Je bent een bekeerling ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef Ghazi het volgende:
Bovendien is het voor mij als geboren Nederlander moeilijker om te integreren in een Islamitisch land.
Hmm, eigenlijk ken ik jou niet zo goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Extec, je kent me langer dan vandaag. Je weet dat ik niet aan discriminatie doe. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig in de Islam.
Nee hoor, al jaren worden werkgeversverklaringen vervalst etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon niemand toelaten die niet zelf voorziet in zijn of haar eigen inkomen
Dan ben je meteen van al het gezeik af
Zo, jij maakt hier even - tussen neus en lippen door - alle vrouwen die in NL wonen (dus ook die van allochtone afkomst) uit voor losgeslagen hoer. Toch grappig dat "wij" niet mogen generaliseren en jij nu even 8 miljoen mensen op een hoop gooit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
Kijk, jullie kunnen wel verontwaardigd reageren, maar zolang er cultuurverschillen bestaan in Nederland, zullen er importbruiden - en bruidegommen zijn. Ik zeg waarop het staat. Geen politiek-correcte gezever of wat dan ook. De immigranten die zeggen dat ze verliefd zijn geworden in Somalie, Marokko e.d liegen meestal. Het gaat in de eerste plaats niet om de liefde, maar om het hebben van een eerbare, deugdelijke, morele partner.
In een geseksualiseerde samenleving als de Nederlandse is er weinig hoop voor de vrome mannen en vrouwen. Overspel, seks voor het huwelijk, ONS, scheve schaats rijden, drank, drugs, naakte familieleden, aantal sekspartners, swinger-mentaliteit e.d ziet men zitten.
Dus ja, dan moet je ergens anders vissen. Want een vis met een ziektekiem wil men niet.
Maar het is wel een typisch verschijnsel dat relatief veel meer Marokkaanse en Turkse mannen hun bruid uit het buitenland halen dan zowel allochtone mannen als Marokkaanse en Turkse vrouwen. Jij stelt dat het moeilijk is om in Nederland een eerbare en ontwikkelde vrouw te vinden, maar waarom zouden niet net zoveel vrouwen eenzelfde probleem ervaren dat het voor hen lastig is een eerbare en ontwikkelde man te vinden? Dat zou voor jou preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
Ik heb niks tegen een taaltoets. Dat komt alleen ten goede van de man en vrouw die je hierheen haalt.
Waar ik op tegen ben zijn de barrieres die de ant-vrijheidpolitici opwerpen om het helemaal onmogelijk te maken om een partner uit het buitenland te halen. Waarom mag een mens niet alle vrijheid hebben om zijn eigen partner te kiezen?
Kijk maar naar de racisten in Denemarken. Ze hebben de leeftijdsgrens verhoogd naar 24.
Hoe kan iemand vanuit Nederland naar Nederland emigreren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Minister Van der Laan komt niet zomaar met dit verhaal. Dit is naar aanleiding van de cijfers van het CBS, waaruit blijkt dat er nieuwe herkomstlanden zijn en dat bijvoorbeeld de 'België-route' de eerder genomen maatregelen om extra barrières op te werpen de huwelijksmigratie te bemoeilijken, worden omzeild.
[ afbeelding ]
Bron: Cijfers migratie vertonen opeens omslag
waarom dan geen leuk Nederlands Islamitisch meisje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Extec, je kent me langer dan vandaag. Je weet dat ik niet aan discriminatie doe. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig in de Islam.
Neuh, want dan gaat een hoofddoekje importeren ook problematisch worden. Hoofddoekjes worden wel gesourced bij familie en/of bekenden in die landen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bent een bekeerling ofzo?
Of bedoel je dat een Nederlands paspoort heb omdat je hier geboren bent?
Je klinkt namelijk niet bepaald zoals de Nederlander zoals ik die ken met je middeleeuwse praatjes.
wat is daar nu weer racistisch aan, hoe is het racistischer of iig vrijheidsbeperkender dan een taalgrens?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Extec heeft me verkeerd begrepen, doet ie wel vaker.
Ik heb niks tegen een taaltoets. Dat komt alleen ten goede van de man en vrouw die je hierheen haalt.
Waar ik op tegen ben zijn de barrieres die de ant-vrijheidpolitici opwerpen om het helemaal onmogelijk te maken om een partner uit het buitenland te halen. Waarom mag een mens niet alle vrijheid hebben om zijn eigen partner te kiezen?
Kijk maar naar de racisten in Denemarken. Ze hebben de leeftijdsgrens verhoogd naar 24.
Het is handig als je geen geouwhoer wil, en als het 'heertje' dat je bent, het eten al op tafel staat als je thuiskomt.quote:
Juist die afhankelijkheid is wat zulke kerels zoeken in een vrouw. Jij zou er doodmoe van worden, de gemiddelde bruidenimporteur is echt wel de baas over zijn ingevoerde boerinnetje. En het is natuurlijk ook de bedoeling dat ze vooral binnenblijft en altijd onder begeleiding boodschappen doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom dan geen leuk Nederlands Islamitisch meisje?
enige meerwaarde die ik zie in een importbruidje is dat ze geen Nederlands spreekt en totaal van jouw afhankelijk is voor alles ... dan zit ze idd heel de dag op je te wachten
ik zou er doodmoe van worden
Ah een Rouvoet adept.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
Kijk, jullie kunnen wel verontwaardigd reageren, maar zolang er cultuurverschillen bestaan in Nederland, zullen er importbruiden - en bruidegommen zijn. Ik zeg waarop het staat. Geen politiek-correcte gezever of wat dan ook. De immigranten die zeggen dat ze verliefd zijn geworden in Somalie, Marokko e.d liegen meestal. Het gaat in de eerste plaats niet om de liefde, maar om het hebben van een eerbare, deugdelijke, morele partner.
In een geseksualiseerde samenleving als de Nederlandse is er weinig hoop voor de vrome mannen en vrouwen. Overspel, seks voor het huwelijk, ONS, scheve schaats rijden, drank, drugs, naakte familieleden, aantal sekspartners, swinger-mentaliteit e.d ziet men zitten.
Dus ja, dan moet je ergens anders vissen. Want een vis met een ziektekiem wil men niet.
En vandaar ook dat je met enige regelmaat kunt vernemen dat er weer een hoofddoekje is verscheept naar de relevante woestijn, omdat ze anders te 'westers' wordtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Iblis het volgende:
Echter, stel hij haalt zo'n droomvrouw uit een ander land, en ze voeden hier hun kinderen op. Loopt hij dan niet het risico dat ook zijn dochters afglijden? Zou het voor zijn nageslacht niet stukken beter zijn om een zindelijker omgeving op te groeien? De gezinsinvloed kan immers niet allesbepalend zijn, anders zou er niet zo'n discrepantie zijn tussen man en vrouw in Nederland.
Wat, wegwezen?quote:Al met al zou het dus ook voor zijn kinderen, in mijn optiek, beter zijn als zij in het land van de bruid op zouden groeien, in plaats van andersom.
dus nederlandse moslimmeisjes zijn allemaal hoeren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
De uitkering kan toch gewoon overgemaakt worden naar die woestijn? Veel beter toeven daar dan in dit gure natte landje. Man blij, bruidje blij, wij bl.......o wachtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
En vandaar ook dat je met enige regelmaat kunt vernemen dat er weer een hoofddoekje is verscheept naar de relevante woestijn, omdat ze anders te 'westers' wordt
En anders kunnen we later altijd toch een nieuwe, verse ongeletterde, primitieve vrome mohammedaan importeren om haar op het juiste pad te houden?
[..]
Wat, wegwezen?
Wat zeg je nou, dat kan niet hoor, handen af van het door 'allah' gegeven recht om hier te mogen koloniseren!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De uitkering kan toch gewoon overgemaakt worden naar die woestijn? Veel beter toeven daar dan in dit gure natte landje. Man blij, bruidje blij, wij bl.......o wacht
Discriminatie!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef deedeetee het volgende:
Waar roepen wij nou niet met z'n allen discriminatie ???![]()
Nu niet meteen zoveel daadkracht vragen hoor, van meneer van der Laan. Het benóemen was al moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:55 schreef Py het volgende:
Heeft meneer van der Laan ook nog een goed idee hoe dat te doen?
Of blijft het bij ongewenst verklaren?
Hij is zo pissed van die importbruiden dat ze voor straf gescheiden mogen inburgerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu niet meteen zoveel daadkracht vragen hoor, van meneer van der Laan. Het benóemen was al moeilijk genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |