Mja. De omgeving rond Koper hoort eigenlijk bij Istrië, een gebied dat van oudsher bij Italië of Kroatië hoorde. Het is min of meer bij Slovenië gekomen om het land een zeehaven te geven, maar heeft daar verder erg weinig mee te maken. Het was vroeger eerder Kroatisch, of Italiaans. Als je daar in de buurt op vakantie bent geweest en de naam denkt te herkennen zou je dus eerder moeten denken aan Kroatië dan aan Slovenië.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk verdacht dat iemand hier mee komt spelen en gelijk op alle vragen, inclusief die over een dorp van 13 inwoners, het goede antwoord geeft. Aan de andere kant, als jij daar op vakantie bent geweest kan je makkelijk die associatie maken.
Dat is dan jouw probleem.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja. De omgeving rond Koper hoort eigenlijk bij Istrië, een gebied dat van oudsher bij Italië of Kroatië hoorde. Het is min of meer bij Slovenië gekomen om het land een zeehaven te geven, maar heeft daar verder erg weinig mee te maken. Het was vroeger eerder Kroatisch, of Italiaans. Als je daar in de buurt op vakantie bent geweest en de naam denkt te herkennen zou je dus eerder moeten denken aan Kroatië dan aan Slovenië.
Ik vind het echt ERG ongeloofwaardig dat iemand die daar 'in de buurt' op vakantie is geweest de associatie maakt tussen Tuljaki en Slovenië, het is namelijk zeker geen standaard Sloveense plaatsnaam, de kans dat hij er door gekomen is erg klein en zelfs de kans dat het op een bordje langs de hoofdweg wordt aangegeven vind ik niet zo groot.
ga toch rukken joh, noob.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem.
Kent niemand de zanger?
Beetje jammer dat je niet goed naar de feiten hebt gekeken. Toen jij dat plaatje postte was ik nog niet online. Kon die vraag dus ook moeilijk beantwoorden.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is helemaal gek dat mensen die normaal in één keer een vraag beantwoorden. Bij een plaatje (wat moeilijk/niet opzoekbaar is) slaat men direct en geheel dicht. Zie ook mijn vraag eerder dit topic.Schorsen die lui.
![]()
Weet niet wie het wel is, maar vind hem niet op James Hetfield lijken..quote:
Altijd gezellig hierquote:Op maandag 8 juni 2009 14:12 schreef pulletje het volgende:
[..]
..Gaat wel weer lekker hier trouwens he..
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:12 schreef pulletje het volgende:
[..]
..Gaat wel weer lekker hier trouwens he..
dit wordt hem niet denk ik, misschien een andere vraag....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef De_kromme het volgende:
Hints:
1. Het is een Amerikaan
2. Zingt country
3. Geboren in 1961
en volgende keer misschien je plaatjes vis tinypic ofzo, want rechtermuisknop verraadt een hoop..quote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
dit wordt hem niet denk ik, misschien een andere vraag....
Okee. Het was Toby Keith.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
dit wordt hem niet denk ik, misschien een andere vraag....
Ah. Was ik even vergeten. Maarja, nu ook maar even geen rechtermuisknop gebruiken danquote:Op maandag 8 juni 2009 14:23 schreef pulletje het volgende:
[..]
en volgende keer misschien je plaatjes vis tinypic ofzo, want rechtermuisknop verraadt een hoop..
Goed.quote:
Jazeker, TT+1quote:
Ook gij vaagsel?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef vaagsel het volgende:
Is een zwarte kerel, maar hoe ie heet?
Carl Douglasquote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef Mark het volgende:
Was een neger, maar hoe heette hij ook al weer... Iets met Douglas?
Carl Douglas ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef Mark het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef Mark het volgende:
Ja, staat me bij uit die foute Tell-Sell reclames van 10 jaar geledenquote:
Jazeker, de fameuze Ashesquote:Op maandag 8 juni 2009 14:49 schreef tomtomaat het volgende:
Cricket?
quote:De volgende "The Ashes" wordt in 2009 in Engeland gehouden. komt er nu ee nieuwe ashes? Nu nederland heeft gewonnen op Lords is een vraag die nu boven de markt blijft hangen en spoedig tot uitsluitsel zal leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |