meedekaalgenoot van mequote:Op zondag 7 juni 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee kwaakje, jij bent een lieve grote teddybeer![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
kom je weer iedereen wegjagen?
En dat was een lange TVP
Dat gebeurde pas toen iedereen terug kwam. Wij zaten al op het terras en iedereen ging een tafeltje verderop zitten terwijl er naast ons ook nog plek was.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de rest zich afzondert van jou ook.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas toen iedereen terug kwam. Wij zaten al op het terras en iedereen ging een tafeltje verderop zitten terwijl er naast ons ook nog plek was.
Nee, ik vond het niet de meest geslaagde meet ooit, ik heb leukere mee gemaakt.
Heb ik toch al gemeld?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar is er uberhaupt dit weekend nog wat geflirt/gezoend/geneukt door de lieve singletjes?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de rest zich afzondert van jou ook.
Nope/nope/nope. Niet bij mij iig. Of door mij. Of met mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar is er uberhaupt dit weekend nog wat geflirt/gezoend/geneukt door de lieve singletjes?
die kans zit er in maar hey tegenwoordig met webcams fotos ed is die kans wel erg klein....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben van"Oh. Is dat diegene nou?"
Als dat zo was dan zou ik misschien niet vertellen hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel. Negen jaar geleden. Toen ze me in het echt zag zag ik gelijk de teleurstelling in haar ogen. En dat terwijl we al foto's hadden uitgewisseld.
Ook niet in een auto?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope/nope/nope. Niet bij mij iig. Of door mij. Of met mij.
dat alles yup ik ben schuldig!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Me too.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
goed punt, mag ook wel wat meer onder de mensen *gamma en appie uitgezonderd
Ja he. Dat vond ik zelf ook.quote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga weer eens eten. Jammer want het was net lekker ontopic en leuk en bij te houden.
Ik heb ook een autoquote:Op zondag 7 juni 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja he. Dat vond ik zelf ook.![]()
Maar dat ben ik altijd. Misschien moet ik juist meer doen.Nah, genoeg geanalyseerd. Eten.
Eet smakelijk en tot het volgende topic.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga weer eens eten. Jammer want het was net lekker ontopic en leuk en bij te houden.
Neuh, wij hadden idd geen zin meer om die moeite te nemen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die kans zit er in maar hey tegenwoordig met webcams fotos ed is die kans wel erg klein....
en wat de meet betreft, toen we terug kwamen bleven jullie ook afgezonder zitten en schoven niet gezellig bij (nou ja gezellig in de rondte) en zonder gedag weggegaan.
en de teleurstelling van 9!! jaar geleden, zag jij die was die juist of zag jouw onzekerheid die?
daarnaast kan t wel eens anders verlopen maar heus niet elke keer!
Er komen geen eerdere meets?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wordt op zijn vroegst de tien jaar meet.
Die wordt zeker gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wordt op zijn vroegst de tien jaar meet.
Vast wel.quote:
slettebakjequote:Op zondag 7 juni 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook ik kan alles met een ja beantwoorden
Dan moet jij ook komen.quote:
Slettebakje ben ik zekerquote:
ik komen?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slettebakje ben ik zekermaar niet met dat ene meisje, dit was weer een ander
Dat weet ik niet, zal haast wel, wonen allebei in Utrecht hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]kee
ga je dr nog wel zien eindelijk es??
Er komen vrouwen of ze hitsig zijn dat weet ik niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slettebakje ben ik zekermaar niet met dat ene meisje, dit was weer een ander
[..]
ik komen?hmmm, alleen als er hitsige leuke vrouwen komen
Details!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zal haast wel, wonen allebei in Utrecht hedan is een afspraak zo gemaakt
Alle vrouwen zijn toch hitsig?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er komen vrouwen of ze hitsig zijn dat weet ik niet.
nee nee, Q. heeft ook het magische element kaalheid in zich. Daar gaan vrouwen echt rete nasty van glibberenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Q. Dat is een hoax. Er zijn uitzonderingen. Iets met korte pittige vlotte kapsels.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee nee, Q. heeft ook het magische element kaalheid in zich. Daar gaan vrouwen echt rete nasty van glibberen
Geen idee.quote:
Als ik het wist , dan was ik daar ook.quote:
Het zit wel diep bij jou.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Q. Dat is een hoax. Er zijn uitzonderingen. Iets met korte pittige vlotte kapsels.
Jij bent er toch. hebben we ons handen vol aanquote:
ik ben er nogquote:
Goede avondquote:
Hoiquote:
Ik voel mij net zoals het weer.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
wat een klote zondag zeg..met het weer..
hebben jullie nog wat leuks gedaan of was het weer een boring zondag?
The hangover gezien vandaagquote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
quote:
Tuin feestje overleefd ?quote:
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
ben je bang van me?quote:
Takes one to know onequote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!
thuis?quote:
gek genoeg heb je het nu al twee keer voor elkaar gekregen om het topic te doen vertragenquote:
Uitbrakdag. Filmpje gekeken, beetje PS3 gespeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
Kijk, dat noem ik nou een relaxed zondagquote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uitbrakdag. Filmpje gekeken, beetje PS3 gespeeld.
Nu een gigantisch bord met eten.
De trein had geen vertragingquote:
je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
gek genoeg heb je het nu al twee keer voor elkaar gekregen om het topic te doen vertragen
verder ben je wel aardig
dat was ook eigenlijk een foutjequote:
Heb er zelden last vanquote:
Was het wel goed weer in Utrecht dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!
Alles goed?quote:
Niet om een of ander maar zie geen fotoboek bij jou,ben je zo'n anoniempjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou een relaxed zondag
neuh, maar op/in het water heb je geen last van de regen, en daarna nog prima onder een parasol op het terras gehangen.. heerlijk!quote:
lekker relaxtquote:
er komen er steeds meerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet om een of ander maar zie geen fotoboek bij jou,ben je zo'n anoniempje
Mevrouw nog wel. Ik voel me oud.quote:
Dat is valsspelenquote:
Jah hier ookquote:
Ach, the usual thing..was te vroeg wakker, en maar eens opgeruimd, schoongemaakt, kreeg visite, en toen maar op fok gaan kijken, en nog steedsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat was ook eigenlijk een foutjeben echt rete brak eigenlijk
maar puik weekend gehad
en jij dan? nog iets gedaan of ga je nog iets doen?
quote:
Zondagen vind ik juistquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ach, the usual thing..was te vroeg wakker, en maar eens opgeruimd, schoongemaakt, kreeg visite, en toen maar op fok gaan kijken, en nog steeds![]()
er is maar 1 dag in de week dat 10 keer niks is, en dat is zondag
Met een wetsuit is het wel goed uit te houden. Heb ooit een keer met m,n oude buurjongens gesurft terwijl het pijpenstelen regende, niemand op de plas behalve wij.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, maar op/in het water heb je geen last van de regen, en daarna nog prima onder een parasol op het terras gehangen.. heerlijk!
Je kan ook beter naar binnen gaanquote:
Je bent jonger dan ik ben dus troost jequote:
dat is zo, maar als je weleens wat wilt doen, dan is er niks te doen, tenminste niet alleenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Kluts het volgende:
Zondagen zijn fijn. Lekker rustig doen waar je zin in hebt, en als je nergens zin in hebt ook gewoon niks doen.
heerlijck niks doen, zo gaafquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is valsspelen
[..]
Jah hier ook
Lekker weekend gehad.. jij ook?
Dan is fok je beste vriend.. en altijd wel iemand te vinden in dezelfde situatie als jijquote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat is zo, maar als je weleens wat wilt doen, dan is er niks te doen, tenminste niet alleen![]()
of iedereen te druk met vriendje of kids etc
Bekend probleem voor de wat oudere vrijgezellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat is zo, maar als je weleens wat wilt doen, dan is er niks te doen, tenminste niet alleen![]()
Oh, ik vermaak me altijd wel. Of alleen of met vrienden.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Hier geen zon te zienquote:
Gelukkig heb je FOK! nogquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bekend probleem voor de wat oudere vrijgezellen.
Sommige mensen hebben een leven andere hebben FOK!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan is fok je beste vriend.. en altijd wel iemand te vinden in dezelfde situatie als jij
als je dan niet mensenschuw bent.. spreek je gewoon af
Amersfoort is deprimerend an sich.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in Amersfoort is het lekker deprimerend, zoals altijd.
Het spreekwoord klopt dus.quote:
Hier blijft maar regenen en waaienquote:
en na zonneschijn komt weer regenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het spreekwoord klopt dus.![]()
Na regen komt zonnenschijn
Wel een mooie dierentuinquote:
Jij hebt niks te klagen, je zit daar al in een goede hoekquote:
hier nietquote:
Nooit geweest , terwijl de kazerne er vlakbij was.quote:
Pessimistquote:
mijn glas is half leegquote:
Dankjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen, je zit daar al in een goede hoek
Fijn voor je!quote:
Zeker een keer doen. Leuk idee voor een date bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nooit geweest , terwijl de kazerne er vlakbij was.
Volgende keer zeep en shampoo mee nemen, kan je lekker douchenquote:
Nee het is half volquote:
Heel fijnquote:
nu is ie helemaal leegquote:
Goed idee. Misschien kan je gelijk de was doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgende keer zeep en shampoo mee nemen, kan je lekker douchen
jups dat dus...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Cola light?quote:
Dat gezeik begint ook al bij de jongere vrijgezellenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hem kennende is het whiskeyquote:
Een hele hoop, wel 1 , maar die was wel gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat dus...
of je bent omgeven door allerlij stelletjes die eerst 5 agenda's moeten trekken om je dan te vertellen dat ze over een week of 6 wel een gaatje hebben eventueel. Waarom kunnen stelletjes nu nooit eens iets spontaans doen? Ik hoop niet dat ik de afgelopen maanden ook zo was, maar volgens mij viel dat wel mee en hebben we redelijk wat van die meetings enzo gedaan met andere mensen.
uiteraard...ik ben niet zo'n alcoholist als Ofrescaquote:
toevallig niet jongedamequote:
Vrijgezellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gezeik begint ook al bij de jongere vrijgezellen
De expert voor gall & gallquote:Op zondag 7 juni 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteraard...ik ben niet zo'n alcoholist als Ofresca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |