Mijn note die ik van Re heb gekregen was ook erg boeiendquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb mijn notes gezien
in dit en dat topic maakt hij gemene opmerkingen....
wtf
pussy! das niet liefquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
verkapt-onze-sexdate-van-na-23-juni-afzeg-post
kwaak wil ook knuffelen.. maar kan niet tegen katten.. Mag ik dan wel met kikkers knuffelenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Een reactie op een post van mij, dat ik lief ben.quote:
Babe!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je date vrouwen die zich er geen reet van aantrekken wat andere denken.
Als je je druk moet gaan maken om wat de buren denken heb je echt geen leven meer.
Best hoor. En met jou?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:09 schreef Murmeli het volgende:
Tally!!! lang niet gezien!!!
hoe is het met je?
Schatjequote:
Ik heb geen notesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een reactie op een post van mij, dat ik lief ben.
"helamal niet" of 'nietus'.. iets in die strekking
wel verdikkeme.. het kalf is nog niet eens begraven, de put nog niet gedempt en hop... tssss....quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
verkapt-onze-sexdate-van-na-23-juni-afzeg-post
damn Bels.. we are the same.. Allebei sexy willen kleden voor de dames, allebei geen notes, allebei woest aantrekkelijk, damn... bro!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Ik ben braaf!
Oh wacht, dat is ook niet goed natuurlijk, braaf is saai
Is dat nu niet raar dan dat jullie hier beiden posten ?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
@ tally... het gaat wel ok. ik post hier weer terecht sinds vrijdag dus dat is ff wennen...
na kwaak doe je geen fokkers meer?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
@rival: hadden wij die dan? ik weet nergens niks van. ik sex niet met fokkers
Alles goed? Fijn weekend gehad?quote:
Kleine stapjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
@ tally... het gaat wel ok. ik post hier weer terecht sinds vrijdag dus dat is ff wennen...
Ik heb een fijne weekend gehad jaquote:
Daar staat hooguit één onterechte note in.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
ik heb mijn notes gezien
in dit en dat topic maakt hij gemene opmerkingen....
wtf
Ik heb ze denk ik ook nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Ik ben braaf!
Oh wacht, dat is ook niet goed natuurlijk, braaf is saai
Ow sjit dat moest via de pm natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel verdikkeme.. het kalf is nog niet eens begraven, de put nog niet gedempt en hop... tssss....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |