quote:Op maandag 8 juni 2009 00:38 schreef renzell het volgende:
Zo, thuis!
Wát een dag.
Personeelsuitje. Dus; vlotten bouwen, graffiti spuiten, raadje plaatje en dansen met 50+.![]()
EN tussen alle bedrijven door je telefoon in de gaten houden en steeds zenuwachtiger worden.![]()
Tot eindelijk dat verlossende telefoontje kwam!![]()
![]()
![]()
Lieve Oeke, wát ben ik blij voor je. En wát ben ik trots op je ook!!!![]()
![]()
![]()
Jeetje rare, de trappen van je stulpje afRENNEN!!! Gekke druif!Maar het leverde je wél die extra 2 centimeter op.
![]()
En een zoon!!!![]()
![]()
Ik was OVERTUIGD van een dochter.
![]()
Awel, bij Guuzewuus was ik OVERTUIGD van een zoon, dus misschien moet ik voortaan mijn eigen voorgevoel maar niet zo serieus meer nemen.
Maar ik ben zó blij dat je een zoontje hebt.
Nu hebben we allebei een zoon.
Da's toch mooi?!
Zo, einde sentimentele post.
Deze is voor de archieven.
Ik kan niet wachten tot ik je mooie, kleine man kan bewonderen!
Geniet van hem!
Volgend jaar Oerol met 2 kleine doerakken!!!![]()
XXX
Gefelicitaart...quote:Op maandag 8 juni 2009 05:03 schreef lichtekooi het volgende:
Deze zijn er 2?
maar er is dus een baby! Gefeliciteert!
quote:
En wat leuk dat ik de naam goed had geraden!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef Sugar het volgende:
Tess dus.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, je houdt het echt lang vol he! Super! Spannend nu he?
En nog geen actie?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:23 schreef TheFrankey het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!
Ik sta bovenaan.... brrrr
hahaaaaa hoezo??? en dat duurt nog een maandje of 7-8 ;P want wil mijn skinnybitchass wel terug natuurlijkquote:
ehm, je draagt je baby toch niet in je ass?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaaa hoezo??? en dat duurt nog een maandje of 7-8 ;P want wil mijn skinnybitchass wel terug natuurlijk
Ja, die is er nog steeds wel nu ik midden in al die tandarts ellende zit. Maar ik voel me gelukkig wel weer zwangerder dan vorige week. Toen had ik bloedverlies en geen verschijnselen meer, maar bloed is gestopt en verschijnselen zijn weer terug. Zal wel niks aan de hand zijn dus. Maar volgende week dinsdag tweede echo en ik vind het wel een beetje spannend nu. Ben ergens bang dat er iets niet goed is gegaanquote:Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef Troel het volgende:
Tan hoe is het met jou? Vorige week was er toch wat onzekerheid?
ik hoop het ook niet, maja je weet maar nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, je draagt je baby toch niet in je ass?![]()
(die hoeft toch niet te groeien als je zwanger bent? toch?)
En rond de 20 weken weer hoor die angstquote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef Tan het volgende:
Luna wat ontzettend verdrietig. Hoe is je man (vriend) eronder? En hoe is de schok voor jou? Sterkte hoor![]()
[..]
Ja, die is er nog steeds wel nu ik midden in al die tandarts ellende zit. Maar ik voel me gelukkig wel weer zwangerder dan vorige week. Toen had ik bloedverlies en geen verschijnselen meer, maar bloed is gestopt en verschijnselen zijn weer terug. Zal wel niks aan de hand zijn dus. Maar volgende week dinsdag tweede echo en ik vind het wel een beetje spannend nu. Ben ergens bang dat er iets niet goed is gegaan(normale angst natuurlijk in de eerste twaalf weken).
Nee het is rustig. Wel steken en een wat ander gevoel dan anders. (gezien de zwangerschap dan he) Maar dat is de laatste 2 weken al zo.quote:
`quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
En rond de 20 weken weer hoor die angstIk zit hem echt enorm te knijpen voor vrijdag. Maar fijn dat het bloeden in ieder geval opgehouden is, dat scheelt toch in je angst denk ik
Meestal is het de eerste periode 1 keer in de 4 a 5 weken een afspraak als alles normaal verloopt. Je hebt van die idioten zoals ikzelf die zich elke 2 weken moeten melden omdat er ook vroeg in de zwangerschap al complicaties zijn, maar over het algemeen is het vooral veel wachten in het begin. Een en ander is ook afhankelijk van of de VK zelf echo's kan maken of dat daarvoor een aparte afspraak gemaakt wordt, maar ook wanneer je eerste echo is. Als je heel vroeg een echo gehad hebt, vanwege eerdere miskramen bijvoorbeeld, dan kan het zijn dat je uiteindelijk nog een keer een echo krijgt om de termijn vast te stellen, dus dat is dan toch al weer een extra afspraak. En met screeningen heb je natuurlijk ook vaker een afspraakquote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik jullie ook nog iets vragen? Hoe vaak hebben jullie in het begin van de zwangerschap afspraken gehad bij jullie VK? Ik heb alleen de intake gehad nog en heb verder geen afspraak voor een check-up ofzo. Ik had met een weekje of 9 gebeld om te vragen of ik een nieuwe afspraak moest/mocht maken, maar toen zei ze dat dat nog nergens voor nodig was en dat ik na de prenatale screening maar terug moest bellen. Nu hebben we die screening uiteindelijk niet meer gedaan, maar gisteren sprak ik dus een vriendin die met de 15 weken al haar tweede of derde afspraak had gehad(Ik ben nu 14 weken en 3 dagen..) Ik wilde deze week sowieso wel weer gaan bellen hoor, maar ik vroeg me af of haar VK nu erg voortvarend is of de mijne juist een beetje.. Ehm.. Los, zeg maar?
Ga ik zo maar eens doen inderdaad, ik ben wel benieuwd (ik hoor van allemaal mensen dat je dan het hartje weer kunt horenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef Troel het volgende:
Ah ok, scheelt dat je die termijnecho al wel gehad hebt. En inderdaad, gewoon bellen
(Tja, en het ligt ook aan de leeftijd van de moeder natuurlijk, de kans is groter dat er screenings zijn bij moeders van 36 jaar en ouders dan bij moeders van in de 20 denk ik, van de mensen van mijn leeftijd ken ik eigenlijk niemand die wel een combinatietest heeft laten uitvoeren)
ik heb hem wel laten doen. Het enige verschil qua leeftijd van de moeder is de vergoeding van de verzekering voor zover ik weet. In principe heeft iedereen het recht of de keus (net hoe je het bekijkt) om die test te laten doen. Alleen ik moest ervoor betalen en iemand van boven de 36 krijgt hem vergoedt.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef Troel het volgende:
Ah ok, scheelt dat je die termijnecho al wel gehad hebt. En inderdaad, gewoon bellen
(Tja, en het ligt ook aan de leeftijd van de moeder natuurlijk, de kans is groter dat er screenings zijn bij moeders van 36 jaar en ouders dan bij moeders van in de 20 denk ik, van de mensen van mijn leeftijd ken ik eigenlijk niemand die wel een combinatietest heeft laten uitvoeren)
Ik ben vrijdag 27 geworden en aangezien ik in mijn familie geen mensen heb met het syndroom van Down, vond ik het een nogal dure test die een kans aangeeft en niet eens zekerheid geeftquote:Op maandag 8 juni 2009 12:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ga ik zo maar eens doen inderdaad, ik ben wel benieuwd (ik hoor van allemaal mensen dat je dan het hartje weer kunt horendus ik kijk er wel naar uit eigenlijk)!
Ow, en ja, die screening, dat is nog wel een heel ding he? Mag ik je vragen hoe oud jij bent? Ik ben 29 en ik hoefde eigenlijk niet zo nodig, mijn lief wilde 'm graag dus had ik zoiets van "dan doen we 'm toch?" Nadien is hij zich erin gaan verdiepen en toen vond hij het bij nader inzien ook niet meer zo belangrijk.. Soms twijfel ik aan ons besluit hierin omdat ik van bijna iedereen om me heen hoor dat ze 'm wel hebben laten doen, maar uiteindelijk vond ik een kansberekening zoiets.. Tja.. Wat moet je ermee? De káns bestaat dan nog steeds, en er zijn zo vreselijk veel dingen die ze níet kunnen testen
nee, Ruben had gewoon een goede uitslag en ook geen vreemde niertjes ofzo. Ze kon de eerste keer alleen niet alles zien van zijn hartje omdat hij verkeerd lag, maar de tweede keer bleek alles echt prima in orde te zijn. Gelukkig maarquote:Op maandag 8 juni 2009 12:42 schreef MeNicole het volgende:
Troel weet je wat ik trouwens wel hoorde tijdens de 20 weken echo? De niertjes van onze kleine man zagen er toen niet helemaal goed uit en ze zeiden op het ziekenhuis toen dat dat vaker voorkwam bij kinderen waarvan mama heel ziek is geweest. Nu heb ik daar bij Mikael geen last van gehad jij bij Ruben dan?
Ow Vickyquote:Op maandag 8 juni 2009 04:14 schreef Vicky het volgende:
Daar is ze eindelijk: Tess!!
Geboren om 3.30 uur, 49 cm en 3050 gram.
Foto volgt snel!
Oeh alweer goed nieuws, wat een prachtig topic is dit!quote:Op maandag 8 juni 2009 08:29 schreef twentemeisje het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?![]()
Ik ben namelijk 28 januari uitgerekend van ons eerste kindje. Vind het allemaal ernstig spannend ('zou het wel goed gaan?', 'oei wat voel ik nu?', etc) maar we hebben het nu aan iedereen die het wil weten verteld, want we zijn natuurlijk voornamelijk knettergelukkig!!!
Kobusquote:Op maandag 8 juni 2009 12:50 schreef oeke het volgende:
Hehe, daar ben ik dan! Met verse baby!
Ik ben heel erg blij met onze zoon Kobus!op 7 juni geboren om 13:13
![]()
[ afbeelding ]
klein chineesje net 5 min oud
[ afbeelding ]
vanochtend uit de kreukels na een lange eerste nacht op de wereld.
Officieel heet hij Marien Kobus, de eerste naam is een vernoeming naar mijn 95 jarige opa, maar we noemen hem Kobus! Echt een jongetje, nu heb ik 2 mannen in huis
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij lijkt sprekend op zijn vader! Ik ben vkieft!
Aan de bevalling wil ik even niet meer denken, maar ik kan jullie wel melden dat we alledrie uitgeput zijn!
Hij kon het eerder niet eens uitsprekenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
MeNicole, daarom ga ik Meike dus echt de naam niet vertellen he, van onze baby!
Die kleintjes kunnen nog helemaal geen geheimen bewaren joh....
Ik hoop voor je dat hij het voor de rest van de tijd voor zich houdt....
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
sorry voor de spam!
bedankt voor de felicitatie.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef Chan het volgende:
BJ gefeliciteerd met je moeder. Gelukkig ben je weer wat bijgekomen, moet je nu nog vaker nachtdiensten draaien?
Vicky, ze zijn om op te vretenquote:
Ik geloof dat de hormonen hier ook steeds meer invloed gaan hebben. Verse babietjes, wachten op het nieuws hier in Z&G, fotootjes, ervaringen (zoals wat je hier beschrijft, of oeke mat haar hand op het kontje), het geboortekaartje van Senna waar ik maar niet genoeg van kan krijgen, het kamertje waar ik toch telkens eventjes naar binnen moet lopen om te kijken...nooit gedacht dat ik zo emo zou kunnen wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, en voor jou komt het al echt dichtbij nu.
Ik merk het ook gewoon hier thuis. Dat ik ineens Stella's geboortefoto's weer wil zien en dat het zien van mijn kleine moppeke me dan zo diep raakt ineens weer. Zo grappig om te zien ook dat ze er nog zo op lijkt. En dus die babietjes hier, man oh man, mijn hormonen gieren mijn lijf uit
.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
Maareh Oeke, kom jij ook uit Eindhoven dan???
En nogmaals gefeliciteerd met Kobus
Ah, wat lief!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:![]()
oh my![]()
ik knuffel met mn meisje![]()
ik heb mn hand op mn buik en ik voel dat ze eronder ligt en zich omhoog drukt (ik gok op een kontje ofzo), als ik mn hand verplaats dan voel ik een paar seconden niets en dan een volksverhuizing en dan zit ze weer onder mn hand.
Zo leuk![]()
Dat zal ik voortaan doen.quote:
Ja, ik geloof wel dat het voor papa's in spé ook super spannend moet zijn!quote:
Zat er ook een fullfrontal dia presentatie bij? Die kregen wij namelijk. Fullfrontal! Dia! Weet je hoe groot dat is???quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef McLaura het volgende:
Weeeeeeeeh![]()
Ze vertellen op de zwangerschapscursus over weeën en ontsluiting en puffen en nu wordt het allemaal zo (eng) echt!
Balen dat de bijeenkomst wat tegenviel, en zeker van die dvdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En toen ging ze ook nog die dvd draaien die wij al hadden gezien en niet echt geweldig vonden.
nee toen zijn we meteen met de fles begonnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Kersjes het volgende:
Karin, goed dat je alvast voorbereidingen treft! Een goed begin is het halve werk. Heb je met Meike ook bv gegeven?
Lief van je!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Balen dat de bijeenkomst wat tegenviel, en zeker van die dvd
Hopelijk heb je wat aan het boek! Leuk je even te zien trouwens, en mooie buik!
Dank uquote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef miss_sly het volgende:
Duchess, de babietjes gaan naar dit topic. Heel belangrijk om te weten, want daar ga jij straks ook heen met je meisje
Oh Huup!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:![]()
oh my![]()
ik knuffel met mn meisje![]()
ik heb mn hand op mn buik en ik voel dat ze eronder ligt en zich omhoog drukt (ik gok op een kontje ofzo), als ik mn hand verplaats dan voel ik een paar seconden niets en dan een volksverhuizing en dan zit ze weer onder mn hand.
Zo leuk![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:dus ik koop zo'n kant en klaar pak voor home made chocolate cookies.
Op de achterkant staat dat je alleen dat pak nodig hebt en water.
Zit er potverdorie helemaal geen chocolade in!!!! Wat is dat nou?? En nu? Nu ga ik maar mijn pot nutella erdoorheen gooien.
Staat er mooi in dat recept dat de chocoladedruppels doorheen moeten. Wat nou? MOet ik die huilen van verdriet ofzo??
Ik ga morgen mooi een klachtenmail sturen. Dit doe je een zwangere vrouw toch niet aan!!
Wij zijn al getrouwdquote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef marlieske het volgende:
[..]
wat een ongeduld tot het topic vol is ga je duchess ten huwelijk vragen op Fok ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |