abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69808199
pi_69808228
niet eens volgespamd, je bent snel vandaag sjimz.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:39:18 #3
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69808233
Bobby, we gaan je missen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 7 juni 2009 @ 21:40:03 #4
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69808273
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Rots het volgende:
sjimz smerige volspammer, en klagen tegen mij dat dat nooit mag.
Gast, doe normaal.
pi_69808295
Oude topic was nog niet vol Sjimz.
pi_69808338
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef De_kromme het volgende:
Oude topic was nog niet vol Sjimz.
Jawel hoor.Kijk maar naar het post-id van beide.
En met deze discussie zijn we nu klaar.
Als het je niet bevalt ga maar naar FB. Hier weer over Ajax.
pi_69808369
Jezus, Rots of De_Kromme hebben het topic niet mogen openen en gelijk zijn ze een potje aan het janken?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 7 juni 2009 @ 21:42:47 #9
175985 Silaz
drie bier
pi_69808376
Ajax Van mij mag het allemaal wel weer beginnen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 7 juni 2009 @ 21:42:51 #10
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69808381
We gaan het over Ajax hebben hier.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69808405
Niet vergeten straks 'het gebroken hart van Ajacied Nico Rijnders' op Nederland 1 22.10
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_69808622
Het is plotseling wel opvallend stil m.b.t Vermaelen he? Misschien is Ajax eerst bezig met een vervanger voordat ze hem laten gaan.
pi_69808750
Ajax heeft toch al toestemming gegeven om Vermaelen te laten onderhandelen met Arsenal?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_69808798
Ja, volgens de media. Het zou me niet verbazen als Ajax geen toestemming geeft voordat ze enigszins duidelijkheid hebben m.b.t een mogelijk vervanger. Althans, dat hoop ik.
pi_69808861
Het zou mij verbazen als het geen onzin-gerucht is, 11,5-13 miljoen voor Vermaelen.
pi_69808902
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Het is plotseling wel opvallend stil m.b.t Vermaelen he? Misschien is Ajax eerst bezig met een vervanger voordat ze hem laten gaan.
Heeft dat niet te maken met de irritante beursgang?
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_69808913
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Rots het volgende:
Het zou mij verbazen als het geen onzin-gerucht is, 11,5-13 miljoen voor Vermaelen.
Is inderdaad wel heel veel voor die middelmatige verdediger.
pi_69808937
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
Achterlijke gladiool.
pi_69808995
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Achterlijke gladiool.
Hij bedoelt dit totaal niet respectloos volgens mij, er zijn gewoon 3 topics volgespamd met berichten als RIP, daarvoor is nu zelfs een ander topic.

Oh dit is geen FB.

OT: Zijn er nog mooie geruchten?
  zondag 7 juni 2009 @ 22:03:14 #20
175985 Silaz
drie bier
pi_69809248
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef Rots het volgende:

[..]

Hij bedoelt dit totaal niet respectloos volgens mij, er zijn gewoon 3 topics volgespamd met berichten als RIP, daarvoor is nu zelfs een ander topic.

Oh dit is geen FB.

OT: Zijn er nog mooie geruchten?
Nja goed, Bobby is Ajax en dit is nou net het Ajax topic. Ik weet niet waar jij je druk om maakt.. jij als kakkerlak..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_69809320
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Silaz het volgende:

[..]

Nja goed, Bobby is Ajax en dit is nou net het Ajax topic. Ik weet niet waar jij je druk om maakt.. jij als kakkerlak..
Er zijn nu al 2 Ajax topics volgespamd met RIP enzo. Dat is nu toch wel mooi geweest. Voor dat soort reacties kun je beter naar z'n eigen topic gaan.
pi_69809391
Over 5 minuten op Ned 1 een reportage over Nico Rijnders.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:07:19 #23
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69809412
Waarschijnlijk een versteegrobje, maar ik vond het wel een mooie column en vooral het gevoel na de sites checken zaterdag ochtend kwam bekend voor.
quote:
Bobby is niet meer?

De wekelijkse column van Remko van der Ploeg voor www.Ajax1.nl

Afgelopen zaterdagochtend opende ik het internet; zoals iedere dag even een rondje langs de sites. Bij de eerste site was ik al klaar, mijn zaterdag was verpest. Niet vanwege het feit dat Braafheid voor Bayern Munchen kiest en niet vanwege het feit dat Thomas Vermaelen Londen gaat verkennen of dat Marcus Berg voor AZ kiest. Nee, Bobby Haarms is op 75 jarige leeftijd overleden. Zo luidde de kop van het bericht.

Het kan niet waar zijn! Weer een ras-Ajacied uit mijn Ajax-hart gerukt. Eerst Sjakie Wolfs en 8 maanden later gaat Bobby. Een Ajax-tijdperk is afgesloten; beiden maakten ze de glorietijden mee in de beginjaren zeventig. Toen Ajax in het midden van de jaren negentig de wederopstanding inluidde, maakten ze allebei deel uit van de Ajax-staf van Louis van Gaal.

Bobby was de verpersoonlijking van Ajax; altijd een goed woord over voor iemand, geen kapsones, geen vedette gedrag, maar gewoon een Amsterdammer die zielsveel hield van zijn Ajax. Toen ik nog in Amsterdam woonde en werkte, ging ik wel eens een drankje drinken of een sateetje eten in La Perche d’Or op het Delflandplein. De eigenaresse was Tilly Haarms, inderdaad, de vrouw van. Bobby was hier vaak te vinden en je kon eindeloos met hem praten over zijn Ajax. In mijn jongere jaren kon het rondje Rembrandsplein niet zonder een bezoekje aan de Utrechtsestraat om even bij Café Bobby Haarms binnen te wippen. Niet om Bobby te zien, want die lag zaterdagavond vroeg in bed. In het café kon je genieten van foto’s, shirts en natuurlijk dat ingelijste shirt met nummer 14 achterop.

Zonder Bobby is Ajax zielloos, Bobby was en is het gezicht van Ajax. Een hardwerkende Amsterdammer, altijd keurig netjes met colbert en met een eindeloze liefde voor zijn Ajax. Nooit meer die liefde voor spelers, die terugkwamen van een blessure. Hij pakte ze keihard aan, maar knuffelde ze bijkans dood als ze hem hadden doorstaan.

Ik zie het al voor me hoe Bobby boven is aangekomen; hij wandelt rond in zijn nieuwe prachtige omgeving. De kleuren zijn van een ongekende schoonheid, de zon heeft een Ajax-rode kleur. Het gras is zo mooi vet en groen, als dat het lijkt dat het uit de Meer komt. Zijn lichaam voelt aan als in zijn beste jaren, zijn geest is zo helder als het maar kan, zijn energie heeft ongekende vormen aangenomen. Al snel voelt hij zich thuis, maar er mist één ding; hij weet nog niet wat!

Hij loopt naar een prachtige baai, de rode zon maakt een prachtige mooie rode baan in een spierwitte zee. Kalm kabbelt het helderste water tegen het hagelwitte strand aan. In de verte ziet hij 4 knalrode strandstoelen staan met 4 mensen daarop, die uitkijken over die prachtige spierwitte zee met zijn rode baan in het midden. Als hij er naar toe loopt komt er een vlaag van herkenning; het moeten oude bekenden van hem zijn, hij geeft ze de hand en stelt zich voor: Hallo, ik ben Bobby Haarms en nieuw hier!

Welkom, zegt de meest linkse figuur en stelt zich voor als Nico Rijnders. De volgende stelt zich voor als Dick van Dijk. Rinus Michels, zegt een man in een zwembroek met de sterren van een generaal erop. De laatste zegt: hé Bob, ik ben Sjakie. Bobby´s hersens gaan als een harde schijf terug in de tijd; de virusscanner gaat er overheen en plotseling komen er beelden van witte Mercedessen die over de Laraissestraat rijden, over een man die schoenen poetste en de hagelwitte derbystar ballen op de juiste spanning bracht, over een rake kopbal in het oude Wembleystadion.

Hij wist ineens wat ontbrak in deze prachtige omgeving: het was Ajax!
Jullie zijn mijn Ajacieden, zei hij met een trilling in zijn stem.
Jullie hebben genoeg geluierd, Ajax heeft jullie nodig. Kom uit je luie stoel! Rinus jij geeft al je kennis door aan Martin Jol. Sjakie, jij gaat nu die Derby´s oppompen en gele hesjes halen. Nico en Dick, jullie pakken die balk die daar ligt en ik ga jullie een hersteltraining geven, want Ajax is dringend op zoek naar een scorende spits en een schoffelende middenvelder!

Ajax gaat het komend seizoen op jacht naar de derde ster; wees niet verbaasd als er onbekende aankopen komen, wiens voornamen beginnen met Dick of Nico en dat Martin Jol aan het einde van het seizoen een Aria ten gehore brengt op het Leidseplein. Het zou zo maar kunnen, dat het aankomend seizoen die achterlijke Adidas ballen vervangen worden door Derbystars.

Bobby waakt over ons tot aan de vierde ster; Ajax is tenslotte wel zijn Ajax. Dan pas zal Bobby plaats nemen in een vuurrode strandstoel en uitkijken over een kabbelende spierwitte zee met een rode baan in het midden veroorzaakt door een rode zon.

Het is je gegund Bobby, die verdiende rust.

Tot volgende week

Remko van der Ploeg
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69809415
Bobby
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69809845
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.

Anyway, ik ben er nog niet zo voorstander van om Vermaelen te verkopen. Sure, het is veel geld enzo, maar welke (betere) speler gaan we ervoor terughalen?

Geld heeft ons weinig goed gedaan de laatste jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')