Ik heb geen zin hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik ben zo geil, kan wel een koe neuken.
edit: ik ga nu ef ergens langswippen.
Die was wel leuk.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Idd. Je moet je handen thuishouden.quote:
gastquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Je bedoelt of de koe voorzichtig zal doen met Houniet?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die koe. Zit ik al de hele avond mee. Of zou Houniet voorzichtig doen?
sjimz onder druk???quote:Op zondag 7 juni 2009 21:13 schreef Rots het volgende:
Zou hij dan toch een wit voetje willen halen omdat zijn positie onder druk staat?
Ik denk dat die koe het zeer aangenaam zal vinden en zich helemaal aan Houniet overgeeft.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die koe. Zit ik al de hele avond mee. Of zou Houniet voorzichtig doen?
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Prosac het volgende:
Ach.. dat piemeltje voelt die koe vast niet. Totdat Houniet zijn hoofd er in stopt.
Ouwe, heb je gezopen ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Heb het eerste half uur gezien. Daarna heb ik m afgezet....quote:
Dat is echte pure baggerquote:
quote:
Vond het al zo vreemd dat de staff de spelers zo vreugdevol omhelsden.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een vage shit, dat Toulon-toernooi. Commentator heeft wel tien keer gezegd dat Oranje uitgeschakeld was, maar ze blijken nu "gewoon" de halve finale te hebben bereikt.
Bijna klaar. Over twee weken m'n afstudeerpresentatie en donderdag moet het verslag ingeleverd worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Hoe gaat het met je stage Toma?
Ga je daarna nog verder met leren?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef toma het volgende:
[..]
Bijna klaar. Over twee weken m'n afstudeerpresentatie en donderdag moet het verslag ingeleverd worden.
En daarna mogen jullie mij ing. toma noemen
Welkom bij de club van ing.'s Ook even lid worden van Kivi Niria dan he.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef toma het volgende:
[..]
En daarna mogen jullie mij ing. toma noemen
Nee, mensen hadden/hebben een Hekel Aan Politie, dat maakte jou nog geen HAP!quote:
Homoseksuele Argwanende Politieagent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |