quote:Op maandag 8 juni 2009 07:03 schreef Stout het volgende:
Moagge....
Voor alle mensen die vroeg wakker zijn gemaakt : sterkte vandaag...
Hier ook een drukke week voor de boeg met oa het schoolreisje en mijn concert![]()
Ik ga eens een poging doen om wakker te worden...
quote:Op maandag 8 juni 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
Ik moet eigenlijk even slapen. Maar ik heb te veel adrenaline in me lijf
leukquote:Op maandag 8 juni 2009 08:14 schreef Vicky het volgende:
Volgebs mij wel ynske.
Yppy,idd vanuitbed... Heerlijk
Heuj!quote:Op maandag 8 juni 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
Ik moet eigenlijk even slapen. Maar ik heb te veel adrenaline in me lijf
Ik ben bij voobaat al blij met mijn netbookje waarmee ik heel gemakkelijk vanuit bed online kanquote:Op maandag 8 juni 2009 08:09 schreef YPPY het volgende:
Dat is lekker, vanuit bed zeker?
Ik ben weken niet online geweest, omdat ik niet achter de pc kon. Dan is zoiets wel ideaal.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:17 schreef moussy het volgende:
Doe eens ff een fotootje posten, of meneer Vicky, mag ook natuurlijk
busje lucht gebruikenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:40 schreef freecell het volgende:
Aw Cattie, minder!
Wie weet hier hoe je het toetsenbord van een PB easynote laptopje schoonmaakt? Ik ben gehecht aan letters die ook daadwerkelijk op mijn scherm verschijnen als ik er op duw.
Heyquote:Op maandag 8 juni 2009 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
busje lucht gebruiken
maar dan niet van die vrieslucht maar gewone
http://www.mycom.nl/Produ(...)er%20360/137200.aspxquote:Op maandag 8 juni 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey
Maar hoe kom je aan een busje lucht?
En dan ook een van je dochters samen graag, ben zo benieuwd hoe Amber het gaat vinden dat ze een babyzusje heeft.quote:
Ja, goeie tip, ik kijk daar veel te weinigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Update topic Rewimoideaal!
![]()
mijn lief is flauw, hij wil niet eens op stel en sprong met mij naar de Efteling omdat ik bedacht heb dat ik NU naar de Efteling wilmuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |