Op die eerste foto lijkt het net zo'n aan mekaar geplakte tweelingquote:
In ieder geval wel je halve hoofd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Daarmee bedenk je dus geen kale plekken
Je hebt zoveel beelden, je hebt het personeel in huis. Zoveel hoeft dat echt niet te kosten. Laat Egbers maar gewoon voorlopig van de buis verdwijnen en laat hem zich hier volledig op richten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
De NOS besteedt liever haar geld aan duur betaalde analytici zonder enige vorm van voetbalinzicht. Kwestie van prioriteiten denk ik.
Dat kan.quote:
LA HOLA KINDERRCOLA, mwehhehe!!!!!!!quote:
Gisteravond was het gezellig hè?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ja daardoor is m'n hele slaapritme verpestik slaap nu van 3 tot 1 ipv van 11 tot 9.
Girlscene forum.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kan er nou belangrijker zijn dan de SC?
Wat een geil kapsel.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou echt te baas zijn.![]()
Misschien alvast een idee voor Zotheid.
De één het talent, de ander... tsjah..quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
Op die eerste foto lijkt het net zo'n aan mekaar geplakte tweeling
Of ik doe mijn RLpet op.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een kakker met een haarband?
Dan ben jij de trendsetter
WHOA BLACK BETTY BAM-A-LAMquote:
Gisteravond was weer eens een zaterdagje rustquote:
Je RL pet. Grapje mag ik hopen?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of ik doe mijn RLpet op.
Hoewel de gemiddelde turk die ondertussen ook heeft.
Daarnaast ben ik geen kakker.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23071 Pak dan wel de echte.quote:
Voor wat? Je date?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij deze huur ik je voor volgende week maandag in als cameravrouw.
Op sommige plaatsen wel ja.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WHOA BLACK BETTY BAM-A-LAM
Oh blackberry
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou echt te baas zijn.![]()
Misschien alvast een idee voor Zotheid.
Black betty had a child BAM A LAM Damn thing gone wild BAM A LAM!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh blackberry
Ja, waarom?quote:
Je mag meedoen.quote:
Kijk je ooit wel eens naar een hockeywedstrijd?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een kakker met een haarband?
Dan ben jij de trendsetter
Ze kijkt niet naar sporten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk je ooit wel eens naar een hockeywedstrijd?
Kan ons Zot eigenlijk niet gewoon zo'n laserbehandeling ondergaan. Daar zie je altijd van die tenenkrommende reclames over.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
Dat krijgt Zotheid binnen 5 jaar, het is nu al aan het gebeuren
Ik zal het eens aan m'n pa voorstellen, uiteindelijk is het toch allemaal zijn schuld.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan ons Zot eigenlijk niet gewoon zo'n laserbehandeling ondergaan. Daar zie je altijd van die tenenkrommende reclames over.
Krulletjes zijn voor mimi's.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
Zonde. -1 voor jou.
quote:
Het volk dat er in loopt.quote:
Goed nummer.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Black betty had a child BAM A LAM Damn thing gone wild BAM A LAM!
Mocht dat feest niet doorgaan dan zou ik me toch gewoon kaalscheren als ik jou was. Alles liever dan zo'n mislukt schaamhaarimplantaat nog ergens achterop hangend.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik zal het eens aan m'n pa voorstellen, uiteindelijk is het toch allemaal zijn schuld.
Die heb je al.quote:
Dan wil ik eerst picca's van de vrouw in kwestie zien.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan ons Zot eigenlijk niet gewoon zo'n laserbehandeling ondergaan. Daar zie je altijd van die tenenkrommende reclames over.
Gast, alsjeblieft.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja, geen 'zie mij ik kan rl betalen post' maar een wat mauw je post.
Ahh, lekker makkelijk.quote:
Dat heb ik al een keer gehad, ik leek net zo'n skinhead.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mocht dat feest niet doorgaan dan zou ik me toch gewoon kaalscheren als ik jou was. Alles liever dan zo'n mislukt schaamhaarimplantaat nog ergens achterop hangend.
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mimi's zijn mooi.
Ik durf het wel, maar dan zou ik liegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Is er eigenlijk een SC'er die ervoor uit durft te komen dat hij een matje heeft met aan de zijkanten zo opgeschoren?
Dat is zijn wraak:: jij bezorgt hem grijze haren, hij geeft jou vroegtijdige kaalheidquote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan m'n pa voorstellen, uiteindelijk is het toch allemaal zijn schuld.
Dat ben je dan ook, maar dan zie ik nog niet echt het probleem.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat heb ik al een keer gehad, ik leek net zo'n skinhead.
Devvie toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Is er eigenlijk een SC'er die ervoor uit durft te komen dat hij een matje heeft met aan de zijkanten zo opgeschoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |