Liever dan lief.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:33 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Tim Immers op zien treden met 'Beter dan hij'
En van die 'fietsen' waarmee je over de kop kon fietsen, ook nog gedaan toenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kon er meen ik ook bunjeejumpen, dat was er toen nog niet zo lang. Alleen vonden veel mensen het jammer om daar te doen, omdat de omgeving minder mooi was.
Goedemorgen!quote:Op maandag 15 juni 2009 07:06 schreef mien-moeke het volgende:
Bij de leger-stand zo ene klimmuur bedwongen en met zo'n haak naar beneden zoefen aan een staalkabel. En er beneden achter komen dat die kut soldaten waren vergeten m'n zekering vast te maken. Maar was idd wel tof. Daar ook voor t eerst een vrije val gemaakt. Met je rug in een net.
quote:De megafestatie - 9 juli 2000....
Zie oa, Meet & Megafestatie 9 Juli part XI
Wat een feest... zelfs op de dag zelf even alle PC's kapen om de megafestatie te spammen:
Fok!Megafestatie spam topic
Fok!Megafestatie Spam Topic deel II
Onderschriften bij de foto's kun je hier en hier zoeken...
sfeer foto...
Erg populair.quote:
een muur met een gat erin waardoor je kon tongen met iemand van de andere sexe aan de andere kant..... de spanning zat er dus in dat je niet zag met wie dus. Volgens mij zou zoiets nu voor enorm veel ophef zorgenquote:
Bweheh, gewoon een veredelde gloryhole dus, dan moet je voor de gein halverwege ineens terugtrekken en je schwanz in dat gat doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een muur met een gat erin waardoor je kon tongen met iemand van de andere sexe aan de andere kant..... de spanning zat er dus in dat je niet zag met wie dus. Volgens mij zou zoiets nu voor enorm veel ophef zorgen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bweheh, gewoon een veredelde gloryhole dus, dan moet je voor de gein halverwege ineens terugtrekken en je schwanz in dat gat doen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:33 schreef vosss het volgende:
Wat is daar eik van terecht gekomen, van die Danny Rook?
Ik heb er (gelukkig) al jaren niets meer van gehoord.
Zou ie gewoon weer ergens op de heftruck zitten van 8 tot 5 of wat doet die vent tegenwoordig nog?
Hij kon toen al niks, dus het zal er wel niet op vooruit gegaan zijn denk ik zo
Heb een keer met hem gemaild via hyves, hij werkt nu achter de schermen bij programma's.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:33 schreef vosss het volgende:
Wat is daar eik van terecht gekomen, van die Danny Rook?
Ik heb er (gelukkig) al jaren niets meer van gehoord.
Zou ie gewoon weer ergens op de heftruck zitten van 8 tot 5 of wat doet die vent tegenwoordig nog?
Hij kon toen al niks, dus het zal er wel niet op vooruit gegaan zijn denk ik zo
op de megafestatie was hij echt een heldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Danny Rook leet nogik zag hem vorig jaar op een festival ofzo als showhost
Joaquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
Ben er volgens mij 2 of 3 keer geweest. Vond altijd die leger-stand heel cool, en die Thunderdome hal bovenin erg vet. Mocht ik ook eens op een hakkuh party komen met mijn 12/13 jaar
al gevonden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog ergens een foto hebben van een puber-ingetje met Gabber Piet![]()
Nee, ligt wrs. ergens bij m'n ouders.quote:
je mag hem ook gewoon mailen hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ligt wrs. ergens bij m'n ouders.
En hij is ook zeker NSFF
Heb ik jou ooit een beuk verkocht bij de techniek-stand?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een kick! Bazenfestijn voor jongeren. Lekker abseilen en voor de eerste keer last krijgen van hoogtevrees. En heel stoer kijken en ruzie zoeken hoorde er ook bij.
doe ik nog maar ik zet alles op slotquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb er zelfs nog gewerkt
WorldOnline heeft er jaren gestaan met een stand met Mac's (die feestelijk gekleurde pestdingen) en wij trachten te zorgen dat ze normale startpagina's behielden en de muizen niet 'spontaan' vertrokken.
Ben je best wel gaar na 2 dagen in een soort tent in een hal met alleen maar blacklight, drumm&bass muziek en gekleurde Mac's
ik sta vaker op beurzen met oude computers enzo en dan zet ik alle kabels op slotquote:
Ik geloof dat alle Fokkers Fok als startpagina hadden neergezet tijdens de Megafrustratiemeetingquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb er zelfs nog gewerkt
WorldOnline heeft er jaren gestaan met een stand met Mac's (die feestelijk gekleurde pestdingen) en wij trachten te zorgen dat ze normale startpagina's behielden en de muizen niet 'spontaan' vertrokken.
Toen was er toch ook een speciaal topic voor mensen die dan vanaf de Megafestatie in dat specifieke topic gingen posten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle Fokkers Fok als startpagina hadden neergezet tijdens de Megafrustratiemeeting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |