Ja maar i.t.t de anderen niet omdat ik haar tekort heb.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tegenwoordig val je in de SC eigenlijk meer op als je géén haarband draagt.
Koulo lelijk.quote:
Hé! Je hebt niet goed gelezen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar i.t.t de anderen niet omdat ik haar tekort heb.
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja maar i.t.t de anderen niet omdat ik haar tekort heb.
Kijk, hier is de ervaringsdeskundigequote:
Sorry ik las de rest scannend.quote:
quote:
quote:
Ik kwam er net achter dat pedobear dezelfde als ik draagtquote:
TR.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
Aahschouw, Zotheid na zijn haar-operatie annex laser-behandeling, met het droomkapsel dat hij altijd al had willen hebben !
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
Aahschouw, Zotheid na zijn haar-operatie annex laser-behandeling, met het droomkapsel dat hij altijd al had willen hebben !
[ afbeelding ]
Er zit een piem0l op zijn oor.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een foto in de sc geplaatst, al zal jij wel meer pics hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, hier is de ervaringsdeskundigehij luisterde en nu heb ik z'n eeuwige liefde
![]()
Oeh trouwens IQM, nog iemand die bij m'n rijtje kan met mensen waarvan ik pics heb
Noem je hen nou allemaal lelijk?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, discretie is vereist voor iemand die in het bezit is van foto's van grootheden als Broekpaling, BobbyB, Paaskonijn en McFearless..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |