abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69808199
pi_69808228
niet eens volgespamd, je bent snel vandaag sjimz.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:39:18 #3
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69808233
Bobby, we gaan je missen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 7 juni 2009 @ 21:40:03 #4
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69808273
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Rots het volgende:
sjimz smerige volspammer, en klagen tegen mij dat dat nooit mag.
Gast, doe normaal.
pi_69808295
Oude topic was nog niet vol Sjimz.
pi_69808338
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef De_kromme het volgende:
Oude topic was nog niet vol Sjimz.
Jawel hoor.Kijk maar naar het post-id van beide.
En met deze discussie zijn we nu klaar.
Als het je niet bevalt ga maar naar FB. Hier weer over Ajax.
pi_69808369
Jezus, Rots of De_Kromme hebben het topic niet mogen openen en gelijk zijn ze een potje aan het janken?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 7 juni 2009 @ 21:42:47 #9
175985 Silaz
drie bier
pi_69808376
Ajax Van mij mag het allemaal wel weer beginnen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 7 juni 2009 @ 21:42:51 #10
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69808381
We gaan het over Ajax hebben hier.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69808405
Niet vergeten straks 'het gebroken hart van Ajacied Nico Rijnders' op Nederland 1 22.10
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_69808622
Het is plotseling wel opvallend stil m.b.t Vermaelen he? Misschien is Ajax eerst bezig met een vervanger voordat ze hem laten gaan.
pi_69808750
Ajax heeft toch al toestemming gegeven om Vermaelen te laten onderhandelen met Arsenal?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_69808798
Ja, volgens de media. Het zou me niet verbazen als Ajax geen toestemming geeft voordat ze enigszins duidelijkheid hebben m.b.t een mogelijk vervanger. Althans, dat hoop ik.
pi_69808861
Het zou mij verbazen als het geen onzin-gerucht is, 11,5-13 miljoen voor Vermaelen.
pi_69808902
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Het is plotseling wel opvallend stil m.b.t Vermaelen he? Misschien is Ajax eerst bezig met een vervanger voordat ze hem laten gaan.
Heeft dat niet te maken met de irritante beursgang?
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_69808913
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Rots het volgende:
Het zou mij verbazen als het geen onzin-gerucht is, 11,5-13 miljoen voor Vermaelen.
Is inderdaad wel heel veel voor die middelmatige verdediger.
pi_69808937
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
Achterlijke gladiool.
pi_69808995
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Achterlijke gladiool.
Hij bedoelt dit totaal niet respectloos volgens mij, er zijn gewoon 3 topics volgespamd met berichten als RIP, daarvoor is nu zelfs een ander topic.

Oh dit is geen FB.

OT: Zijn er nog mooie geruchten?
  zondag 7 juni 2009 @ 22:03:14 #20
175985 Silaz
drie bier
pi_69809248
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef Rots het volgende:

[..]

Hij bedoelt dit totaal niet respectloos volgens mij, er zijn gewoon 3 topics volgespamd met berichten als RIP, daarvoor is nu zelfs een ander topic.

Oh dit is geen FB.

OT: Zijn er nog mooie geruchten?
Nja goed, Bobby is Ajax en dit is nou net het Ajax topic. Ik weet niet waar jij je druk om maakt.. jij als kakkerlak..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_69809320
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Silaz het volgende:

[..]

Nja goed, Bobby is Ajax en dit is nou net het Ajax topic. Ik weet niet waar jij je druk om maakt.. jij als kakkerlak..
Er zijn nu al 2 Ajax topics volgespamd met RIP enzo. Dat is nu toch wel mooi geweest. Voor dat soort reacties kun je beter naar z'n eigen topic gaan.
pi_69809391
Over 5 minuten op Ned 1 een reportage over Nico Rijnders.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:07:19 #23
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69809412
Waarschijnlijk een versteegrobje, maar ik vond het wel een mooie column en vooral het gevoel na de sites checken zaterdag ochtend kwam bekend voor.
quote:
Bobby is niet meer?

De wekelijkse column van Remko van der Ploeg voor www.Ajax1.nl

Afgelopen zaterdagochtend opende ik het internet; zoals iedere dag even een rondje langs de sites. Bij de eerste site was ik al klaar, mijn zaterdag was verpest. Niet vanwege het feit dat Braafheid voor Bayern Munchen kiest en niet vanwege het feit dat Thomas Vermaelen Londen gaat verkennen of dat Marcus Berg voor AZ kiest. Nee, Bobby Haarms is op 75 jarige leeftijd overleden. Zo luidde de kop van het bericht.

Het kan niet waar zijn! Weer een ras-Ajacied uit mijn Ajax-hart gerukt. Eerst Sjakie Wolfs en 8 maanden later gaat Bobby. Een Ajax-tijdperk is afgesloten; beiden maakten ze de glorietijden mee in de beginjaren zeventig. Toen Ajax in het midden van de jaren negentig de wederopstanding inluidde, maakten ze allebei deel uit van de Ajax-staf van Louis van Gaal.

Bobby was de verpersoonlijking van Ajax; altijd een goed woord over voor iemand, geen kapsones, geen vedette gedrag, maar gewoon een Amsterdammer die zielsveel hield van zijn Ajax. Toen ik nog in Amsterdam woonde en werkte, ging ik wel eens een drankje drinken of een sateetje eten in La Perche d’Or op het Delflandplein. De eigenaresse was Tilly Haarms, inderdaad, de vrouw van. Bobby was hier vaak te vinden en je kon eindeloos met hem praten over zijn Ajax. In mijn jongere jaren kon het rondje Rembrandsplein niet zonder een bezoekje aan de Utrechtsestraat om even bij Café Bobby Haarms binnen te wippen. Niet om Bobby te zien, want die lag zaterdagavond vroeg in bed. In het café kon je genieten van foto’s, shirts en natuurlijk dat ingelijste shirt met nummer 14 achterop.

Zonder Bobby is Ajax zielloos, Bobby was en is het gezicht van Ajax. Een hardwerkende Amsterdammer, altijd keurig netjes met colbert en met een eindeloze liefde voor zijn Ajax. Nooit meer die liefde voor spelers, die terugkwamen van een blessure. Hij pakte ze keihard aan, maar knuffelde ze bijkans dood als ze hem hadden doorstaan.

Ik zie het al voor me hoe Bobby boven is aangekomen; hij wandelt rond in zijn nieuwe prachtige omgeving. De kleuren zijn van een ongekende schoonheid, de zon heeft een Ajax-rode kleur. Het gras is zo mooi vet en groen, als dat het lijkt dat het uit de Meer komt. Zijn lichaam voelt aan als in zijn beste jaren, zijn geest is zo helder als het maar kan, zijn energie heeft ongekende vormen aangenomen. Al snel voelt hij zich thuis, maar er mist één ding; hij weet nog niet wat!

Hij loopt naar een prachtige baai, de rode zon maakt een prachtige mooie rode baan in een spierwitte zee. Kalm kabbelt het helderste water tegen het hagelwitte strand aan. In de verte ziet hij 4 knalrode strandstoelen staan met 4 mensen daarop, die uitkijken over die prachtige spierwitte zee met zijn rode baan in het midden. Als hij er naar toe loopt komt er een vlaag van herkenning; het moeten oude bekenden van hem zijn, hij geeft ze de hand en stelt zich voor: Hallo, ik ben Bobby Haarms en nieuw hier!

Welkom, zegt de meest linkse figuur en stelt zich voor als Nico Rijnders. De volgende stelt zich voor als Dick van Dijk. Rinus Michels, zegt een man in een zwembroek met de sterren van een generaal erop. De laatste zegt: hé Bob, ik ben Sjakie. Bobby´s hersens gaan als een harde schijf terug in de tijd; de virusscanner gaat er overheen en plotseling komen er beelden van witte Mercedessen die over de Laraissestraat rijden, over een man die schoenen poetste en de hagelwitte derbystar ballen op de juiste spanning bracht, over een rake kopbal in het oude Wembleystadion.

Hij wist ineens wat ontbrak in deze prachtige omgeving: het was Ajax!
Jullie zijn mijn Ajacieden, zei hij met een trilling in zijn stem.
Jullie hebben genoeg geluierd, Ajax heeft jullie nodig. Kom uit je luie stoel! Rinus jij geeft al je kennis door aan Martin Jol. Sjakie, jij gaat nu die Derby´s oppompen en gele hesjes halen. Nico en Dick, jullie pakken die balk die daar ligt en ik ga jullie een hersteltraining geven, want Ajax is dringend op zoek naar een scorende spits en een schoffelende middenvelder!

Ajax gaat het komend seizoen op jacht naar de derde ster; wees niet verbaasd als er onbekende aankopen komen, wiens voornamen beginnen met Dick of Nico en dat Martin Jol aan het einde van het seizoen een Aria ten gehore brengt op het Leidseplein. Het zou zo maar kunnen, dat het aankomend seizoen die achterlijke Adidas ballen vervangen worden door Derbystars.

Bobby waakt over ons tot aan de vierde ster; Ajax is tenslotte wel zijn Ajax. Dan pas zal Bobby plaats nemen in een vuurrode strandstoel en uitkijken over een kabbelende spierwitte zee met een rode baan in het midden veroorzaakt door een rode zon.

Het is je gegund Bobby, die verdiende rust.

Tot volgende week

Remko van der Ploeg
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69809415
Bobby
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69809845
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.

Anyway, ik ben er nog niet zo voorstander van om Vermaelen te verkopen. Sure, het is veel geld enzo, maar welke (betere) speler gaan we ervoor terughalen?

Geld heeft ons weinig goed gedaan de laatste jaren.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:22:24 #26
175985 Silaz
drie bier
pi_69809998
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
Waarschijnlijk een versteegrobje, maar ik vond het wel een mooie column en vooral het gevoel na de sites checken zaterdag ochtend kwam bekend voor.
[..]

Mooi stuk
  zondag 7 juni 2009 @ 22:23:30 #27
175985 Silaz
drie bier
pi_69810044
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef Devz het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.

Anyway, ik ben er nog niet zo voorstander van om Vermaelen te verkopen. Sure, het is veel geld enzo, maar welke (betere) speler gaan we ervoor terughalen?

Geld heeft ons weinig goed gedaan de laatste jaren.
Volgens de berichten moet die Obradovic of zoiets wel een goede zijn, maargoed. Eerst zien dan geloven/
pi_69810929
Mooie docu over Nico Rijnders net. Kende het verhaal niet, gelukkig hebben ze in deze tijd betere middelen tegen dat soort kwalen.
pi_69810960
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:
'Vermaelen zo goed als rond met Arsenal'

Het lijkt nog slechts een kwestie van tijd alvorens Thomas Vermaelen zijn overgang van Ajax naar Arsenal definitief kan bevestigen. Zondagavond verklaarde de zaakwaarnemer van de Belgische verdediger, Sören Lerby, tegenover Sportweek dat ‘alleen de laatste krabbels’ nog ontbraken onder een contract bij de Londense club.

“We zijn in gesprek met Arsenal”, bevestigt Lerby nogmaals in het weekblad. Volgens de Deen is een eerste contractaanbod wel afgewezen. “Is niets vreemds aan, we praten deze week verder. Thomas staat er open voor, dat lijkt me logisch. Zijn ontwikkeling heeft zich goed doorgezet het voorbije seizoen.”

Naast Vermaelen geeft Lerby tegenover Sportweek ook een update over een andere cliënt van hem, Wesley Sneijder. De speler van Real Madrid zou in de belangstelling staan van Bayer München, maar vooralsnog lijkt er van een transfer geen sprake. “Wesley wil bij Real Madrid blijven. Ik heb ook over de link met Bayern München gelezen, maar daar is geen moment over gesproken”, aldus Lerby.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80120
pi_69811010
quote:
Zijn Arsenal en Ajax er al uit dan?
  zondag 7 juni 2009 @ 22:46:46 #31
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69811023
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef toma het volgende:
Mooie docu over Nico Rijnders net. Kende het verhaal niet, gelukkig hebben ze in deze tijd betere middelen tegen dat soort kwalen.
Hartkwaal toch? Moet meteen aan Kone denken..en Kanu trouwens
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_69811036
quote:
Als je het over de duivel hebt
pi_69811176
Jammer dat ik nog steeds niet verlost ben van Vermaelen...
pi_69811181
Speciaal voor Nashje (en de andere in het vorige topic)
quote:
Ajax B1 tweede op toernooi in Varsseveld
Ajax B1 heeft de tweede plaats behaald op het Ten Brinke Bouw Tournament in Varsseveld. De Amsterdammers wisten in de halve finale nog wel te winnen van AZ B1, maar uiteindelijk bleek PSV B1 in de finale met 1-0 te sterk.
Ajax B1 verloor in de poulefase ook al van PSV B1. Toen gingen de Amsterdammers met 2-1 onderuit. Wel won Ajax B1 twee individuele prijzen. Christian Eriksen werd de beste speler van het toernooi, terwijl Warner Hahn als de beste doelman van het toernooi werd gezien.

Aanstaande dinsdag wordt de beste speler van het seizoen gekozen.
pi_69811216
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee niet onze Vermaelen.
pi_69811244
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hartkwaal toch? Moet meteen aan Kone denken..en Kanu trouwens
Ja inderdaad. Michael Janssen heeft precies hetzelfde maar hij loopt nu met een pacemaker of defibrillator rond.
pi_69811273
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
Speciaal voor Nashje (en de andere in het vorige topic)
[..]
Hopelijk gaan we daar nog veel van horen.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:54:10 #38
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69811288
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:

Alleen al door zo'n reactie hoop ik dat Barca of Arsenal Sno gaat kopen
pi_69811538
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Alleen al door zo'n reactie hoop ik dat Barca of Arsenal Sno gaat kopen
Raap me op.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:06:28 #40
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69811713
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Raap me op.
Blijkbaar ben je niet Ajax supporter genoeg om blij te zijn dat Ajax een middelmatige speler voor een smak geld verkoopt.Ik zie je alleen maar mopperen dat Vermaelen naar Arsenal gaat maar nergens zie ik je posten dat je blij bent dat Ajax een pak geld verdiend aan een middelmatige speler.
pi_69811758
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je niet Ajax supporter genoeg om blij te zijn dat Ajax een middelmatige speler voor een smak geld verkoopt.Ik zie je alleen maar mopperen dat Vermaelen naar Arsenal gaat maar nergens zie ik je posten dat je blij bent dat Ajax een pak geld verdiend aan een middelmatige speler.
Hij vindt dat Vermaelen behouden moet worden, omdat het moeilijk is een vervanger te zoeken. En hij vindt Vermaelen geen middelmatige speler.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:10:55 #42
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69811882
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Rots het volgende:

[..]

Hij vindt dat Vermaelen behouden moet worden, omdat het moeilijk is een vervanger te zoeken. En hij vindt Vermaelen geen middelmatige speler.
Nee hij vindt het zelfs een matige speler
pi_69811905
quote:

[..]

Misschien vind hij het het geen middelmatige speler? En geld heeft Ajax zoals eerder al gezegd niet heel veel opgeleverd. Volgens mij zijn de meest waardevolle spelers voor Ajax zelfs uit de eigen jeugd gekomen of voor heel weinig geld gekomen.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69812046
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Nee hij vindt het zelfs een matige speler

Verwachte reactie: Uit Arsenal-oogpunt was het natuurlijk wel een matige verdediger.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:19:48 #45
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69812159
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Rots het volgende:

[..]

Verwachte reactie: Uit Arsenal-oogpunt was het natuurlijk wel een matige verdediger.
Goed genoeg voor een Engelse sub-topper blijkbaar, meer is Arsenal niet volgens mij.
pi_69812826
quote:

[..]

Wat de eventuele transfer van Vermaelen hink ik gewoon op twee gedachten. Tuurlijk als je zoveel geld krijgt doe je gewoon hele goede zaken. Vanuit financieel oogpunt, en voor dat geld kun je je achterin flink versterken met betere verdedigers. Ik heb de laatste maanden ook nadrukkelijk aangegeven dat ik om het vertrek van Vermaelen geen traan zou laten.

Maar aan de andere kant is het zo dat hij nu uitgerekend naar mijn 2e favoriete club vertrekt. En ja, dat is behoorlijk teleurstellend. Ik had veel liever gezien dat Villa eerder toehapte.
pi_69812923
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Rots het volgende:

[..]

Niet zomaar de woorden in m'n mond leggen, dwaas.

Ik heb dit nooit geroepen.
pi_69813025
Bobby.

Maar volgens Lerby 11 miljoen. Moet wel een goede verdediger voor te vinden zijn dacht ik zo? Alleen wel jammer dan Vermealen vertrekt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 7 juni 2009 @ 23:54:22 #49
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69813183
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoezo verlost. Vind je het zo vervelend dat Vermaelen bij Ajax speelt?
#FreeHat
pi_69813365
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:54 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Hoezo verlost. Vind je het zo vervelend dat Vermaelen bij Ajax speelt?
Hij spreekt zichzelf een beetje tegen. Eerst wil hij totaal niet dat Vermaelen naar Arsenal gaat, en nu wil hij hem z.s.m. weg zien.

Kan me ook nog herinneren dat hij een paar weken terug zei dat Vermaelen behouden moest worden voor het teambelang blabla.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:00:56 #51
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_69813398
Goede docu net
stupidity has become as common as common sense was before
pi_69813602
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:59 schreef Rots het volgende:

[..]

Hij spreekt zichzelf een beetje tegen. Eerst wil hij totaal niet dat Vermaelen naar Arsenal gaat, en nu wil hij hem z.s.m. weg zien.

Kan me ook nog herinneren dat hij een paar weken terug zei dat Vermaelen behouden moest worden voor het teambelang blabla.
Dat komt omdat Cyberia ook Arsenal support Hij wil Vermaelen weg bij Ajax, maar niet bij Arsenal
pi_69813627
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat komt omdat Cyberia ook Arsenal support Hij wil Vermaelen weg bij Ajax, maar niet bij Arsenal
Weetik, maar hij vindt het jammer dat hij nog niet verlost is van Vermaelen. De enige bevestigde interesse komt vanuit Arsenal.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:09:41 #54
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_69813664
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef toma het volgende:
Over 5 minuten op Ned 1 een reportage over Nico Rijnders.
Mooie docu
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 8 juni 2009 @ 00:09:54 #55
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69813667
quote:

[..]

Volgens mij support Cyberia half Europa
pi_69813727
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:59 schreef Rots het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie Vermaelen liever verkassen. Hij verzaakt gewoon te vaak op de momenten daar waar het team juist door iemand op sleeptouw zou moeten worden genomen. Dat hij dat als aanvoerder geen enkele moment heeft weten te brengen is een spijtige zaak.

Als hij vertrekt en Ajax krijgt er een acceptabele bedrag voor zou ik er een strik omheen doen. Dat hij nu naar Arsenal lijkt te vertrekken is voor mij persoonlijk minder, maar goed ik kan de transfer niet tegenhouden. Belangrijkste is dat Ajax nu met het geld echt gespecialiseerde spelers kan halen. Te beginnen bij de linksbackpositie.
quote:
Gast lul toch niet uit je nek. Dit heb ik helemaal niet geroepen.
pi_69813747
quote:

[..]

Eindelijk..., iemand begrijpt mijn standpunt. For god sake.
pi_69813750
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef TheZapster het volgende:

[..]

halve jorienvdherik
  maandag 8 juni 2009 @ 00:13:57 #59
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69813782
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:12 schreef Radegast het volgende:

[..]

halve jorienvdherik
Ik wou het niet zeggen,blij dat jij het doet
pi_69813811
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef Rots het volgende:

[..]

Weetik, maar hij vindt het jammer dat hij nog niet verlost is van Vermaelen. De enige bevestigde interesse komt vanuit Arsenal.
Als Arsenal de interesse niet als eerste concreet had gemaakt stond Villa voor de deur. 100% zeker.
pi_69813831
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Goed genoeg voor een Engelse sub-topper blijkbaar, meer is Arsenal niet volgens mij.
ik vind Arsenal geen sub-topper meer.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:16:13 #62
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_69813840
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef toma het volgende:
Was wel bekend met het verhaal. Heftig. Ook Dick van Dijk is veel te vroeg overleden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_69813864
Zal Jol al is terug van vakantie zijn er is nog een hele hoop te doen en over 2 weken(toch?) begint 1e training al weer. En zo te lezen is er geen linksback
AJAX AMSTERDAM!
pi_69813875
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ik kom niet verder dan 3 clubs.

Alweer afgekoeld btw na de CL finale? Het werd je nogal te veel hè.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:18:03 #65
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69813886
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef toma het volgende:

[..]

Een goede middenmoter dan
  maandag 8 juni 2009 @ 00:19:06 #66
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_69813921
quote:

[..]

Een kutclub, dat dan weer wel.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_69813958
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Een kutclub, dat dan weer wel.
Ik vind het geen kutclub, maar ze spelen wel in de verkeerde competitie.
pi_69814103
quote:

[..]

In hoeverre is een reactie serieus te nemen van iemand die een schurft hekel heeft aan voetballend dominante ploegen (zag hem gaan tijdens de CL finale, dat Barcelona 'm pakte werd hem echt teveel ) Helemaal niet dus.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:49:00 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69814541
We gaan je missen Bob.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69816577
Ajax hoopt het vandaag dus rond te krijgen met Arsenal aldus voetbalprimeur.
Ik heb wel gemengde gevoelens, een speler verkopen zonder een vervanger al klaar te hebben staan. Of Jol wil Vertonghen weer als linksback gaan gebruiken.
Ondanks dat Vermaelen af en toe domme fouten maakte was hij dit seizoen wel bikkelhard tegen zijn tegenstander, iets wat veel andere spelers nog missen.
  maandag 8 juni 2009 @ 08:39:16 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69816952
Waarschijnlijk paar dagen Bristol deze zomer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69817024
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Waarschijnlijk paar dagen Bristol deze zomer.
Weet jij toevallig niets over de status van Obradovic?
  maandag 8 juni 2009 @ 08:48:37 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69817086
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:44 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Weet jij toevallig niets over de status van Obradovic?
Buiten dit forum en AS nooit iets over gelezen of gehoord.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69817119
Akelig stil rond Obradovic momenteel. Stilte voor de storm?
  maandag 8 juni 2009 @ 08:50:59 #75
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69817124
Waar blijft de interesse vanuit Manchester voor Suarez?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69817141
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:03 schreef Wooldoor het volgende:
Ondanks dat Vermaelen af en toe domme fouten maakte was hij dit seizoen wel bikkelhard tegen zijn tegenstander...
Waardoor hij altijd veel onnodige kaarten pakte . Vermaelen is inderdaad hard, maar op de verkeerde manier. Onbesuist hard.
  maandag 8 juni 2009 @ 08:54:25 #77
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69817169
dat krijgt wenger er wel uit.

En hoe kan je als Ajacied nu een hekel hebben aan Arsenal?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69817196
12-13 miljoen is een mooie prijs voor Vermaelen. 9-10 miljoen had reëler geweest overigens, maar voor Ajax is het een prima prijs natuurlijk. Voor Babel werd destijds imo ook teveel betaald.
pi_69817214
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:54 schreef Catch22- het volgende:

Omdat Rotterdammer van Persie er speelt
pi_69817286
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:56 schreef Dvm86 het volgende:
12-13 miljoen is een mooie prijs voor Vermaelen. 9-10 miljoen had reëler geweest overigens, maar voor Ajax is het een prima prijs natuurlijk. Voor Babel werd destijds imo ook teveel betaald.
Denk niet alleen in jouw opinion .
pi_69817302
Nashje, had je al gelezen dat Eriksen tot beste speler van het toernooi in Varsseveld verkozen was?
pi_69817452
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef sjimz het volgende:
Nashje, had je al gelezen dat Eriksen tot beste speler van het toernooi in Varsseveld verkozen was?
Ja, chapeau . Ik hoop dat hij vanaf nu wel gaat opvallen en doorgroeien.

Nieuws over Obradovic. Schijnbaar wordt er gepraat met hem tijdens het U21-toernooi. Obradovic en zijn club praten dan met meerdere clubs . Die gaat dus niet komen, aldus mijn gevoel.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:12:43 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69817461
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:54 schreef Catch22- het volgende:

Gewoon een kutclub. Met al die kut-Fransen.
pi_69817471
quote:
'Luque wijst miljoenen Al Jazeera af'

Volgens de Spaanse krant AS heeft de club Al Jazeera uit de Verenigde Arabische Emiraten Ajax huurling Albert Luque een miljoenenaanbod gedaan. Hij zou er zes miljoen euro kunnen verdienen in twee jaar. Gedurende die tijd zou hij onder andere een huis en chauffeur tot zijn beschikking krijgen. De aanvaller wil echter met zijn familie in Malaga blijven. van die club heeft hij een aanbod, maar dan zal hij zijn contract bij Ajax wel moeten weten te ontbinden.

Volgens AS zullen de gesprekken met Ajax over zijn toekomst waarschijnlijk komende week plaatsvinden.
pi_69817490
En wat ik al verwachtte:
quote:
'Jol wilde Vermaelen terug in centrum'

Volgens het Algemeen Dagblad verwachten Ajax en Arsenal maandag een akkoord te bereiken over de transfersom van tussen de 12 en 13 miljoen euro. Vermaelen moet zelf nog tot een akkoord zien te komen. Het Algemeen Dagblad meldt verder dat Martin Jol in Vermaelen geen linksback zag, maar hem naar het centrum van de verdediging had willen halen. Daarvoor zal hij dus met een andere oplossing moeten komen.
Dan vind ik het wel wat jammer.
pi_69817588
Spelers die waarschijnlijk mogen vertrekken bij Tottenham:
quote:
Darren Bent, David Bentley, Tom Huddlestone, Heurelho Gomes, Gareth Bale, Roman Pavlyuchenko, Jermaine Jenas, Giovani Dos Santos en Vedran Corluka zouden op de nominatie staan om de club te verlaten.
Zitten leuke spelers bij zeg . Die Dos Santos was toch altijd wel een groot talent bij Barcelona? Lijken me alleen allemaal onhaalbaar.
pi_69817666
Gomes halen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 juni 2009 @ 09:33:42 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69817854
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]

Zitten leuke spelers bij zeg . Die Dos Santos was toch altijd wel een groot talent bij Barcelona? Lijken me alleen allemaal onhaalbaar.
helaas is elke speler uit de PL vrijwel onbetaalbaar voor ons (salariswijs gezien).

Over het Arsenal verhaal; Arsenal speelt wel mooi voetbal, dat moet je als Ajacied toch wel aanspreken.

Bij mij is Arsenal samen met Barcelona en in mindere mate AC Milan een club die mij zeer aanspreekt
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 8 juni 2009 @ 09:37:11 #89
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_69817922
Het is wel jammer dat het mooie voetbal van Arsenal niet zorgt voor een prijs, in ieder geval de laatste tijd niet. Lijkt me als voetballer wel een hele mooie club om te spelen
pi_69817972
Arsenal-topic is een stukje verderop.
pi_69818103
ben altijd onder de indruk van corluka geweest maar denk niet haalbaar. heeft een contract tot 2014 en zal wel erg duur zijn.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 8 juni 2009 @ 09:51:50 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69818223
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:37 schreef Darker-Than-L het volgende:
Het is wel jammer dat het mooie voetbal van Arsenal niet zorgt voor een prijs, in ieder geval de laatste tijd niet. Lijkt me als voetballer wel een hele mooie club om te spelen
Dat hou je toch met financiele reuzen als ManUtd, Chelsea e.d. voor je.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69818241
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
En wat ik al verwachtte:
[..]

Dan vind ik het wel wat jammer.
Jol kan dan zeggen dat ie niet verkoopt. Voor het centrum heb je andere alternatieven bij Ajax.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:12:12 #94
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69818677
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]

Wat een schijtclub is het toch ook.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69819560
13 miljoen euro is een hele goede deal. Dat verkopen hebben ze na Van Geel dus niet verleerd
pi_69819648
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Omdat Rotterdammer van Persie er speelt
Je weet dat, in tegenstelling tot rotterdam, bij ons de clubliefde groter is dan de haat naar jullie?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 8 juni 2009 @ 10:50:49 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69819732
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je weet dat, in tegenstelling tot rotterdam, bij ons de clubliefde groter is dan de haat naar jullie?
Is dat zo?
pi_69819903
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ga ff over joden aan het gas zingen bij je open dag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 8 juni 2009 @ 10:57:33 #99
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69819929
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga ff over joden aan het gas zingen bij je open dag
Wat een kleuter ben jij af en toe zeg.
Bij beide clubs zitten er van die kneuzen, ga dan niet hoogwaardig lopen doen alsof dat alleen bij ons zo is.
pi_69819994
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wat een kleuter ben jij af en toe zeg.
Bij beide clubs zitten er van die kneuzen, ga dan niet hoogwaardig lopen doen alsof dat alleen bij ons zo is.
Ik zeg ook niet dat wij het niet hebben, maar als iemand komt beweren dat iemand een hekel heeft aan Arsenal ivm van Persie, dan kan hij een raar antwoord terug verwachten.

Maar je kunt niet ontkennen dat het bij jullie wel extreem is..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')