hahaaaaa hoezo??? en dat duurt nog een maandje of 7-8 ;P want wil mijn skinnybitchass wel terug natuurlijkquote:
ehm, je draagt je baby toch niet in je ass?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaaa hoezo??? en dat duurt nog een maandje of 7-8 ;P want wil mijn skinnybitchass wel terug natuurlijk
Ja, die is er nog steeds wel nu ik midden in al die tandarts ellende zit. Maar ik voel me gelukkig wel weer zwangerder dan vorige week. Toen had ik bloedverlies en geen verschijnselen meer, maar bloed is gestopt en verschijnselen zijn weer terug. Zal wel niks aan de hand zijn dus. Maar volgende week dinsdag tweede echo en ik vind het wel een beetje spannend nu. Ben ergens bang dat er iets niet goed is gegaanquote:Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef Troel het volgende:
Tan hoe is het met jou? Vorige week was er toch wat onzekerheid?
ik hoop het ook niet, maja je weet maar nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm, je draagt je baby toch niet in je ass?![]()
(die hoeft toch niet te groeien als je zwanger bent? toch?)
En rond de 20 weken weer hoor die angstquote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef Tan het volgende:
Luna wat ontzettend verdrietig. Hoe is je man (vriend) eronder? En hoe is de schok voor jou? Sterkte hoor![]()
[..]
Ja, die is er nog steeds wel nu ik midden in al die tandarts ellende zit. Maar ik voel me gelukkig wel weer zwangerder dan vorige week. Toen had ik bloedverlies en geen verschijnselen meer, maar bloed is gestopt en verschijnselen zijn weer terug. Zal wel niks aan de hand zijn dus. Maar volgende week dinsdag tweede echo en ik vind het wel een beetje spannend nu. Ben ergens bang dat er iets niet goed is gegaan(normale angst natuurlijk in de eerste twaalf weken).
Nee het is rustig. Wel steken en een wat ander gevoel dan anders. (gezien de zwangerschap dan he) Maar dat is de laatste 2 weken al zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |