Ik twijfel nog over "Jenni" of "Stephanie".quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik wel iets voor BobbyB om te doen![]()
Of over armhaar...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet
Misschien heeft 'ie het wel over z'n beenhaar
Wat zou het goaf zijn om kinderen bij jou te verwekken, dan zouden ze van adel zijn. (blauw bloed, jwz!)quote:
Ja bij nader inzien, zie ik het ookquote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond die foto er anders behoorlijk dood uitzien.
MAAAAAAAAAR goed.
Of over het haar op z'n grote teenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of over armhaar...![]()
Of over zijn wenkbrauwen...
Droom lekker verder.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat zou het goaf zijn om kinderen bij jou te verwekken, dan zouden ze van adel zijn. (blauw bloed, jwz!)
En als het een jongen is dan noem ik die Ron.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over "Jenni" of "Stephanie".
Rughaar?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of over armhaar...![]()
Of over zijn wenkbrauwen...
Zucht, mannen kunnen geen kinderen krijgenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat zou het goaf zijn om kinderen bij jou te verwekken, dan zouden ze van adel zijn. (blauw bloed, jwz!)
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als het een jongen is dan noem ik die Ron.
Borsthaarquote:
quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, mannen kunnen geen kinderen krijgen
iets met resources die niet lager gingen dan 50quote:
Bij exotische houdingen denk ik altijd aan seks, en met cavia's is dat niet erg plezant.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien, zie ik het ook![]()
Maar ze is aan het eten in een of andere exotische houding.
Hihi.quote:
Gunther ftw!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als het een jongen is dan noem ik die Ron.
Jaaahaaa!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:48 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dit wel een film voor 4EBE: http://disney.go.com/disneypictures/gforce/
Nee, dus waarom zit die Zotheid te blaten dat hij met KB kinderen wil krijgen? Dat kan helemaal niet.quote:
Echtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets met resources die niet lager gingen dan 50
quote:
Wat krijgen ze dan wel?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, mannen kunnen geen kinderen krijgen
Wilde gokquote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?!
![]()
Ik denk zijn snor...
Het zal ook nooit gebeuren [/ onheilsprofeet-modus]quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dus waarom zit die Zotheid te blaten dat hij met KB kinderen wil krijgen? Dat kan helemaal niet.
Noem je krentenbol nu een man?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dus waarom zit die Zotheid te blaten dat hij met KB kinderen wil krijgen? Dat kan helemaal niet.
Sexy kirby?quote:
quote:Today, whilst working at subway (the sandwich store), i took a man's order for 6 footlongs. The entire process took 15 minutes due to his hesitant and glacial pace. When it came to paying, the guy pulled out his wallet, looked inside, then looked at me and walked quickly out of the store. FML
Moet dat nou?quote:
Delirium.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?!
![]()
Ik denk zijn snor...
Guntherquote:
Ja ja... kom eens uit de broek van IQMquote:
quote:Today, I was tutoring kids at an elementary school. One kid messed up my hair. I said, "Why'd you do that??" He said, "I have lice, now you have lice too!" FML
Op zich heb je wel een punt. De dame in de pics is veel te knap om op FOK! te zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat hele profiel is verzonnen. Wist je dat nog niet?
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja... kom eens uit de broek van IQM
Zijn ze echt?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef dagdag het volgende:
toen belde iemand aan
hallo wij hebben een pakket wilt u tekenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan natuurlijk niet altijd rekening houden met jouw gedachtegang.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:48 schreef Zotheid het volgende:
Bij exotische houdingen denk ik altijd aan seks, en met cavia's is dat niet erg plezant.
Guntherquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Delirium.
[..]
[..]
Gunther
[ afbeelding ]
ja uiteraardquote:
Om daar al mee te beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt. De dame in de pics is veel te knap om op FOK! te zitten.
quote:Today, my boyfriend and I were laying naked in my bed making out. All of a sudden, we hear "pop goes the weasel" outside my house. My boyfriend stops, looks directly at me, and excitedly says, "ICE CREAM MAN!" and proceeds to flip me over, grab his clothes, and run out of my room. FML
Het is JOU, zonder w.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet altijd rekening houden met jouw gedachtegang.
Jij klinkt niet als een zieke..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef Zotheid het volgende:
It's a no-no
And I like it
It's a no-no
Teasing me
It's a no-no
And you like it
It's a no-no (I like it)
Come with me
Yeah
Serieus?quote:
Hij is mijn held.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gunther![]()
![]()
![]()
![]()
Zo fout dat het weer leuk wordt
quote:
ja, en ik vond de grenzen ook fucking groot trouwens(al had ik wel + 2 borders)quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Echt? Vandaar dat je na 5 minuten al in Gunpowder zat
!
Heeft mijn niezen toch nog effect gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef 3lmo het volgende:
4EBE, je had gelijk. Het is best mooi weer, ik val bijna in slaap in de trein in 't zonnetje.
Jou gedachtegang?quote:
Ja tog.quote:
Prusies.quote:
Vieze valsspelerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, en ik vond de grenzen ook fucking groot trouwens(al had ik wel + 2 borders)
en ik had 6000 van elke resources toen we begonnen met knokken
Faal!quote:
Je lijkt Emi wel.quote:
Ik zou haar zo hard doen he.quote:
TROLLURT!quote:
Zeg dat maar niet tegen hem.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
suïcidaal mannetje die van verliezen houdt![]()
![]()
Tofh is het origineel vele malen beter!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik schaam me dood dat ik dit nog best leuk vind klinken.
quote:
Jij bent dat broertje dat uit de kast kwam?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef jagga het volgende:
Ik heb een van de grote hoofdzonden op FOK! begaan van het weekend
Maar ik durf het niet te vertellen want dit gaat me weken achtervolgen met dank aan jitzejaap
Met een piemol in dr mond!quote:
Nee veel ergerquote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent dat broertje dat uit de kast kwam?
Majesteitschennisquote:
waar is sat? ik wil nu met ons twee tegen die man spielen.quote:
JA.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef jagga het volgende:
En ik schaam me te moeten zeggen dat ik het nog een leuk spel vind ook![]()
!
Ik ben verloren
zonder 30 minuten peace?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb laatst een tougher gepwnd met Lakota overigens.
BWHEHE WOWnerd!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee veel erger
Dat valt in het niet bij het volgende wat ik nu ga zeggen:
Na diverse jaren van principiele haat tegen WoW, heb ik mij uitverveling van het weekend laten overhalen, tot het kopen van WoW + 2 uitbreidingen....
!
Ik ben verloren
Owquote:
07:20quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
IQM is ongezellig. Hij kan alleen maar falende pics plaatsen. [ afbeelding ]
Ik heb al 4 jaar afgekicktquote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee veel erger
Dat valt in het niet bij het volgende wat ik nu ga zeggen:
Na diverse jaren van principiele haat tegen WoW, heb ik mij uitverveling van het weekend laten overhalen, tot het kopen van WoW + 2 uitbreidingen....
!
Ik ben verloren
whehe, dat zou wat zijn mocht het ooit zover komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee.
Btw: http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_of_Lakotah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ben gehandicapt.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
Bt is ongezellig. Ze kan alleen maar FML-quotes plaatsen. [ afbeelding ]
quote:
*Kinderwens vaarwel zegtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef IQM het volgende:
Wat zit dat wijf nou te blèren?'t Is toch een blijde dag?
Er is verder toch niemand die zich interesseert voor Montana, Wyoming en Nebraskaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, dat zou wat zijn mocht het ooit zover komen.
zon gare grens tussen al die vierkante rommel
Nee, dat is goaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |