Niet voor niets een keukenmes heyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Misschien wel zo verstandig als dit het resultaat kan zijn als deze dames er achteruit komen ?
[ afbeelding]afbeelding ]
Misschien lag het mes voor haar deur, en brengt ze het naar binnen zodat de buurtkinderen er niet aankomen. Safety First!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Misschien wel zo verstandig als dit het resultaat kan zijn als deze dames er achteruit komen ?
[ afbeelding]afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien lag het mes voor haar deur, en brengt ze het naar binnen zodat de buurtkinderen er niet aankomen. Safety First!
Hey Meh7, is that you?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien lag het mes voor haar deur, en brengt ze het naar binnen zodat de buurtkinderen er niet aankomen. Safety First!
Nee, maar misschien wilde ze die ballonnen boven haar leeg steken omdat de tokkies in de buurt de feeststemming hadden verpest.quote:
Dus dan moet hij wel liegen? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Meh7 het volgende:
Oh en is dit geen PVDA minister, Hamilcar? Zo eentje van de Linkse kerk?
Of ze wilde de buurkinderen leren niet op straat te spelen :quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wilde ze die ballonnen boven haar leeg steken omdat de tokkies in de buurt de feeststemming hadden verpest.
Of ze had net wat groente fijn gesneden voor in de soep en wilde ze de restjes in de groene kliko gooien.
Want de mening van een 14 jarige hangjongere is meer waard dan die van het Irakees gezin? Het blijft bij speculeren hoor, hoe dan ook. Niemand weet wat er is gebeurt, enkel de mensen die een kant kiezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of ze wilde de buurkinderen leren niet op straat te spelen :
fazantenveld - donderdag 18 juni 2009 @ 21:51 Irakees gezin vlucht uit eigen huis na burenruzie
Heee ken jij die user dan ????quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Want de mening van een 14 jarige hangjongere is meer waard dan die van het Irakees gezin? Het blijft bij speculeren hoor, hoe dan ook. Niemand weet wat er is gebeurt, enkel de mensen die een kant kiezen.
Juistem. Daarom moeten we alleen nog maar mensen importeren die al geintegreerd zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef Meh7 het volgende:
Verplichte integratie = hoax, meer dan een morele "verplichting" is er niet en aangezien we leven in een "fuck the rest" samenleving, hecht niemand veel waarde aan morele "verplichtingen".
Als je mensen bepaalde kennis meegeeft van een cultuur zullen ze zich gemakkelijker thuis voelen. De taal, gewoontes en gebruiken, normen en waarden, geschiedenis en de betekenis van feestdagen, om er even een paar te noemen. Hoe ze dat dan thuis in de woonkamer invullen, moeten ze zelf weten maar ze hebben dan in ieder geval de kennis die nodig is om Nederland enigzins te begrijpen en te bevatten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef Meh7 het volgende:
Verplichte integratie = hoax, meer dan een morele "verplichting" is er niet en aangezien we leven in een "fuck the rest" samenleving, hecht niemand veel waarde aan morele "verplichtingen".
Als je met dit soort teksten aankomt zetten kan je beter net zo goed niet reageren. Het is zelfs niet eens grappigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef Ghazi het volgende:
Leuke vrouwen vind je nou eenmaal nauwelijks in Nederland. Dan moet je wel putten uit een uitgestrekt gebied tussen Marokko en Indonesie, waar de voorraden meer dan goed gevuld zijn.
Wat raar, het is niet eens grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als je met dit soort teksten aankomt zetten kan je beter net zo goed niet reageren. Het is zelfs niet eens grappig
Als ik iets geleerd heb van al mijn reizen dan is het wel dat er overal prachtige vrouwen zijn. Alleen in Nederland zijn ze dusdanig geëmancipeerd dat je als man moet oppassen dat je niet hun bitch wordtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Wat raar, het is niet eens grappig bedoeld.
Precies wat ik bedoelde. Als je de keus heb tussen miljoenen (mooie) horken in Nederland (wat jij als geëmancipeerd opvat) en 500 miljoen echte vrouwen, dan kies ik voor de laatste. Trouw, loyaal, kinderen zijn enkele sleutelwoorden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb van al mijn reizen dan is het wel dat er overal prachtige vrouwen zijn. Alleen in Nederland zijn ze dusdanig geëmancipeerd dat je als man moet oppassen dat je niet hun bitch wordtwat dan wel weer een probleem zal zijn voor mensen die uit een cultuur komen waar vrouwen slaafs achter de man moeten aanlopen. Nederlandse vrouwen zijn vaak sterk en koppig - wat
is. Zelfs heb ik dan weer een Zweedse, dat dan weer wel.
Hahaha! Mafkees! Ik heb medelijden met je toekomstige vrouw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde. Als je de keus heb tussen miljoenen (mooie) horken in Nederland (wat jij als geëmancipeerd opvat) en 500 miljoen echte vrouwen, dan kies ik voor de laatste. Trouw, loyaal, kinderen zijn enkele sleutelwoorden.
Ten eerste, nee. De user is een 14 jarig meisje dat die filmpjes maakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heee ken jij die user dan ????
Dat kan wel zo zijn maar de dame met dat mes ziet er toch niet erg bescheiden uit![]()
Het helpt natuurlijk ook niet dat ik zelf ervaring heb opgedaan met een Marokkaanse vrouw die buurtkinderen afroste en mij uitschold en* discriminatie* riep toen ik haar vroeg mijn kind los te laten en niet meer te slaan.![]()
We hebben gelukkig maar een half jaar in die buurt hoeven wonen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hahaha! Mafkees! Ik heb medelijden met je toekomstige vrouw.
Met taal ben ik het eens. Kennis van taal blijft het belangrijkste, als er vraag naar is komt de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als je mensen bepaalde kennis meegeeft van een cultuur zullen ze zich gemakkelijker thuis voelen. De taal, gewoontes en gebruiken, normen en waarden, geschiedenis en de betekenis van feestdagen, om er even een paar te noemen. Hoe ze dat dan thuis in de woonkamer invullen, moeten ze zelf weten maar ze hebben dan in ieder geval de kennis die nodig is om Nederland enigzins te begrijpen en te bevatten.
Je hebt het gewoon net niet, jammer is datquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Want? Omdat ik geen immorele vrouw wil, die een scheve schaats rijdt?
Waarom zou je jezelf beperken tot een vies beekje met vervuilde vissen, als je kan hengelen in een azuurblauwe oceaan met schone vissen?
Met cijfers onderbouwd maar ach mensen die zeggen dat het wel meevalt worden toch nooit geloofd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jongens, gelukkig. Meh7 is hier om ons weer te vertellen dat 'het allemaal wel mee valt'.
Een griezel ben je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf beperken tot een vies beekje met vervuilde vissen, als je kan hengelen in een azuurblauwe oceaan met schone vissen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ten eerste, nee. De user is een 14 jarig meisje dat die filmpjes maakt.
[quote]je kent de user niet maar weet wel wie de filmpjes maakt![]()
[quote]
Die vrouw met dat mes staat nou niet bepaald in een aanvalshouding.
Wat loop je nou te trollen? Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon net niet, jammer is dat
En dat doet gekke geertje ookquote:
De vraag is: is het zo erg dat mensen in Nederland hun partners uit het buitenland halen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat doet gekke geertje ook
En erger nog is dat heel veel mensen het met gekke geertje eens lijken te zijn.
Hell, zelfs de de gewezen PvdA minister lijkt langzaam puntjes over te nemen van gekke geert.
My point exactlyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen? Ik ben bloedserieus.
omdat je met dat soort meisjes over het algemeet meer lol kunt hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Jij vind van niet. Steeds meer mensen zijn het niet met je eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:18 schreef Ghazi het volgende:
[..]
De vraag is: is het zo erg dat mensen in Nederland hun partners uit het buitenland halen?
Je dient je wel te beseffen dat als Geert Wilders aan de macht komt, en jij trouwplannen hebt, dat je geen Russiche mailorderbruid kunt bestellen of met je Thaise kindbruid kan aanhuppelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
My point exactly
Kijk nu naar Meh7. Troll-brother in arms van jou. Maar die donderd hier dingen neer, die kwalitatief toch wel zodanig zijn, dat het voor zijn 'opponenten' vaak moeilijk is om niet serieus te nemen.
Bij jou geld dat het moeilijk is om he argumenten serieus te nemen.
Dan maak ik een knieval. En ik word niet graag onderworpen, tenzij mijn toekomstige vrouw een kenau is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij vind van niet. Steeds meer mensen zijn het niet met je eens.
Het devies is: lekker naar een woestijn gaan, als je je prioriteiten niet op orde hebt (boven alles 'pretenderen' 'vroom' te zijn)
Je hoeft geen vrouw te hebben, die als een lobotomie-patient tot niks in staat is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je met dat soort meisjes over het algemeet meer lol kunt hebben
ze hoeft geen scheve schaatsen te rijden maar als ze heel de dag braaf op me zit te wachten dan wordt ik er stapelgek van en het zou me vervelen
Maar als je zo'n afkeer hebt van de maatschappij waarin je leeft, is het dan niet fijner om naar je bruid toe te gaan in plaats van haar in zo'n verdorven samenleving binnen te halen? Daar zit toch iets heel dubbels in?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
Kijk, jullie kunnen wel verontwaardigd reageren, maar zolang er cultuurverschillen bestaan in Nederland, zullen er importbruiden - en bruidegommen zijn. Ik zeg waarop het staat. Geen politiek-correcte gezever of wat dan ook. De immigranten die zeggen dat ze verliefd zijn geworden in Somalie, Marokko e.d liegen meestal. Het gaat in de eerste plaats niet om de liefde, maar om het hebben van een eerbare, deugdelijke, morele partner.
In een geseksualiseerde samenleving als de Nederlandse is er weinig hoop voor de vrome mannen en vrouwen. Overspel, seks voor het huwelijk, ONS, scheve schaats rijden, drank, drugs, naakte familieleden, aantal sekspartners, swinger-mentaliteit e.d ziet men zitten.
Dus ja, dan moet je ergens anders vissen. Want een vis met een ziektekiem wil men niet.
Ga dan ook lekker in Marokko wonen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ghazi het volgende:
Kijk, jullie kunnen wel verontwaardigd reageren, maar zolang er cultuurverschillen bestaan in Nederland, zullen er importbruiden - en bruidegommen zijn. Ik zeg waarop het staat. Geen politiek-correcte gezever of wat dan ook. De immigranten die zeggen dat ze verliefd zijn geworden in Somalie, Marokko e.d liegen meestal. Het gaat in de eerste plaats niet om de liefde, maar om het hebben van een eerbare, deugdelijke, morele partner.
In een geseksualiseerde samenleving als de Nederlandse is er weinig hoop voor de vrome mannen en vrouwen. Overspel, seks voor het huwelijk, ONS, scheve schaats rijden, drank, drugs, naakte familieleden, aantal sekspartners, swinger-mentaliteit e.d ziet men zitten.
Dus ja, dan moet je ergens anders vissen. Want een vis met een ziektekiem wil men niet.
Er zijn meer vrouwen dan kerken, zoals het gezegde wil. Het is niet mijn idee dat het in Nederland aan eerbare en morele vrouwen ontbreekt, en ontwikkelde al zeker niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Ghazi het volgende:
Een ontwikkelde vrouw, doch eerbaar en moreel. Waar vind je die in Nederland?
quote:Hoger opgeleide moslima’s willen trouwen met hoger opgeleide moslims. Die zijn er bijna niet. En dan zijn ze nog traditioneel ook.
Je "haat" (haat of afkeer is eigenlijk een te groot woord) de handeling, je "haat" de mensen niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:26 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar als je zo'n afkeer hebt van de maatschappij waarin je leeft, is het dan niet fijner om naar je bruid toe te gaan in plaats van haar in zo'n verdorven samenleving binnen te halen? Daar zit toch iets heel dubbels in?
Maar het lijkt mij als westerling ook complete intellectuele armoede, om een vrouw te hebben, die qua weten wat er te koop is, en qua wereldlijkheid gewoon een dwerg is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:22 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Je dient je wel te beseffen dat als Geert Wilders aan de macht komt, en jij trouwplannen hebt, dat je geen Russiche mailorderbruid kunt bestellen of met je Thaise kindbruid kan aanhuppelen.
Het gaat niet om de plaats, het gaat om de gedeelde waarden en normen van man en vrouw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ga dan ook lekker in Marokko wonen.
Dan hoef je niet tussen al dat walgelijke immorele westerse volk te leven.
En omgekeerd geldt dat niet? Of is het niet van belang voor je dat je vrouw integreert?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef Ghazi het volgende:
Bovendien is het voor mij als geboren Nederlander moeilijker om te integreren in een Islamitisch land.
The magic word: "Uit-ke-ring".quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:26 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar als je zo'n afkeer hebt van de maatschappij waarin je leeft, is het dan niet fijner om naar je bruid toe te gaan in plaats van haar in zo'n verdorven samenleving binnen te halen? Daar zit toch iets heel dubbels in?
ja dat snap ik, dat is het andere uiterste zie ook sarcasmequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Je hoeft geen vrouw te hebben, die als een lobotomie-patient tot niks in staat is.
definieer eerbaar en moreelquote:Een ontwikkelde vrouw, doch eerbaar en moreel. Waar vind je die in Nederland?
Maar wij hebben dus andere normen en waarden dan in je woestijn van (semi-)herkomstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Het gaat niet om de plaats, het gaat om de gedeelde waarden en normen van man en vrouw.
Extec heeft me verkeerd begrepen, doet ie wel vaker.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
En omgekeerd geldt dat niet? Of is het niet van belang voor je dat je vrouw integreert?
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
En omgekeerd geldt dat niet? Of is het niet van belang voor je dat je vrouw integreert?
Extec, je kent me langer dan vandaag. Je weet dat ik niet aan discriminatie doe. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig in de Islam.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Algemeen bekend toch, dat kuisheid binnen de islam vooral een zaak voor vrouwen is?
Mannen mogen prima alles wat los en vast zit neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |