Ze kijkt niet naar sporten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk je ooit wel eens naar een hockeywedstrijd?
Kan ons Zot eigenlijk niet gewoon zo'n laserbehandeling ondergaan. Daar zie je altijd van die tenenkrommende reclames over.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
Dat krijgt Zotheid binnen 5 jaar, het is nu al aan het gebeuren
Ik zal het eens aan m'n pa voorstellen, uiteindelijk is het toch allemaal zijn schuld.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan ons Zot eigenlijk niet gewoon zo'n laserbehandeling ondergaan. Daar zie je altijd van die tenenkrommende reclames over.
Krulletjes zijn voor mimi's.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
Zonde. -1 voor jou.
quote:
Het volk dat er in loopt.quote:
Goed nummer.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Black betty had a child BAM A LAM Damn thing gone wild BAM A LAM!
Mocht dat feest niet doorgaan dan zou ik me toch gewoon kaalscheren als ik jou was. Alles liever dan zo'n mislukt schaamhaarimplantaat nog ergens achterop hangend.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik zal het eens aan m'n pa voorstellen, uiteindelijk is het toch allemaal zijn schuld.
Die heb je al.quote:
Dan wil ik eerst picca's van de vrouw in kwestie zien.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan ons Zot eigenlijk niet gewoon zo'n laserbehandeling ondergaan. Daar zie je altijd van die tenenkrommende reclames over.
Gast, alsjeblieft.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja, geen 'zie mij ik kan rl betalen post' maar een wat mauw je post.
Ahh, lekker makkelijk.quote:
Dat heb ik al een keer gehad, ik leek net zo'n skinhead.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mocht dat feest niet doorgaan dan zou ik me toch gewoon kaalscheren als ik jou was. Alles liever dan zo'n mislukt schaamhaarimplantaat nog ergens achterop hangend.
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mimi's zijn mooi.
Ik durf het wel, maar dan zou ik liegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Is er eigenlijk een SC'er die ervoor uit durft te komen dat hij een matje heeft met aan de zijkanten zo opgeschoren?
Dat is zijn wraak:: jij bezorgt hem grijze haren, hij geeft jou vroegtijdige kaalheidquote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan m'n pa voorstellen, uiteindelijk is het toch allemaal zijn schuld.
Dat ben je dan ook, maar dan zie ik nog niet echt het probleem.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat heb ik al een keer gehad, ik leek net zo'n skinhead.
Devvie toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Is er eigenlijk een SC'er die ervoor uit durft te komen dat hij een matje heeft met aan de zijkanten zo opgeschoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |