Met een wetsuit is het wel goed uit te houden. Heb ooit een keer met m,n oude buurjongens gesurft terwijl het pijpenstelen regende, niemand op de plas behalve wij.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, maar op/in het water heb je geen last van de regen, en daarna nog prima onder een parasol op het terras gehangen.. heerlijk!
Je kan ook beter naar binnen gaanquote:
Je bent jonger dan ik ben dus troost jequote:
dat is zo, maar als je weleens wat wilt doen, dan is er niks te doen, tenminste niet alleenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Kluts het volgende:
Zondagen zijn fijn. Lekker rustig doen waar je zin in hebt, en als je nergens zin in hebt ook gewoon niks doen.
heerlijck niks doen, zo gaafquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is valsspelen
[..]
Jah hier ook
Lekker weekend gehad.. jij ook?
Dan is fok je beste vriend.. en altijd wel iemand te vinden in dezelfde situatie als jijquote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat is zo, maar als je weleens wat wilt doen, dan is er niks te doen, tenminste niet alleen![]()
of iedereen te druk met vriendje of kids etc
Bekend probleem voor de wat oudere vrijgezellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat is zo, maar als je weleens wat wilt doen, dan is er niks te doen, tenminste niet alleen![]()
Oh, ik vermaak me altijd wel. Of alleen of met vrienden.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Hier geen zon te zienquote:
Gelukkig heb je FOK! nogquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bekend probleem voor de wat oudere vrijgezellen.
Sommige mensen hebben een leven andere hebben FOK!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan is fok je beste vriend.. en altijd wel iemand te vinden in dezelfde situatie als jij
als je dan niet mensenschuw bent.. spreek je gewoon af
Amersfoort is deprimerend an sich.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in Amersfoort is het lekker deprimerend, zoals altijd.
Het spreekwoord klopt dus.quote:
Hier blijft maar regenen en waaienquote:
en na zonneschijn komt weer regenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het spreekwoord klopt dus.![]()
Na regen komt zonnenschijn
Wel een mooie dierentuinquote:
Jij hebt niks te klagen, je zit daar al in een goede hoekquote:
hier nietquote:
Nooit geweest , terwijl de kazerne er vlakbij was.quote:
Pessimistquote:
mijn glas is half leegquote:
Dankjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen, je zit daar al in een goede hoek
Fijn voor je!quote:
Zeker een keer doen. Leuk idee voor een date bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nooit geweest , terwijl de kazerne er vlakbij was.
Volgende keer zeep en shampoo mee nemen, kan je lekker douchenquote:
Nee het is half volquote:
Heel fijnquote:
nu is ie helemaal leegquote:
Goed idee. Misschien kan je gelijk de was doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgende keer zeep en shampoo mee nemen, kan je lekker douchen
jups dat dus...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Cola light?quote:
Dat gezeik begint ook al bij de jongere vrijgezellenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hem kennende is het whiskeyquote:
Een hele hoop, wel 1 , maar die was wel gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat dus...
of je bent omgeven door allerlij stelletjes die eerst 5 agenda's moeten trekken om je dan te vertellen dat ze over een week of 6 wel een gaatje hebben eventueel. Waarom kunnen stelletjes nu nooit eens iets spontaans doen? Ik hoop niet dat ik de afgelopen maanden ook zo was, maar volgens mij viel dat wel mee en hebben we redelijk wat van die meetings enzo gedaan met andere mensen.
uiteraard...ik ben niet zo'n alcoholist als Ofrescaquote:
toevallig niet jongedamequote:
Vrijgezellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gezeik begint ook al bij de jongere vrijgezellen
De expert voor gall & gallquote:Op zondag 7 juni 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteraard...ik ben niet zo'n alcoholist als Ofresca
Doet me denken aan die reclamequote:Op zondag 7 juni 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat dus...
of je bent omgeven door allerlij stelletjes die eerst 5 agenda's moeten trekken om je dan te vertellen dat ze over een week of 6 wel een gaatje hebben eventueel. Waarom kunnen stelletjes nu nooit eens iets spontaans doen? Ik hoop niet dat ik de afgelopen maanden ook zo was, maar volgens mij viel dat wel mee en hebben we redelijk wat van die meetings enzo gedaan met andere mensen.
Ach... De ene keer is hetquote:
Pardon?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteraard...ik ben niet zo'n alcoholist als Ofresca
Oke... Dat klinkt niet zo goedquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef halfbearad het volgende:
Hallo iedereen.
Ik heb wat slecht nieuws gekregen en ik ben bang dat ik FOK! voor onbepaalde tijd links moet laten liggen.
Ik heb een leuke tijd gehad met iedereen en vond de meets gezellig.
Succes en wie weet tot ziens!
het duurde nog best langquote:
Sterkte HB! En laat nog eens wat van je horen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef halfbearad het volgende:
Hallo iedereen.
Ik heb wat slecht nieuws gekregen en ik ben bang dat ik FOK! voor onbepaalde tijd links moet laten liggen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef halfbearad het volgende:
Hallo iedereen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat dus...
De ene keer wordt het al lang van tevoren besproken (zie de agenda in de OP) en de andere keer stelt iemand iets voor en dan gaan er een aantal elkaar zien. Verder zijn er ook wat mensen bevriend, dus die komen ook over de vloer bij elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef brunette82 het volgende:
daten jullie hier onderling dan ofzo? ik zag het woord meetings ook voorbij komen, doen jullie weleens wat samen dan? waar staat zon topic dan?
Die 24 uur in een dag moeten toch gevuld worden met werk/school, sporten, uitgaan, etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gezeik begint ook al bij de jongere vrijgezellen
wordt zowiezo veel onderling afgesproken en afentoe in grotere groepenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef brunette82 het volgende:
daten jullie hier onderling dan ofzo? ik zag het woord meetings ook voorbij komen, doen jullie weleens wat samen dan? waar staat zon topic dan?
cola lightquote:
Ik had ook een eerdere reactie verwachtquote:
Oh bahquote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zo he... stond er net toch een gehaktbal bij de gele M te bestellen, Warhoofd kakballetje met zijn 3 kids en streepjes overhemd. Die stond zijn bestelling een partij warrig te hakkelen, arme kerel achter de kassa begreep er niet veel van. Word die pratende streepjestijger toch ineens boos op dat kereltje achter de kassa en begint te schelden op hem.. Kun jij het nog volgen, ik kan hier niet tegen en anders beginnen we wel opnieuw enzo..
Dus ik zeg, lijkt me een goed plan dat opnieuw beginnen, maar misschien dat jij ook eerst even op het bord kijkt wat je wilt gaan bestellen ipv het te bedenken terwijl je staat te bestellen..
Sommige mensen.. grrrr....
what's up???quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef halfbearad het volgende:
Hallo iedereen.
Staat vaak in de openings postquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef brunette82 het volgende:
Aankomend weekend in Rotterdam staat er wat op de planningquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef brunette82 het volgende:
Ik geloof daar allemaal niet zo in, maar dat zal wel aan mij liggen denk ikquote:Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die 24 uur in een dag moeten toch gevuld worden met werk/school, sporten, uitgaan, etc.
Dan blijft er weinig tijd over voor iets spotaans.
ik wacht alweer 3 maandenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]schuldig...
Ook omdat ik niet zo heel veel tijd heb eigenlijk!
Dus dan wil ik ook wel graag bij hem zijn
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wordt zowiezo veel onderling afgesproken en afentoe in grotere groepen
kan je gewoon hier lezen, soms gebeurd t kortdag heel spontaan
en soms ver vooruitgepland en is het in de OP te lezen!
ik ga es ffies bank hangen ben zo gaar
Sterktequote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef halfbearad het volgende:
Hallo iedereen.
En je bent pas nog naar een verjaardag geweestquote:
Geen idee. Ik word nooit uitgenodigd voor die orgies.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef brunette82 het volgende:
In wat? Iets spontaans?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geloof daar allemaal niet zo in, maar dat zal wel aan mij liggen denk ik
nou ga ik ws een domme vraag stellen, maar waar staat dat danquote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Aankomend weekend in Rotterdam staat er wat op de planning
Juist. Een vriend van mij zegt ook weleens; Ja, ik kan dan en danquote:
10 topics terug ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou ga ik ws een domme vraag stellen, maar waar staat dat dan
die telt nietquote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je bent pas nog naar een verjaardag geweest
nee das geen domme vraag.. staat niet in de OP.. is onderling afgsprokenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Toen kreeg je niet de volledige aandacht?quote:
Onder in de OPquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ ArTiC: je kan wel weer een keer film komen kijken, wil die ene nog wel zien van die mensen die allemaal zelfmoord gaan plegen enzo
Die is niet super.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ ArTiC: je kan wel weer een keer film komen kijken, wil die ene nog wel zien van die mensen die allemaal zelfmoord gaan plegen enzo
Je was zo vrolijk waar slaat dit nou opquote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist. Een vriend van mij zegt ook weleens; Ja, ik kan dan en dan
Ik; Dan kan ik niet.
Hij; Ik dacht dat jij zoveel vrije tijd had, omdat je geen rekening hoeft te houden met een partner
Uhuh; sukkel
Inderdaad wat een sukkel.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist. Een vriend van mij zegt ook weleens; Ja, ik kan dan en dan
Ik; Dan kan ik niet.
Hij; Ik dacht dat jij zoveel vrije tijd had, omdat je geen rekening hoeft te houden met een partner
Uhuh; sukkel
Ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voor mij heb ook nooit tijd
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef getl0st het volgende:
Aankomend weekend in Rotterdam staat er wat op de planning
Ach, toen heeft hij wel even een hele duidelijke preek van mij gekregenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad wat een sukkel.![]()
Tijd voor jezelf is ook belangrijk
Ja jij jaquote:
Waar? Waarom? enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
nee das geen domme vraag.. staat niet in de OP.. is onderling afgsproken
kom je ook?
het is volgens mij ook zo'n spontaan dingetje tussen wat mensen onderling.quote:
Oeh! Die is leuk!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
nee das geen domme vraag.. staat niet in de OP.. is onderling afgsproken
kom je ook?
Toch even in de OP zetten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |