meedekaalgenoot van mequote:Op zondag 7 juni 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee kwaakje, jij bent een lieve grote teddybeer![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
kom je weer iedereen wegjagen?
En dat was een lange TVP
Dat gebeurde pas toen iedereen terug kwam. Wij zaten al op het terras en iedereen ging een tafeltje verderop zitten terwijl er naast ons ook nog plek was.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de rest zich afzondert van jou ook.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas toen iedereen terug kwam. Wij zaten al op het terras en iedereen ging een tafeltje verderop zitten terwijl er naast ons ook nog plek was.
Nee, ik vond het niet de meest geslaagde meet ooit, ik heb leukere mee gemaakt.
Heb ik toch al gemeld?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar is er uberhaupt dit weekend nog wat geflirt/gezoend/geneukt door de lieve singletjes?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de rest zich afzondert van jou ook.
Nope/nope/nope. Niet bij mij iig. Of door mij. Of met mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar is er uberhaupt dit weekend nog wat geflirt/gezoend/geneukt door de lieve singletjes?
die kans zit er in maar hey tegenwoordig met webcams fotos ed is die kans wel erg klein....quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is dat ook riskant. Zelfs dan kunnen mensen op een gegeven moment zoiets hebben van"Oh. Is dat diegene nou?"
Als dat zo was dan zou ik misschien niet vertellen hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel. Negen jaar geleden. Toen ze me in het echt zag zag ik gelijk de teleurstelling in haar ogen. En dat terwijl we al foto's hadden uitgewisseld.
Ook niet in een auto?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope/nope/nope. Niet bij mij iig. Of door mij. Of met mij.
dat alles yup ik ben schuldig!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Me too.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
goed punt, mag ook wel wat meer onder de mensen *gamma en appie uitgezonderd
Ja he. Dat vond ik zelf ook.quote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga weer eens eten. Jammer want het was net lekker ontopic en leuk en bij te houden.
Ik heb ook een autoquote:Op zondag 7 juni 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja he. Dat vond ik zelf ook.![]()
Maar dat ben ik altijd. Misschien moet ik juist meer doen.Nah, genoeg geanalyseerd. Eten.
Eet smakelijk en tot het volgende topic.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
Ik ga weer eens eten. Jammer want het was net lekker ontopic en leuk en bij te houden.
Neuh, wij hadden idd geen zin meer om die moeite te nemen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die kans zit er in maar hey tegenwoordig met webcams fotos ed is die kans wel erg klein....
en wat de meet betreft, toen we terug kwamen bleven jullie ook afgezonder zitten en schoven niet gezellig bij (nou ja gezellig in de rondte) en zonder gedag weggegaan.
en de teleurstelling van 9!! jaar geleden, zag jij die was die juist of zag jouw onzekerheid die?
daarnaast kan t wel eens anders verlopen maar heus niet elke keer!
Er komen geen eerdere meets?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wordt op zijn vroegst de tien jaar meet.
Die wordt zeker gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wordt op zijn vroegst de tien jaar meet.
Vast wel.quote:
slettebakjequote:Op zondag 7 juni 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook ik kan alles met een ja beantwoorden
Dan moet jij ook komen.quote:
Slettebakje ben ik zekerquote:
ik komen?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slettebakje ben ik zekermaar niet met dat ene meisje, dit was weer een ander
Dat weet ik niet, zal haast wel, wonen allebei in Utrecht hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]kee
ga je dr nog wel zien eindelijk es??
Er komen vrouwen of ze hitsig zijn dat weet ik niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slettebakje ben ik zekermaar niet met dat ene meisje, dit was weer een ander
[..]
ik komen?hmmm, alleen als er hitsige leuke vrouwen komen
Details!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zal haast wel, wonen allebei in Utrecht hedan is een afspraak zo gemaakt
Alle vrouwen zijn toch hitsig?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er komen vrouwen of ze hitsig zijn dat weet ik niet.
nee nee, Q. heeft ook het magische element kaalheid in zich. Daar gaan vrouwen echt rete nasty van glibberenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Q. Dat is een hoax. Er zijn uitzonderingen. Iets met korte pittige vlotte kapsels.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee nee, Q. heeft ook het magische element kaalheid in zich. Daar gaan vrouwen echt rete nasty van glibberen
Geen idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |