders gaan we je zien als een neukertje en niet meer...quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
@lichtekooi: misschien moet je zeggen dat je hem echt leuk vindt?
of anders ergens afspreken waar je niet kan gaan sexen. dan hoef je je ook niet in te houden
het kan wel zo zijn ja dat mannen je meteen een beetje easy gaan vinden als je er meteen mee in bed duikt maar volgens mij zijn niet alle mannen zo?
(mannen enlighten me)
@UIO: ja daar mis je wat aan, ik ben kei leuk maar ik date even niet..... ik meet wel daarintegen
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Hiquote:
Jij denkt meteen voor álle mannen?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisjes moeten niet té makkelijk zijn, anders gaan we je zien als een neukertje en niet meer...
Probeer het uit te stellen Lichtekooi
Nou inderdaad, dat wil ik niet missenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Doe dat!
Ik en Snuit in een strakke legging/majo kan je niet missen natuurlijk!
Of moeten we iets anders aantrekken?
Je weet wat er gebeurd als jij gaat meeten op maandag avond he?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik date ook niet voorlopig, wat doe je vanavond Kluts?.
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, did moed je wel expres zo foud toen.
Jochies dan he? Het kind is 12 ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
Jij denkt meteen voor álle mannen?
Daarom ga ik mee als zonnekoningquote:Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Parkpop ga ik ook wel heen denk ik ja.
Als het lekker weer is dan.
Ja, je mist ietsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit op een date geweest met één van de dames uit de singles-reeks. Aan de heren de vraag: mis ik iets hieraan, of moet ik het vooral zo houden?
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochies dan he? Het kind is 12 ofzo.
Ja dat had ik niet moeten doenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
Jij denkt meteen voor álle mannen?
Dit soort zaken kun je maar beter van tevoren weten. Net zoals het feit of de dame in kwestie een beetje easy is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |