Opgezocht en kloptquote:
Te makkelijk he. Dacht het eigenlijk alquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:52 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Opgezocht en klopt
De_kromme +1
Stand deel 1594:
1 Mark
1 Yankee
2 RoofingBurner
3 Burnett
3 De_Kromme
1 tomtomaat
klopt!quote:
quote:
Doe je snel, je kan het niet weten want het heeft 13 inwoners.quote:
Ben weleens op vakantie geweest in Sloveniequote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Mag ik toch vragen hoe je die stad kent ?
Ik ook, ben zelfs daar in de buurt de grens over geweest. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ieder gehucht van 13 inwoners ken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben weleens op vakantie geweest in Slovenie
Da's best knap iddquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Rots het volgende:
Doe je snel, je kan het niet weten want het heeft 13 inwoners.
Tja, ik wel. Kan er ook niks aan doen dat ik zulke dingen onthoud.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ook, ben zelfs daar in de buurt de grens over geweest. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ieder gehucht van 13 inwoners ken.
En je bent ook echt in dat dorpje geweest, over het landweggetje, waar verder helemaal niets te doen is? Dat is wel een beetje erg toevallig, denk je ook niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, ik wel. Kan er ook niks aan doen dat ik zulke dingen onthoud.
Ik heb toch nergens gezegd dat ik in dat dorpje ben geweest? Heb alleen gezegd dat de naam me bekend voor kwam van een vakantie.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En je bent ook echt in dat dorpje geweest, over het landweggetje, waar verder helemaal niets te doen is? Dat is wel een beetje erg toevallig, denk je ook niet?
Voor de geïnteresseerden: het dorpje ligt dus hier: http://maps.google.com/maps?q=45.469069,13.874672&ie=UTF8&ll=45.46904,13.874702&spn=0.047973,0.050983&z=14&iwloc=A
Want die naam ligt natuurlijk in heel Slovenië op ieders lippen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb toch nergens gezegd dat ik in dat dorpje ben geweest? Heb alleen gezegd dat de naam me bekend voor kwam van een vakantie.
Je hoeft het niet te geloven. Als je goed naar de naam kijkt, en het uitspreekt, kun je ook al zien dat het Sloveens is.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want die naam ligt natuurlijk in heel Slovenië op ieders lippen.
Het is natuurlijk verdacht dat iemand hier mee komt spelen en gelijk op alle vragen, inclusief die over een dorp van 13 inwoners, het goede antwoord geeft. Aan de andere kant, als jij daar op vakantie bent geweest kan je makkelijk die associatie maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Als je goed naar de naam kijkt, en het uitspreekt, kun je ook al zien dat het Sloveens is.
Eens hiermee, maar we moeten ook weer geen heksenjacht beginnen. Iemand als Rots komt hier ook net kijken en begint meteen iedereen, inclusief betrouwbare en ervaren spelers als qonmann, te beschuldigen van Googlen. Dat slaat ook nergens op.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk verdacht dat iemand hier mee komt spelen en gelijk op alle vragen, inclusief die over een dorp van 13 inwoners, het goede antwoord geeft. Aan de andere kant, als jij daar op vakantie bent geweest kan je makkelijk die associatie maken.
Deze quiz valt of staat met de integriteit van de deelnemers. Je hebt nu de schijn tegen, please prove us wrong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |