Oh, natuurlijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat laatste klopt maar stoer zijn is juist andersom. Hier zijn ze stoer, daarbuiten niet.
Dan is het iig een snelle en bijna pijnloze dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik dadelijk allemaal infecties en ben ik binnen 48 uur dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is een grote gok.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In het leven moet je soms risico's nemen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het iig een snelle en bijna pijnloze dood.
R.I.Piig geen 42 messteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Nu weten we wel wat er gebeurd is als 'ie niet meer in de SC verschijnt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Desunoto het volgende:
Houdbaarheid in vriezer - Food-B-Good
31 maart 2007 ... Ook kun je prima botten en karkassen in je vriezer bewaren voor als je er later ... Hoelang houdbaar? Brood, 1 maand. Broodjes, 2-3 weken ...
www.foodbgood.com/index.php/Houdbaarheid_in_vriezer - In cache - Gelijkwaardige pagina's
RIP SG.
Ja zie je wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Desunoto het volgende:
Houdbaarheid in vriezer - Food-B-Good
31 maart 2007 ... Ook kun je prima botten en karkassen in je vriezer bewaren voor als je er later ... Hoelang houdbaar? Brood, 1 maand. Broodjes, 2-3 weken ...
www.foodbgood.com/index.php/Houdbaarheid_in_vriezer - In cache - Gelijkwaardige pagina's
RIP SG.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gooi het brood uit je raam op het hoofd van een neger, dan krijg je dat effect wél
Naah, die eet dat gewoon op.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gooi het brood uit je raam op het hoofd van een neger, dan krijg je dat effect wél
Hij loopt in ieder geval niet op klompen.quote:
True, gelukkig heb ik hier nog vers wit brood enzo liggenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
Hoeren, er gaat niks boven een gebakken eitje op wit brood.
Hij heeft wel een hele grote lange jas aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij loopt in ieder geval niet op klompen.
Er zijn ook winkels.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
Hoeren, er gaat niks boven een gebakken eitje op wit brood.
quote:
Potloodventers dragen toch geen sjaal?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele grote lange jas aan.
Maar gelukkig ook een broek, anders was het eng geweest.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele grote lange jas aan.
* Jaloers isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, gelukkig heb ik hier nog vers wit brood enzo liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |