quote:Op maandag 8 juni 2009 07:03 schreef Stout het volgende:
Moagge....
Voor alle mensen die vroeg wakker zijn gemaakt : sterkte vandaag...
Hier ook een drukke week voor de boeg met oa het schoolreisje en mijn concert![]()
Ik ga eens een poging doen om wakker te worden...
quote:Op maandag 8 juni 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
Ik moet eigenlijk even slapen. Maar ik heb te veel adrenaline in me lijf
leukquote:Op maandag 8 juni 2009 08:14 schreef Vicky het volgende:
Volgebs mij wel ynske.
Yppy,idd vanuitbed... Heerlijk
Heuj!quote:Op maandag 8 juni 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
Ik moet eigenlijk even slapen. Maar ik heb te veel adrenaline in me lijf
Ik ben bij voobaat al blij met mijn netbookje waarmee ik heel gemakkelijk vanuit bed online kanquote:Op maandag 8 juni 2009 08:09 schreef YPPY het volgende:
Dat is lekker, vanuit bed zeker?
Ik ben weken niet online geweest, omdat ik niet achter de pc kon. Dan is zoiets wel ideaal.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:17 schreef moussy het volgende:
Doe eens ff een fotootje posten, of meneer Vicky, mag ook natuurlijk
busje lucht gebruikenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:40 schreef freecell het volgende:
Aw Cattie, minder!
Wie weet hier hoe je het toetsenbord van een PB easynote laptopje schoonmaakt? Ik ben gehecht aan letters die ook daadwerkelijk op mijn scherm verschijnen als ik er op duw.
Heyquote:Op maandag 8 juni 2009 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
busje lucht gebruiken
maar dan niet van die vrieslucht maar gewone
http://www.mycom.nl/Produ(...)er%20360/137200.aspxquote:Op maandag 8 juni 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey
Maar hoe kom je aan een busje lucht?
En dan ook een van je dochters samen graag, ben zo benieuwd hoe Amber het gaat vinden dat ze een babyzusje heeft.quote:
Ja, goeie tip, ik kijk daar veel te weinigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Update topic Rewimoideaal!
![]()
mijn lief is flauw, hij wil niet eens op stel en sprong met mij naar de Efteling omdat ik bedacht heb dat ik NU naar de Efteling wilmuh
ik ben er mee begonnen met de welpen van scouting, maar afgelopen zaterdag zijn ze er weer mee opgehouden, vanwege andere dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, is iemand hier mee bezig? Het Sprookjesmysterie.
Ik vind het echt heel tof klinken![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:04 schreef moussy het volgende:
Huup, ik zal zo ff een foto voor je maken van streepies!
Vandaag kittendag toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef _Bar_ het volgende:
straks ons huisje maar eens kittenproof maken
en vanavond pc verder fixen
ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 juni 2009 11:09 schreef moussy het volgende:
Ik vergat hem steeds, maar ik heb nog meer liefs gevonden, mini nike's van Cas, heb jij niks aan, maar iemand anders vast wel.
zodra vriend thuis is rijden we er om, dus rond een uurtje of 5.quote:
Pinda's en chocola, dat ruiken ze van een kilometer!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Troel het volgende:
huup
Ik had een heel mooie voorraadkast in mijn vouwwagen staan, met onder andere een zak suikerpinda's (dicht!). Omdat ik hem wat volgestopt had vanwege de verjaardag, ging ik gisteren hem maar opruimen. He, die gaten, horen die erin? Nouja, misschien een productiefout. Nee hoor, gewoon een muis die zich naar binnen heeft zitten vreten en aan de suikerpinda's begonnen is. Ik hoop dat ie doodgaat aan het plastic wat ie gegeten heeft
Vind het vooral zonde dat ik een aantal dingen weg heb moeten gooien omdat ik het risico niet wil lopen dat muis nog een keer langskomt.
onze rakker had dat ook. die heeft blaasgruis en blaas kristalletjes gehad. drie keer geopereerd en uiteindelijk moestie permanent dieetvoer. ik heb toen maar gewoon alle drie het speciale voer gegeven, dat kon geen kwaad volgens de dierenarts. hij mocht onder geen beding ander voer.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef _Bar_ het volgende:
het probleem bij ons is dat 1 van de katten aan speciaal voer zit, ivm blaasgruis in het verleden en die ook nogal veel spuugt.
dus weet niet goed wat het kittenvoer bij hem doet eigenlijk.
alles in tupperware verpakkenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik vind het ook eng om muizenkorrels neer te leggen, aangezien Ruben natuurlijk ook rondloopt in de voortent. En ergens heb ik ook zoiets van "tja, je staat in het bos, logisch dat die beestjes er zijn, je zeurt ook niet als er een vogel in je voortent rondhupt"
Nee idd, daar is het niet zo zinvol. Maar goed afsluitbare bakken, dan lok je ze niet. En zuinig met pinda's en chocola.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik vind het ook eng om muizenkorrels neer te leggen, aangezien Ruben natuurlijk ook rondloopt in de voortent. En ergens heb ik ook zoiets van "tja, je staat in het bos, logisch dat die beestjes er zijn, je zeurt ook niet als er een vogel in je voortent rondhupt"
De meeste voorraad is in ieder geval nu weg, ga zo naar de camping om de barbecue naar de slager terug te brengen en dan neem ik wat van mijn voorraaddozen mee, want ik vind het gewoon viesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef simmu het volgende:
[..]
alles in tupperware verpakken
helpt ook tegen andere beessies
Nouja, de suikerpinda's waren dus nog niet open geweest en de pot chocopasta was ook gewoon dichtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee idd, daar is het niet zo zinvol. Maar goed afsluitbare bakken, dan lok je ze niet. En zuinig met pinda's en chocola.Er komt dus ook geen pindakaas of chocopasta in de tent als wij kamperen. Je kan het ook opzoeken natuurlijk.
Ik ben als de dood voor muizen
![]()
*PETSquote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef Troel het volgende:
Tja, met dit weer heb je ook wel een sjaal nodig he Elin![]()
kan je niet een dwangbuis voor mijn maniakje maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
*PETS
wel 20
*met tong uit mond verder haakt*
uiteraard, maten?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je niet een dwangbuis voor mijn maniakje maken?
Respect hoor, ik begin ook altijd in de zomer, maar heb het nooit voor de winter afquote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
*PETS
wel 20
*met tong uit mond verder haakt*
doe maar 74 tot en met damesmaat 40quote:
nee hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga langs een drukke, doorgaande weg wonen. Dan heb je het zo door![]()
Oefenen oefenen oefenen oefenen en had ik al oefenen gezegd?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef pinquit het volgende:
nooois kleurdoosstaat dr goed ook.
mensen, leer ik ooit fileparkeren? en tips graagik krijg die lengte van die auto maar niet door
beetje laat i know
oefenen, oefenen en meer oefenen vrees ik. want ik kan je wel vertellen dat ik bij mijn auto moet gaan draaien als de motorkap parallel staat aan de andere auto en het spiegeltje ter hoogte van de andere deur (en terug draaien bij de volgende deur) maar dat is bij elke auto anders.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef pinquit het volgende:
nooois kleurdoosstaat dr goed ook.
mensen, leer ik ooit fileparkeren? en tips graagik krijg die lengte van die auto maar niet door
beetje laat i know
ik vind het vooral tof dat ik het gewoon van youtube hebt..dat scheelt vast een jaar huishoudschool oidquote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef simmu het volgende:
[..]
doe maar 74 tot en met damesmaat 40ik denk dat we dat wel nodig hebben met onze maniak dotje
maar serieus: knap dat je zoiets start en ook leert & afmaakt! ik kan alleen maar hele breekbare (maar wel mooie) kettingen maken
ff zoeken nog hoor. al mijn hobbyspulletjes staan nog in de nog-niet-ingerichtte studeerkamer dus ff snel een foto trekken gaat niet. ff gmail doorploegenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
simmu..foto!
En een auto met parkeersensoren nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef cattie het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen oefenen en had ik al oefenen gezegd?
Doe is de enige manier. En als je niet weet hoe, kun je nog een rijlesje nemen daarvoor.
Ik ben ook geen parkeerheld hoor. Ik moet ook vaker oefenen.
Ik doe dat met de spiegels (geleerd ook met het lessen) als de spiegel gelijk zijn terug insturen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:56 schreef innepin het volgende:
Ik leerde het met truukjes... als de achterkant van de auto waar je achter wil parkeren, ongeveer parallel staat aan je eigen achterbank, beginnen met indraaien. Terugdraaien als je zelf parallel zit aan de achterbumper van diezelfde auto. Zoiets.
Maar ik was er eigenlijk alleen maar goed in met rijlessen, nu lukt het niet meer
wat kostte hij nieuw en hoe oud is ie? Is ie beschadigt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef moussy het volgende:
Help, ik heb een klimtoestel te koop en weet niet wat ik er voor moet vragen![]()
![]()
Ik weet meteen weer waarom ik hem vorig jaar niet op MP heb gezet
Ik heb heul geen zin om dat ding nog op te poetsen!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat kostte hij nieuw en hoe oud is ie? Is ie beschadigt?
Ik zou hem oppoetsen en er meer foto's van maken en dan voor 75 erop zetten en hopen dat je 50 vangt ofzo(tenzij dat uit verhouding is met de nieuwprijs natuurlijk
maar bij wijze van...)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef moussy het volgende:
Ik heb mail van 30 euro, mooi weg, zwaai baai
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef moussy het volgende:
Ik heb altijd zoiets van weg is weg en wat ik er voor krijg is mooi meegenomen!
Zo ging ik bijna eens op mn bek met een zonnebank, wij dachten nah 100 euro wie dat biedt mag hem hebben, gingen ze 's avonds een partij bieden! voor 250 is ie weggegaan, iemand uit Zaandam kwam hem dezelfde dag nog halen
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef moussy het volgende:
Dit was zo'n inklapbaar solariumgeval, lekker warm, maar bruin worden ho maaren diegene wíst wat ie kocht, want die van hem was net kapot gegaan.
Wat zal die man gebaald hebben freecell
Dat wij akkoord gingen emt een bod op onze vouwwagen (ook hoger dan wij in gedachten hadden) had P. zoiets van k*t we hadden nog moeten wachten, kijken of we er meer voor kregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je ook een kettingkje maken waar een flonkersteentje aanhangt? en dan dat je t kettingkje niet ziet zegmaar?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef moussy het volgende:
Niks met die handelsgeest, weg is weg, vouwwagen ging met 100 euro winst weg
Een heel nieuw topic leek me wat overdreven.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen weer op het cb geweest, even uit mijn hoofd iets van 82cm en 10,6 kilo geloof ik.
Helaas niet helemaal goed gekeurd, op aangeven van mij heeft de arts nog een keertje naar zijn oogjes gekeken en nu was het toch wel erg duidelijk, zijn rechteroogje trekt naar binnen.
De arts had dit zelf een aantal maanden geleden ook gezien, maar het leek weg te trekken, maar nu was het F. en mij zelf ook opgevallen vandaar dat ik er dus even extra naar wilde laten kijken.
Volgende week mogen we ons melden in het ziekenhuis bij de orthoptist.
Heeft iemand enig idee wat we kunnen verwachten? Is dit iets waar ze dan zo'n pleister voor op het oog krijgen ofzo?
Heb de lokale fotoboer al geprobeerd, daar hadden ze alleen maar saaie albums. En ik heb vandaag een baaldag dus ik wil de stad niet meer inquote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Leuk p_iglet![]()
kun je niet bij een erkende fotozaak kijken ofzo? Je weet wel wat k bedoel. Of wat voor soort album zoek je? Zo'n grote neem ik aan? Ik vond dat ze bij dinges altijd mooie dingen hadden (duidelijk he?!), maar ik weet niet of die online verkopen. Even zoeken.
fnac.be verkoopt erquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef innepin het volgende:
Awww peuterfestivalWat schattig p_iglet.
Weet iemand een webwinkel waar ze fotoalbums verkopen? Ik ben een hormonale zoektocht gestart naar Het Ideale Fotoalbum voor beeb, maar kon in de stad niks leuks vinden, en googlen op fotoalbum kopen ofzo leverde alleen maar digitale albums op....
Huup, pardon hè. Rectificatie:
Huuphuup, redder van de wereldeconomie!
Ja ik nam al aan dat je zou editten, waarom denk je dat ik je quotequote:
dat je het helemaal niet ziet? gaat alleen met visdraad.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je ook een kettingkje maken waar een flonkersteentje aanhangt? en dan dat je t kettingkje niet ziet zegmaar?
Succesquote:Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef moussy het volgende:
dankudanku, laatste poging, anders moeten we naar de angsttandarts.
Het is vanaf 2 jaar, en er staat dat kinderen onder de leeftijdsgrens niet toegelaten worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Ticootje het volgende:
vanaf hoe oud is dat peuterfestival een beetje leuk??
Of moet ik toch echt nog een jaartje wachten?
neuh.... dan krijg ik alleen alles op volledig scherm.quote:
rechtermuisknop op bureaublad en dan 'aanpassen' of 'aan eigen voorkeuren aanpassen'quote:Op maandag 8 juni 2009 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm hoe krijg je je bureaublad terug op zijn plek
en zo ook dat ik weer een start knop heb
word er niet echt vrolijk meer van
opnieuw opstarten al geprobeerd?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
neuh.... dan krijg ik alleen alles op volledig scherm.
door een foutje gisteren is windows beetje van slag.
kan in feite alles nog alleen dat gaat via taakbeheer.
bureaublad enzo zijn weg![]()
momen van echte weeen... ook volgrns de vk isset 4 uurquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Vicky, vanaf wanneer tel jij dan? Je had toch 's avonds ook al weeën?
Ik kan me dat ene sigaretje bij mn schoonouders in de tuin zo vlák voor de bevalling, nog zó goed herinneren, vies was het, maar op 1 of andere manier wilde ik echt heel erg graag een sigaretjequote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Ca.ra het volgende:
Ik zit nog eens wat oude bevallingsverhalen door te lezen. Ben nu bij Moussy's bevalling van Cas en haar Mien Schreeuw. Leuk geschreven!
kunnen jullie niet terug naar een herstelpunt? of windows repair ?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef _Bar_ het volgende:
@ freecell, dit is wat ik vanmorgen al gepost had hier op het bankje
Wij hebben zoiets "doms"stoms" gisteren een andere schijf van laptop gedefragmenteerd om extra ruimte te creeën, dat lukte zonder problemen.
Alleen daarna na een reboot, kregen we wel heel mooi een welkom scherm enzo, maar het bureaublad bleef zwart en dat was het.
bleek dat hij tijdens het defraggen, een andere schijf verwijderd heeft, en daar stond nog een gedeelte windows op.
wij proberen alles terug te vinden maar voor als nog zonder resultaat.
okay we kunnen wel gewoon online enzo en de programma;s openen maar dat allemaal via taakbeheer
Dan moet je dat verhaal van k_i_m ook es lezenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef Ca.ra het volgende:
Het valt me wel op, als je een aantal van die verhalen leest, hoe erg de hele medische molen over je heen kan denderen, en hoe slecht ze soms luisteren naar zwangere vrouwen. Jammer.
Ik moet sowiezo naar het ziekenhuis, dus ik hoop dat ze hier wel een beetje luisteren tegen die tijd. En ik had al besloten dat mijn man meegaat om mijn hand vast te houden en mijn moeder (werkt zelf in de zorg) om een grote bek op te zetten tegen de verpleging(indien nodig natuurlijk...)
Luisteren doen ze hier niet aan in het ziekenhuis. Ik weet niet hoe het met bevallen is maar ik vrees het ergste. Want: met 35 weken zwangerschap bij de kaakchirurg roepen dat je echt niet zo lang plat kan liggen, neej hoor de chirurg komt zo... tien minuten later met tintelende handen geroepen dat het niet goed gaat. Neeej je trekt ook erg wit weg, wacht we zetten je nog wat verder achterover.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef Ca.ra het volgende:
Het valt me wel op, als je een aantal van die verhalen leest, hoe erg de hele medische molen over je heen kan denderen, en hoe slecht ze soms luisteren naar zwangere vrouwen. Jammer.
Ik moet sowiezo naar het ziekenhuis, dus ik hoop dat ze hier wel een beetje luisteren tegen die tijd. En ik had al besloten dat mijn man meegaat om mijn hand vast te houden en mijn moeder (werkt zelf in de zorg) om een grote bek op te zetten tegen de verpleging(indien nodig natuurlijk...)
quote:
jaquote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef simmu het volgende:
[..]
dat je het helemaal niet ziet? gaat alleen met visdraad.
hehe jaaaa wij noemen ze TIETPADZquote:Op maandag 8 juni 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dan moet je dat verhaal van k_i_m ook es lezenik heb me echt bescheurd van het lachen sorry Kim, niet lullig bedoelt enzo
. Echt dramatisch hoe lopende band sommige verpleegkundigen overkomen soms zeg.
Gelukkig zitten er heel vaak hele lieve tussen, dat scheelt![]()
Ik heb net alvast een pakje zoogcompressen gehaald bij de Hema, ben mn uitzetlijst compleet aan het maken, en nu zit mn lief de hele tijd te gniffelen in de richting van dat pak "Senseopads"![]()
Trouwens, over luie ogen enzo. Ik merk dat ook hoor, zodra ik moe ben, echt moe, dan ga ik voor mn gevoel scheel kijken. Volgens mn lief zie je dat niet aan de buitenkant maar ik voel mn ogen echt naar binnen toe trekken. Bril brengt uitkomst dan.
klik*quote:Op maandag 8 juni 2009 17:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whut dan al?Wow wat vroeg!
Oh Kleurdoos ik heb een nieuwe verslaving![]()
Etsy.com..daar verkopen ze dus ook allemaal minerale make-upjes oohhh
Het gaat wel. Krijg alleen dat beeld van die man met een gaatje tussen zijn ogen (sorry voor de plastische omschrijving) niet zo goed uit mijn hoof en ik heb de hele dag het idee dat je zomaar op ieder moment neergeknald kan worden. Maar ik heb net even met Vicky gekletst enquote:Op maandag 8 juni 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
he gets m@x wat eng![]()
gaat het een beetje met je?
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jakun jij dat? en wat vraag je daarvoor?
Ik tweeduizendhoeveel moet ik dan ongeveer zoeken?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
Dan moet je dat verhaal van k_i_m ook es lezen![]()
Hier staat een stukje over wat ik destijds gepost heb over het onderzoekquote:Op maandag 8 juni 2009 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Schijn-scheel, kan dat ook nog!We zullen het wel zien volgende week! THanks voor de reacties!
uhm, ikke? met mijn prutswerkjes?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jakun jij dat? en wat vraag je daarvoor?
CSI Rijswijkquote:Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef moussy het volgende:
Jeetje M@x, dat gebeurt toch alleen maar in CSI?!
Oh oke, dat is ook goed, mn moeder zeur al weken voor iets voor Cas zijn verjaardag en dat leek me wel leuk voor op zn piratenkamer (ik ben al aan het slopen en trekken)quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Troel het volgende:
Vaak wel in speelgoedwinkels en anders bij een goede (kantoor)boekhandel. Bij de Leenbakker heb ik ze nog nooit gezien eigenlijk.
Hier staan er een stel: http://speelgoedcadeau.nl/index.php?ps=Wereldbolquote:Op maandag 8 juni 2009 19:52 schreef moussy het volgende:
Weet iemand of je een lichtgevende globe toevallig gewoon bij leen bakker, kwantum of zo kunt kopen?
Als mn ouders met een bol van rataplan aankomen dan..quote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Stout het volgende:
Voor Oudste hebben we er een van Rataplan voor een paar euro... t licht deed het niet dus goedkoop. We hebben gewoon t lampje vervangen en hij doet het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan maar fijn zoeken, ze hebben nog tijd tot 15 augustus
Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het arme knurrefie was al beneden omdat hij niet helemaal lekker is/was en niet wilde slapen... En dan val je ook nog eens op je koppie. Arm ding.
Eens kijken of hij nu wel wil slapen. Hij zit nu nameljik James Bond luideels van commentaar te voorzien.![]()
![]()
Blijkbaar niet bij mijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Moederinstinct werkt. Gewoon luisteren naar je gevoelJe voelt over het algemeen feilloos aan of er iets aan de hand is. En bij twijfel: bellen
Dat hoorde ik zaterdag ook, bij zo'n val op een hoofd gewoon ff laten zien, beter het zekere nemen voor het onzekere. Gelukkig voor oudste was hij niet de enige in de klasquote:Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Moederinstinct werkt. Gewoon luisteren naar je gevoelJe voelt over het algemeen feilloos aan of er iets aan de hand is. En bij twijfel: bellen
Je moet ze ook ruitenwissertjes geven!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Achgos arme Sasha! Ik zou het ook op overstuur houden hoor BE, ik moet zelf ook wel eens kotsen van het hoestenen dan rook ik toch al een jaar of 5 niet meer
Zo`n m`n blubjes kunnen weer naar buiten kijken. Heb hun kijkvensters even schoongemaaktBest een kutklus eigenlijk..op zulke momenten vraag ik me altijd af waarom ik ookweer vissen wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Hm... de 27e hebben de jongens op de voetbalclub een feestje ter afsluiting van het seizoen. Ze moeten dan tegen een team spelen dat nog nooit verslagen is
Succes !! Niets voor mij voetbal. Wij doen wel tafeltennissen en laatst heb ik gejudo-od...dat was eenmalig kan ik je vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Hm... de 27e hebben de jongens op de voetbalclub een feestje ter afsluiting van het seizoen. Ze moeten dan tegen een team spelen dat nog nooit verslagen is
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon gewoon schoenen van vriendinnetjes van René lenen
Je zou er haast een boek over schrijven!
't Wordt vast een enorm succesquote:Op maandag 8 juni 2009 22:12 schreef Stout het volgende:
Succes !! Niets voor mij voetbal. Wij doen wel tafeltennissen en laatst heb ik gejudo-od...dat was eenmalig kan ik je vertellen
ja, inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Rottdog het volgende:
Crisis M@x das niet niks![]()
Mouss hoe was het bij de bekkenbeul?
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef moussy het volgende:
Neeik ben zo trots!
![]()
Een mini gaatje gevuld, zonder verdoving, zonder toestandenwe mogen weer gewoon terugkomen
nah, weet wat je zegt. ik zei ooit tegen mijn (toen nog niet ex-schoonmoeder) dat ik iets voor in het bad wilde (ik had toen net een nieuw ligbad en wilde graag een lekker sopje) komt ze met een urinegele badhanddoek aanquote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
netjes van de telefoonmevrouw Mous![]()
ik krijg van mn oma ieder jaar geld. Al zolang ik me kan herinneren. Ze zegt dat ze het geeft omdat het beter is dat we dan "lekker zelf kunnen kijken voor iets moois" maar ik weet dat ze eigenlijk gewoon geen zin heeft om na te denken over een kadootje voor me. Vind ik eigenlijk best jammer, heb al wel eens gezegd dat ik een kadootje best zou waarderen maar boodschap komt niet aanen ik ben erg makkelijk hoor, blij met badschuim en bruisballen enzo
en disclaimer:
oma is 64 nu, geen 85, dat scheelt vind ik
Pff ik heb het zo benauwd. Blegh ben dr gewoon een beetje sacho van
deze is al op poezebeestformaatquote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef bixister het volgende:
hoeveel goudvissen heb je eigenlijk kleurdoos?
Volgende keer neem ik de camera meequote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef Lishe het volgende:
Bix, hoe is het?
Luuke moet morgenochtend naar de tandarts. Ze heeft er (nu nog) zin in, ik ben benieuwd. Ze heeft een gat in haar kies. Vind het echt kl*te, want ik denk dat wij best goed poetsen.
Fijn dat het bij Cas zo goed ging Mous, dat geeft hoop!
mous als het enige troost biedtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik de camera mee
Ik poets ook echt niet anders als bij René.. snap er dus echt geen hout van en de tandarts maar zeggen, goed poetsen, ook zo en zo, maar dat doe ik, al járen! P. vertelde net dat een neefje van hem helemaal geen glazuur op zijn tanden heeft, volgende keer eens naar vragen.
Ahwquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef moussy het volgende:
Het voelt echt als falen als je kind gaatjes heeft
Zo'n gebit heb ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mous als het enige troost biedt![]()
mijn tandarts zegt dat of je wel of geen gaatjes krijgt (en dus ook of je wel of geen goed gebit hebt) voor een groot deel erfelijk bepaald is. Sommige mensen kunnen poetsen wat ze willen en flossen en weet ik het wat allemaal en de gaten vallen erin als je ernaar kijkt, anderen spoelen alleen met mondwater en hebben nooit gaatjes. De invloed van poetsen en snoep/zure dingen schijnt niet eens zo heel erg groot te zijn op gaatjes.
Natuurlijk moet ie wel goed blijven poetsen enzo het schijnt zelfs beter te zijn om voor het eten te poetsen dan ernamaar het kan dus best dat hij het gewoon jammer genoeg niet zo getroffen heeft met zn tandjes.
Hé dat klinkt als mijn gebit..... (en die van mijn vader..)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zo'n gebit heb ik ook![]()
De gaten vallen er echt al in als je er naar kijkt, en sinds mijn zwangerschap is het helemaal drama. De ene na de andere afbrekende kies, uitvallende vulling of spontaan ineens onstane kraters van gaten.
ik heb geloof ik alleen nog 2 hoektanden waar nog nooit wat aan gebeurd is. En nog minstens 10 elementen die in de komende tijd gerenoveerd moeten worden. Soort "bouwval gezocht" maar dan anders
Klinkt gezellig ! Hier vooral gedroomt over mijn opa en oma. Beide leven niet meer maar kwamen op de verjaardag van mijn jongstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Mja, redelijk. Maar ik heb het wel druk gehad met badmintonnen en jeu de boulen
zo Liam naar school brengen en daarna naar spinning en dan naar de dierenarts, boodschappen, Liam uit school halen, naar zwemles brengen en halen, eten koken, kinderen naar bed brengen, dag voorbijquote:
Ik word er op z'n zachtst gezegd een beetje seniel van. Vroeger was de OUD SC nog wel aardig om bij te houden maar ik snap er geen joekel meer van. Waarom switcht iedereen hier om de 2 maanden van username?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:33 schreef Belana het volgende:
floortje, waarom ben jij nu floortje? al die naamsveranderingen hier
Hohoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik word er op z'n zachtst gezegd een beetje seniel van. Vroeger was de OUD SC nog wel aardig om bij te houden maar ik snap er geen joekel meer van. Waarom switcht iedereen hier om de 2 maanden van username?.
verder ben ik het wel met je eens hoor, ik moet ook elke keer nadenken 'wie was dat ook alweer'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
Nouja. Lichtelijke overdrijving is geoorloofd toch?
Fluortabletjes werden mij afgeraden, omdat kinderen in principe al genoeg fluor binnen krijgen via de tandpasta, en fluor is niet zo onschuldig als het lijkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of dat tegenwoordig ook nog ebeurt, maar krijgen kinderen nog fluortabletjes?
IK had ook een heel slecht melkgebit. Op advies van de tandarts is min moeder mij en later mijn zusje en broertje fluortabletjes gaan geven, en mijn volwassen gebit is echt helemaal top. Ik heb 1 keer een gaatje gehad, waarvan mijn huidige tandarts zegt dat ie betwijfelt of dat ook echt een gaatje was.
En de invloed van penciline kan ook erg groot zijn op een kindergebit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |