abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70168894
Gewoon niemand toelaten die niet zelf voorziet in zijn of haar eigen inkomen

Dan ben je meteen van al het gezeik af
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:39:53 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70168933
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef Ghazi het volgende:

Bovendien is het voor mij als geboren Nederlander moeilijker om te integreren in een Islamitisch land.
Je bent een bekeerling ofzo?

Of bedoel je dat een Nederlands paspoort heb omdat je hier geboren bent?

Je klinkt namelijk niet bepaald zoals de Nederlander zoals ik die ken met je middeleeuwse praatjes.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:41:18 #103
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_70168986
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Extec, je kent me langer dan vandaag. Je weet dat ik niet aan discriminatie doe. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig in de Islam.
Hmm, eigenlijk ken ik jou niet zo goed

En je bezweringsformule werkt op me lachspieren.

Qua het hoofdstukje 'zedelijkheid' zie ik niets bij moslim mannen. Die neuken er in de praktijk graag op los. Zedelijk, dat is de verantwoordelijkheid van hoofddoekjes.
Scorched earth
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:41:20 #104
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70168988
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon niemand toelaten die niet zelf voorziet in zijn of haar eigen inkomen

Dan ben je meteen van al het gezeik af
Nee hoor, al jaren worden werkgeversverklaringen vervalst etc.
pi_70169019
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
Kijk, jullie kunnen wel verontwaardigd reageren, maar zolang er cultuurverschillen bestaan in Nederland, zullen er importbruiden - en bruidegommen zijn. Ik zeg waarop het staat. Geen politiek-correcte gezever of wat dan ook. De immigranten die zeggen dat ze verliefd zijn geworden in Somalie, Marokko e.d liegen meestal. Het gaat in de eerste plaats niet om de liefde, maar om het hebben van een eerbare, deugdelijke, morele partner.

In een geseksualiseerde samenleving als de Nederlandse is er weinig hoop voor de vrome mannen en vrouwen. Overspel, seks voor het huwelijk, ONS, scheve schaats rijden, drank, drugs, naakte familieleden, aantal sekspartners, swinger-mentaliteit e.d ziet men zitten.

Dus ja, dan moet je ergens anders vissen. Want een vis met een ziektekiem wil men niet.
Zo, jij maakt hier even - tussen neus en lippen door - alle vrouwen die in NL wonen (dus ook die van allochtone afkomst) uit voor losgeslagen hoer. Toch grappig dat "wij" niet mogen generaliseren en jij nu even 8 miljoen mensen op een hoop gooit.

Klaarblijkelijk is het hier één brok ellende. Wat doe je hier dan nog? Ga alsjeblieft weg. De enige ziektekiem hier ben jij. Wat heb jij in godsnaam toe te voegen aan deze maatschappij? Ga lekker met een zooi gelijkgestemden in het zonnetje zitten klagen over het verderfelijke westen en geef je plekje hier aan iemand die wel iets toe te voegen heeft aan de samenleving. Zo zonde dat er een aantal jaren scholing aan je vergooid zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 19-06-2009 15:56:17 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:43:56 #106
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70169088
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:
Ik heb niks tegen een taaltoets. Dat komt alleen ten goede van de man en vrouw die je hierheen haalt.

Waar ik op tegen ben zijn de barrieres die de ant-vrijheidpolitici opwerpen om het helemaal onmogelijk te maken om een partner uit het buitenland te halen. Waarom mag een mens niet alle vrijheid hebben om zijn eigen partner te kiezen?

Kijk maar naar de racisten in Denemarken. Ze hebben de leeftijdsgrens verhoogd naar 24.
Maar het is wel een typisch verschijnsel dat relatief veel meer Marokkaanse en Turkse mannen hun bruid uit het buitenland halen dan zowel allochtone mannen als Marokkaanse en Turkse vrouwen. Jij stelt dat het moeilijk is om in Nederland een eerbare en ontwikkelde vrouw te vinden, maar waarom zouden niet net zoveel vrouwen eenzelfde probleem ervaren dat het voor hen lastig is een eerbare en ontwikkelde man te vinden? Dat zou voor jou precies opleveren.

Klaarblijkelijk ligt het beeld dus enigszins scheef, jijzelf als, naar ik aanneem, ontwikkeld en eerbaar persoon, moet met lede ogen aanzien dat verhoudingsgewijs een veel groter aandeel vrouwen afglijdt naar immoreel gedrag en onderontwikkeling. Hoe komt het dat vrouwen hier blijkbaar gevoeliger voor zijn dan mannen? Als dit immers niet zo was, was de noodzaak vrouwen uit het buitenland te halen aanmerkelijk kleiner. Wat maakt het dat die verhouding zo scheef is?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:48:58 #107
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70169260
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Minister Van der Laan komt niet zomaar met dit verhaal. Dit is naar aanleiding van de cijfers van het CBS, waaruit blijkt dat er nieuwe herkomstlanden zijn en dat bijvoorbeeld de 'België-route' de eerder genomen maatregelen om extra barrières op te werpen de huwelijksmigratie te bemoeilijken, worden omzeild.

[ afbeelding ]

Bron: Cijfers migratie vertonen opeens omslag
Hoe kan iemand vanuit Nederland naar Nederland emigreren?
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 15:49:06 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70169266
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Extec, je kent me langer dan vandaag. Je weet dat ik niet aan discriminatie doe. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig in de Islam.
waarom dan geen leuk Nederlands Islamitisch meisje?

enige meerwaarde die ik zie in een importbruidje is dat ze geen Nederlands spreekt en totaal van jouw afhankelijk is voor alles ... dan zit ze idd heel de dag op je te wachten

ik zou er doodmoe van worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:52:39 #109
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_70169388
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:39 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je bent een bekeerling ofzo?

Of bedoel je dat een Nederlands paspoort heb omdat je hier geboren bent?

Je klinkt namelijk niet bepaald zoals de Nederlander zoals ik die ken met je middeleeuwse praatjes.
Neuh, want dan gaat een hoofddoekje importeren ook problematisch worden. Hoofddoekjes worden wel gesourced bij familie en/of bekenden in die landen.

Lastig sourcen als je daar niemand kent.
Scorched earth
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 15:53:24 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70169415
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Extec heeft me verkeerd begrepen, doet ie wel vaker.

Ik heb niks tegen een taaltoets. Dat komt alleen ten goede van de man en vrouw die je hierheen haalt.

Waar ik op tegen ben zijn de barrieres die de ant-vrijheidpolitici opwerpen om het helemaal onmogelijk te maken om een partner uit het buitenland te halen. Waarom mag een mens niet alle vrijheid hebben om zijn eigen partner te kiezen?

Kijk maar naar de racisten in Denemarken. Ze hebben de leeftijdsgrens verhoogd naar 24.
wat is daar nu weer racistisch aan, hoe is het racistischer of iig vrijheidsbeperkender dan een taalgrens?

volgens mij vallen de Denen wat dat betreft nog best mee, ja ze maken flauwe tekeningen ... ik neem aan dat je daar wel voor vrijheidsbeperkende wetten bent?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:55:53 #111
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_70169488
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef sp3c het volgende:

Het is handig als je geen geouwhoer wil, en als het 'heertje' dat je bent, het eten al op tafel staat als je thuiskomt.

Een levenspartner, die je bij kan staan in problematischere episodes in je leven, heb je er echter niet aan.
Scorched earth
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:59:54 #112
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70169605
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom dan geen leuk Nederlands Islamitisch meisje?

enige meerwaarde die ik zie in een importbruidje is dat ze geen Nederlands spreekt en totaal van jouw afhankelijk is voor alles ... dan zit ze idd heel de dag op je te wachten

Juist die afhankelijkheid is wat zulke kerels zoeken in een vrouw. Jij zou er doodmoe van worden, de gemiddelde bruidenimporteur is echt wel de baas over zijn ingevoerde boerinnetje. En het is natuurlijk ook de bedoeling dat ze vooral binnenblijft en altijd onder begeleiding boodschappen doet.
pi_70171963
Ghazi denkt blijkbaar dat neefjes en nichtjes in het Midden-Oosten en omstreken niet op 7 jarige leeftijd met elkaar zoenen en doktertje spelen

.. je moest eens weten hoeveel incest er plaats vindt in het M-O. Maar hey, traditionele islamitische tradities zijn wel haram (of halal? vast en zeker niet kosher). Met zo'n instelling krjig je idd zin om naar het land van herkomst te wijzen en te zeggen 'doei'.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:13:27 #114
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70172148
Daarbij, bedenk ik me het volgende: Aangezien er in Nederland klaarblijkelijk een tekort aan rechtschapen ontwikkelde vrouwen is, terwijl we toch mogen aannemen dat ook in Nederland onder allochtonen de geboorteverhoudingen jongen/meisje ongeveer 50/50 liggen, moet het wel zo zijn dat een groter aantal vrouwen dan mannen afglijd naar onderontwikkeling en zedeloosheid.

Aangezien zowel de jongens als de meisjes door hun ouders even rechtschapen zullen worden opgevoed, zal de hoofdreden voor het afglijden wel buiten het gezin liggen. Het lijkt me stug dat ouders tegen hun dochter zeggen: ‘Meid, word jij maar lekker zedeloos’ als ze dat niet tegen hun zoon zeggen. Toch is het in Ghazi's beleving lastig voor een man in Nederland om aan het type vrouw te komen dat hij zoekt.

Echter, stel hij haalt zo'n droomvrouw uit een ander land, en ze voeden hier hun kinderen op. Loopt hij dan niet het risico dat ook zijn dochters afglijden? Zou het voor zijn nageslacht niet stukken beter zijn om een zindelijker omgeving op te groeien? De gezinsinvloed kan immers niet allesbepalend zijn, anders zou er niet zo'n discrepantie zijn tussen man en vrouw in Nederland.

Al met al zou het dus ook voor zijn kinderen, in mijn optiek, beter zijn als zij in het land van de bruid op zouden groeien, in plaats van andersom.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70172255
quote:
Kijk, jullie kunnen wel verontwaardigd reageren, maar zolang er cultuurverschillen bestaan in Nederland, zullen er importbruiden - en bruidegommen zijn. Ik zeg waarop het staat. Geen politiek-correcte gezever of wat dan ook. De immigranten die zeggen dat ze verliefd zijn geworden in Somalie, Marokko e.d liegen meestal. Het gaat in de eerste plaats niet om de liefde, maar om het hebben van een eerbare, deugdelijke, morele partner.

In een geseksualiseerde samenleving als de Nederlandse is er weinig hoop voor de vrome mannen en vrouwen. Overspel, seks voor het huwelijk, ONS, scheve schaats rijden, drank, drugs, naakte familieleden, aantal sekspartners, swinger-mentaliteit e.d ziet men zitten.

Dus ja, dan moet je ergens anders vissen. Want een vis met een ziektekiem wil men niet.
Ah een Rouvoet adept.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:45:51 #116
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_70172919
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Iblis het volgende:

Echter, stel hij haalt zo'n droomvrouw uit een ander land, en ze voeden hier hun kinderen op. Loopt hij dan niet het risico dat ook zijn dochters afglijden? Zou het voor zijn nageslacht niet stukken beter zijn om een zindelijker omgeving op te groeien? De gezinsinvloed kan immers niet allesbepalend zijn, anders zou er niet zo'n discrepantie zijn tussen man en vrouw in Nederland.
En vandaar ook dat je met enige regelmaat kunt vernemen dat er weer een hoofddoekje is verscheept naar de relevante woestijn, omdat ze anders te 'westers' wordt

En anders kunnen we later altijd toch een nieuwe, verse ongeletterde, primitieve vrome mohammedaan importeren om haar op het juiste pad te houden?
quote:
Al met al zou het dus ook voor zijn kinderen, in mijn optiek, beter zijn als zij in het land van de bruid op zouden groeien, in plaats van andersom.
Wat, wegwezen?

Wat zeg je nou, dat kan niet hoor, handen af van het door 'allah' gegeven recht om hier te mogen koloniseren!
Scorched earth
pi_70172978
quote:

dus nederlandse moslimmeisjes zijn allemaal hoeren?
alle nederlandse meiden zijn hoeren....

islamitische mannen neuken allemaal niet voor het huwelijk?

wat een hypocrisie weer

btw, juist bij marokkanen en turken komt het syndroom van down, shizofrenie en allerlei andere geestelijke handicappen heel veel voor dus kun je beter een nederlands wijf pakken ...
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 18:09:05 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_70173562
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:45 schreef ExTec het volgende:

[..]

En vandaar ook dat je met enige regelmaat kunt vernemen dat er weer een hoofddoekje is verscheept naar de relevante woestijn, omdat ze anders te 'westers' wordt

En anders kunnen we later altijd toch een nieuwe, verse ongeletterde, primitieve vrome mohammedaan importeren om haar op het juiste pad te houden?
[..]

Wat, wegwezen?

Wat zeg je nou, dat kan niet hoor, handen af van het door 'allah' gegeven recht om hier te mogen koloniseren!
De uitkering kan toch gewoon overgemaakt worden naar die woestijn? Veel beter toeven daar dan in dit gure natte landje. Man blij, bruidje blij, wij bl.......o wacht
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:33:20 #119
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_70174266
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De uitkering kan toch gewoon overgemaakt worden naar die woestijn? Veel beter toeven daar dan in dit gure natte landje. Man blij, bruidje blij, wij bl.......o wacht
Scorched earth
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:48:20 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70174697
Waar roepen wij nou niet met z'n allen discriminatie ???
Me dunkt dat wij westerlingen hier gruwelijk worden gediscrimineerd. Als je hier woont dan raak je besmet met ziektekiemen ensow....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:50:53 #121
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_70174771
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef deedeetee het volgende:
Waar roepen wij nou niet met z'n allen discriminatie ???
Discriminatie!!!!!!!!!!
Scorched earth
pi_70174887
Bij kabinet Christus V krijgt Ghazi zijn geliefde zedenpolitie.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:55:53 #123
188345 Py
op zich
pi_70174925
Heeft meneer van der Laan ook nog een goed idee hoe dat te doen?
Of blijft het bij ongewenst verklaren?
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 19:26:18 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_70175891
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:55 schreef Py het volgende:
Heeft meneer van der Laan ook nog een goed idee hoe dat te doen?
Of blijft het bij ongewenst verklaren?
Nu niet meteen zoveel daadkracht vragen hoor, van meneer van der Laan. Het benóemen was al moeilijk genoeg.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:27:14 #125
188345 Py
op zich
pi_70175920
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu niet meteen zoveel daadkracht vragen hoor, van meneer van der Laan. Het benóemen was al moeilijk genoeg.
Hij is zo pissed van die importbruiden dat ze voor straf gescheiden mogen inburgeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')