Nee, dan voel ik me zo gebruiktquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets, met je touw!
Wil je mijn lover-on-the-side zijn?
ik ook niet, hyman?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:14 schreef RenRen- het volgende:
D'r stink hier iemand ongelovelijk naar zweet. En ik ben het niet.
Pijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef mstr het volgende:
Ze hebben een gedeelte van m'n verstand getrokken net
Wat was er nou zo typerend?quote:
En je had al zo weinig!quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 10:25 schreef mstr het volgende:
Ze hebben een gedeelte van m'n verstand getrokken net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm kindquote:Op maandag 8 juni 2009 @ 10:41 schreef hello2kitty het volgende:
Blehh.. wat is frans toch saai!! Hmm ik mag m'n lerares echt niet
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah nee. Verdoving natuurlijk. Komt vanzelf.
Ah, dat is idd kut.. stop het in de blenderquote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef mstr het volgende:
Dit is kut.
Ik heb honger.
En m'n mond ligt open.
Haha oké. Komt goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik ben goed voorbereid met ibuprofen
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Jotcha het volgende:
Ik had een 2 voor Duits. Een 2 voor de moeite_!
Normaal heb je een blauwe tong?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Vast wel.
Alleen alles wat er nu uit m'n mond komt, is rood
Watskeburt?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Vast wel.
Alleen alles wat er nu uit m'n mond komt, is rood
Ha-ha, grappenmakerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Das niet verstandig. Haha.
En nu weer weg
Dat is toch wel te doen ?quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 11:37 schreef BurnaBoy het volgende:
En het zonnetje schijnt heerlijk hier
En ik moet nog 5 km fietsen
Zekers, dit zijn van die dagen waarop fietsen niet zo erg isquote:
Heimenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij zou terugbellen, maar dat heeft ie niet gedaan
Ach je hebt de rest van de week nog.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij zou terugbellen, maar dat heeft ie niet gedaan
Ik moet 2 jongens begeleidenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ga je doen vandaag? Ik las iets in het dit maakt me blij vandaag topic.
Het e-mail adres was wel echtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach je hebt de rest van de week nog.
En miss ben je genaaid door een medefokker![]()
En je zit nog te fokken ?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet 2 jongens begeleiden
dus ik heb mensen om me heen, is weer eens wat anders dan full time alleen
Ze zitten braaf ethernetkabels aan het makenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En je zit nog te fokken ?
Of nu nog niet ?
Wohooo,quote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze zitten braaf ethernetkabels aan het maken
Tjaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wohooo,
Interresant werk![]()
Dat had ik ze ook laten doen, hoef je het zelf niet te doen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet 2 jongens begeleiden
dus ik heb mensen om me heen, is weer eens wat anders dan full time alleen
quote:
Slimquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
![]()
Het zullen de kleine kutdraadjes wel zijn. Zat gister een radio proberen te fixen. En ik kwam net 2 cm draad te kort. Iets teveel draad gestript
Nah ik baalde wel. En nu doet hij het toch weerquote:
Doe ik liever nietquote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef Hyman het volgende:
Post eens een keer een foto van jezef hello2kitty
PMquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Doe ik liever niet.. als je zo graag wilt weten hoe ik eruit ziet moet je maar je msn geven
...
Z'n hoofd staat 100 keer in het userfototopic.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 12:21 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Hehe, goed geprobeerd.. geef je msn anders ik wil btw ook wel zien hoe jij eruit
.
Nee, ik bedoel dat ik mn msn in je PM heb gezetquote:Op maandag 8 juni 2009 12:21 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Hehe, goed geprobeerd.. geef je msn anders ik wil btw ook wel zien hoe jij eruit
.
Truequote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Z'n hoofd staat 100 keer in het userfototopic.
Msn staat in profielquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Doe ik liever niet.. als je zo graag wilt weten hoe ik eruit ziet moet je maar je msn geven
...
nee. Dat wil je niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:21 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
.
Ohh sryy,, -_-' ik ben echt zó gigantisch logisch bezig op dit moment... Ik ben ook echt vanalles tegelijk aant doenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik mn msn in je PM heb gezet
Dat kunnen meidenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:24 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ohh sryy,, -_-' ik ben echt zó gigantisch logisch bezig op dit moment... Ik ben ook echt vanalles tegelijk aant doen
Wat, wie, ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 12:25 schreef Renesite het volgende:
Heeft ze dikke memmen?
Wrm persé gok je van niet als ik vragen mag??quote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat, wie, ik?
Oh hellokitty. Gok van niet
Oh wacht, ze is net 15quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 12:28 schreef RenRen- het volgende:
14, ze zijn nog aan het groeien
nadat je voor het eerst sex hebt gehad groeien ze doorgaans een cupquote:Op maandag 8 juni 2009 12:29 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Wrm persé gok je van niet als ik vragen mag??
Aishiteru.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:29 schreef Renesite het volgende:
Wat een rare klanken maken zulke japanners. Oh. Ik geloof dat ze elkaar vertellen dat ze weg gaan.
Als je goed ben sta ik tussen de followers Fans ergensquote:
Omdat appel.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 12:29 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Wrm persé gok je van niet als ik vragen mag??
Omdat ze 'opeens' beginnen met de pilquote:Op maandag 8 juni 2009 @ 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
nadat je voor het eerst sex hebt gehad groeien ze doorgaans een cup
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef BurnaBoy het volgende:
En daar kwam de postbode langs![]()
Bracht een pakketje
Pica voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Puik! En ik ben weer weg, kijk je foto's straks welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Bracht een pakketje
Pica voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Bracht een pakketje
Pica voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Zulke heeft iemand in m'n klas ook, toffe dingen 14.gif.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 13:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Bracht een pakketje
Pica voor jullie![]()
[afbeelding]
Jouw ui is op mijn telefoon mijn hele scherm volquote:
Toch niet exact dezelfe he ?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zulke heeft iemand in m'n klas ook, toffe dingen 14.gif.
Kan kloppen inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jouw ui is op mijn telefoon mijn hele scherm vol
Wauw, dat is ook zoveel moeite.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan kloppen inderdaad
Te lui voor resizen
Geen idee. Maar als het wel zo is, hij woont in Rotterdam, dus je zult hem nooit tegenkomen, gok ik zomaarquote:
Agjoh, half Nederland loopt rond op All Stars, dus er zal vast wel iemand zijn dezelfde soort heeft.quote:
Dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Agjoh, half Nederland loopt rond op All Stars, dus er zal vast wel iemand zijn dezelfde soort heeft.
Waaaa, een Heimen!quote:
Daaromquote:Op maandag 8 juni 2009 13:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als het wel zo is, hij woont in Rotterdam, dus je zult hem nooit tegenkomen, gok ik zomaar
Noh, nu moest ik aan dit nummer denken:quote:
Ja maar ik heb behoorlijk veel moeite gedaan om deze te krijgenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Agjoh, half Nederland loopt rond op All Stars, dus er zal vast wel iemand zijn dezelfde soort heeft.
Ghello Ghelloquote:
Wees blij, ik heb gewoon zwarte met rode veters, en daar loopt écht de hele wereld op. Al moet ik zeggen dat ik ze alleen had gekocht omdat ze handig waren bij bouwdorpquote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb behoorlijk veel moeite gedaan om deze te krijgen
En verder maakt het ook niet zo heel veel uit.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef mstr het volgende:
Ik moet zeggen dat m'n smoel nu toch wel gevoelig begint te worden.
Naja, gevoelig.. Eerder beurs..
Het nummer is best wel tof, of beter gezegt vrolijk, het blijft alleen de hele dag in m'n hoofd hangenquote:
Hebben ze gezegd hoelang je daar ongeveer last van zult hebben?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef mstr het volgende:
Ik moet zeggen dat m'n smoel nu toch wel gevoelig begint te worden.
Naja, gevoelig.. Eerder beurs..
Ze zei wel dat je er soms wel een paar dagen last van kan hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd hoelang je daar ongeveer last van zult hebben?
Oh dat kan echt pijn doen die dagen erna.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Verstandskies deruit getrokken vanochtend.
Ja klopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh dat kan echt pijn doen die dagen erna.
Oef, ik wist niet dat 't zo erg was als je verstandskiezen liet trekkenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zei wel dat je er soms wel een paar dagen last van kan hebben.
Heb ook voor 4 dagen ibuprofen (600mg) meegekregen, dus..
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef xalo het volgende:
[..]
Oef, ik wist niet dat 't zo erg was als je verstandskiezen liet trekken.
Ben ook wel blij hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb gewoon zwarte met rode veters, en daar loopt écht de hele wereld op. Al moet ik zeggen dat ik ze alleen had gekocht omdat ze handig waren bij bouwdorp.
Nog een fout in je naam ook.quote:
De tandarts zei tegen mij ook of ik een verstandskies wilde trekken omdat er een gaatje inzat. Dat heb ik maar niet gedaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Er kwam een meisje voor mij naar buiten helemaal huilend.
Nou leuk als je weet dat je daarna aan de beurt bent en het je eerste keer is.
Maar ik heb mijne eerste ibuprofen vanochtend om half 9 gehad, en nu nog geen echte pijn.
Dus ik hou het nog zo lang mogelijk uit zonder eentje in te nemen
Kwam dat door dat berichtje van mij danquote:
Het eruit halen was echt niet pijnlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De tandarts zei tegen mij ook of ik een verstandskies wilde trekken omdat er een gaatje inzat. Dat heb ik maar niet gedaan.
Heb dat gaatje gewoon laten vullen. Dat kiezen trekken doe ik een andere keer wel
En na die verhalen die ik nu lees van jou zit ik er ook over te denken om ze maar te laten zitten voor altijd
In ieder geval succes, ik ben blij dat ik ze nog niet heb hoeven trekken.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Er kwam een meisje voor mij naar buiten helemaal huilend.
Nou leuk als je weet dat je daarna aan de beurt bent en het je eerste keer is.
Maar ik heb mijne eerste ibuprofen vanochtend om half 9 gehad, en nu nog geen echte pijn.
Dus ik hou het nog zo lang mogelijk uit zonder eentje in te nemen
Het leuke is.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef xalo het volgende:
[..]
In ieder geval succes, ik ben blij dat ik ze nog niet heb hoeven trekken.
Als je onder verdoving gaat eten eet je je tong ook mee ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het eruit halen was echt niet pijnlijk.
Het is alleen kut dat 4, ja vier, uur lang je mond verdoofd is.
Tot nu toe gaat het wel
Het is alleen kut dat je volgens mij niks kan eten, of alleen vloeibare dingen.
Nòh, doen ze dat niet in één keer?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Het leuke is.
Ik mag nog een keer terugkomen voor de andere kant.
Nee anders kan je helemaal niet meer etenquote:
Niet alleen mijn tong hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je onder verdoving gaat eten eet je je tong ook mee ja.
Heb ik ook gehad toen ik een keer kiespijn had en die kies heb laten trekken.
quote:
Precies.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee anders kan je helemaal niet meer eten. En de kans op infecties vergroten dan juist.
Jij hebt ook een veel zwaardere verdovingquote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet alleen mijn tong hoor.
Mijn onderlip ook tot de helft.
Mijn wang ook helemaal.
Ik zat testraks vla te eten en dat liep over m'n kin zonder dat ik het door had
Heb je ook zo'n spoelmiddel gekregen, tegen bacteriën enzo?quote:
Leuk, 2 x een gevoelloze mond hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee anders kan je helemaal niet meer eten. En de kans op infecties vergroten dan juist.
Ja precies.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij hebt ook een veel zwaardere verdoving![]()
Lijkt me vrij kut ja.
Gedraag je je net als een mongooltje dat zijn eten ook niet binnen kan houden.
Jupquote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n spoelmiddel gekregen, tegen bacteriën enzo?
Je wordt nog eens een youtube held.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
En mijn zusje maar keihard lachen
Van mij niet, maar er zit één hele leuke foto tussen van m'n mentor, even zoekenquote:
Doe maar nietquote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je wordt nog eens een youtube held.
Ach jij zult in iedergeval geen last meer hebben van die dingen ja.
quote:
Waaa, een snelle reactie!quote:
En dat is dan m'n oude scheikundeleraar, m'n nieuwe scheikundeleraar/mentor, en m'n biologieleraarquote:
Waar? Ik vind 't hier behoorlijk rustig.quote:
Buiten. De grote boze enge buitenwereld.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Waar? Ik vind 't hier behoorlijk rustig.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:06 schreef -SG- het volgende:
Jullie alwetende FOK!kers weten dit vast wel.
Er ligt brood in de vriezer maar dat was tot 24 maart goed. Maar dat kan ik toch nog wel eten ofniet?
Ook ruim 2 maanden?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
In de vriezer blijft alles toch langer goed?
Ontdooi het en probeer het dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
In de vriezer blijft alles toch langer goed?
Oh, daar waar mensen stoer zijn en niet alleen via internet een leven hebben?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Buiten. De grote boze enge buitenwereld.
Je kunt het proberen, maar of het lekker en gezond is, dat betwijfel ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:06 schreef -SG- het volgende:
Jullie alwetende FOK!kers weten dit vast wel.
Er ligt brood in de vriezer maar dat was tot 24 maart goed. Maar dat kan ik toch nog wel eten ofniet?
Ja maar dan krijg ik dadelijk allemaal infecties en ben ik binnen 48 uur dood.quote:
Dat laatste klopt maar stoer zijn is juist andersom. Hier zijn ze stoer, daarbuiten niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, daar waar mensen stoer zijn en niet alleen via internet een leven hebben?
Gedood door het brood.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik dadelijk allemaal infecties en ben ik binnen 48 uur dood.
In het leven moet je soms risico's nemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat laatste klopt maar stoer zijn is juist andersom. Hier zijn ze stoer, daarbuiten niet.
Dan is het iig een snelle en bijna pijnloze dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is een grote gok.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In het leven moet je soms risico's nemen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het iig een snelle en bijna pijnloze dood.
R.I.Piig geen 42 messteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Nu weten we wel wat er gebeurd is als 'ie niet meer in de SC verschijnt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Desunoto het volgende:
Houdbaarheid in vriezer - Food-B-Good
31 maart 2007 ... Ook kun je prima botten en karkassen in je vriezer bewaren voor als je er later ... Hoelang houdbaar? Brood, 1 maand. Broodjes, 2-3 weken ...
www.foodbgood.com/index.php/Houdbaarheid_in_vriezer - In cache - Gelijkwaardige pagina's
RIP SG.
Ja zie je wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Desunoto het volgende:
Houdbaarheid in vriezer - Food-B-Good
31 maart 2007 ... Ook kun je prima botten en karkassen in je vriezer bewaren voor als je er later ... Hoelang houdbaar? Brood, 1 maand. Broodjes, 2-3 weken ...
www.foodbgood.com/index.php/Houdbaarheid_in_vriezer - In cache - Gelijkwaardige pagina's
RIP SG.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gooi het brood uit je raam op het hoofd van een neger, dan krijg je dat effect wél
Naah, die eet dat gewoon op.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gooi het brood uit je raam op het hoofd van een neger, dan krijg je dat effect wél
Hij loopt in ieder geval niet op klompen.quote:
True, gelukkig heb ik hier nog vers wit brood enzo liggenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
Hoeren, er gaat niks boven een gebakken eitje op wit brood.
Hij heeft wel een hele grote lange jas aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij loopt in ieder geval niet op klompen.
Er zijn ook winkels.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
Hoeren, er gaat niks boven een gebakken eitje op wit brood.
quote:
Potloodventers dragen toch geen sjaal?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele grote lange jas aan.
Maar gelukkig ook een broek, anders was het eng geweest.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele grote lange jas aan.
* Jaloers isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, gelukkig heb ik hier nog vers wit brood enzo liggen
En geen broek?quote:
Moeders dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan. Ik verlaat FOK! niet!
Kijk je vader/moeder/broer/zus/oma/opa/achterneef/nicht/hond/kat/tante/oom lief aan en vraag of ze het voor je halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan. Ik verlaat FOK! niet!
Nee erbovenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je reageert onder je verkeerde account.
Ow, fuck.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je reageert onder je verkeerde account.
Stuur haar maar hier heen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag mijn moeder wel lenen, die doet toch niets nuttigs ofzo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja uh, dan verwacht je ook nog dat ik er moeite voor ga doen?
Haal der maar op.
We zijn weer terug bij af. Of hoe die uitspraak ook gaat.quote:
Jep, zullen we de scheermesjes er maar bij halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan wordt het mogelijk problematisch enzo.
Ja, zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef xalo het volgende:
[..]
We zijn weer terug bij af. Of hoe die uitspraak ook gaat.
Ik was je al voor.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jep, zullen we de scheermesjes er maar bij halen.
Dat is tenminste stijl.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
Eigenlijk moest ik nog eten gaan halen. Maar m'n broertje is over 5 minuten thuis, dus die stuur ik dadelijk maar richting winkel.
Stuur hem ook gelijk hier even langs, wil je.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
Eigenlijk moest ik nog eten gaan halen. Maar m'n broertje is over 5 minuten thuis, dus die stuur ik dadelijk maar richting winkel.
Nja, ik heb al heel netjes de was gedaan, dus ik vind dat hij op de fiets mag springen en eten mag halen, want hij heeft alleen maar op school gezeten.quote:
Ja en jij alleen maar thuis.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Nja, ik heb al heel netjes de was gedaan, dus ik vind dat hij op de fiets mag springen en eten mag halen, want hij heeft alleen maar op school gezeten.
Jammer dit.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
Bitchquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef xalo het volgende:
Al heeft 'ie vanochtend wel 5 minuten lang aan moeten bellen omdat ik weer in slaap gevallen was..
Ik had ongemerkt de wekker uitgeslagen, daar kan ik óok niets aan doen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal dan.
Verwachtbare reactie: "Ik verlaat FOK! niet."
Wehehe en terecht.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef xalo het volgende:
Hè, verdorie, hij heeft me door, hij blijft bij 'n vriendje spelen. Nouja, dan moet ik toch maar even eten gaan halen. Ik verwacht dat dit topic dadelijk vol is als ik terug kom.
Ja baas.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef xalo het volgende:
Hè, verdorie, hij heeft me door, hij blijft bij 'n vriendje spelen. Nouja, dan moet ik toch maar even eten gaan halen. Ik verwacht dat dit topic dadelijk vol is als ik terug kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |