Ik heb geen zin hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik ben zo geil, kan wel een koe neuken.
edit: ik ga nu ef ergens langswippen.
Die was wel leuk.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Idd. Je moet je handen thuishouden.quote:
gastquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Je bedoelt of de koe voorzichtig zal doen met Houniet?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die koe. Zit ik al de hele avond mee. Of zou Houniet voorzichtig doen?
sjimz onder druk???quote:Op zondag 7 juni 2009 21:13 schreef Rots het volgende:
Zou hij dan toch een wit voetje willen halen omdat zijn positie onder druk staat?
Ik denk dat die koe het zeer aangenaam zal vinden en zich helemaal aan Houniet overgeeft.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die koe. Zit ik al de hele avond mee. Of zou Houniet voorzichtig doen?
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Prosac het volgende:
Ach.. dat piemeltje voelt die koe vast niet. Totdat Houniet zijn hoofd er in stopt.
Ouwe, heb je gezopen ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Heb het eerste half uur gezien. Daarna heb ik m afgezet....quote:
Dat is echte pure baggerquote:
quote:
Vond het al zo vreemd dat de staff de spelers zo vreugdevol omhelsden.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een vage shit, dat Toulon-toernooi. Commentator heeft wel tien keer gezegd dat Oranje uitgeschakeld was, maar ze blijken nu "gewoon" de halve finale te hebben bereikt.
Bijna klaar. Over twee weken m'n afstudeerpresentatie en donderdag moet het verslag ingeleverd worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Hoe gaat het met je stage Toma?
Ga je daarna nog verder met leren?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef toma het volgende:
[..]
Bijna klaar. Over twee weken m'n afstudeerpresentatie en donderdag moet het verslag ingeleverd worden.
En daarna mogen jullie mij ing. toma noemen
Welkom bij de club van ing.'s Ook even lid worden van Kivi Niria dan he.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef toma het volgende:
[..]
En daarna mogen jullie mij ing. toma noemen
Nee, mensen hadden/hebben een Hekel Aan Politie, dat maakte jou nog geen HAP!quote:
Homoseksuele Argwanende Politieagent?quote:
Waar waren die Sma'tjes dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:00 schreef Breach het volgende:
Hier was trouwens gister het jaarlijkse parkfeest. Kom ik daar rustig aanwandelen tijdens een optreden van De Dijk (niet echt mijn ding maar swa). Moet ik me daar toch door een horde zatte 50+ers worstelen. Kerk, die zijn echt schijtirritant. En dat keiharde meeblèren met een tekst die ze niet eens kennen. En dan ook nog eens met bier gaan gooien. Ik bedoel, als je me kwaad wil hebbe
Afijn, dat is zo'n ons kent ons evenement, dus binnen een uur had ik 7 bier in mn mik hangen
Uiteindelijk nog wel een vermakelijke 3 uurtjes geweest
rosbief met ei hier.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef Suijk het volgende:
Broodje brie met komkommer en broodje mozzarella met tomaat
Ik heb een annuleringsverzekering voor het geval dat hehequote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Breach het volgende:
@Den, mooi man. Nu hopen dat Wacko Jacko zelf ook echt verschijnt.
Dat is in zijn geval geen overbodige luxe neequote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb een annuleringsverzekering voor het geval dat hehe
Is dat de trailer van de nieuwe Borat?quote:
Ik vond het wel een geniale foto.quote:
quote:Haredim clash with police in Jerusalem
Thousands of ultra-Orthodox stage violent protest over municipality's decision to open central car lot on Saturday to alleviate parking shortage. Six officers wounded as rioters hurl bottles, rocks and dirty diapers
Dat zijn rellen tussen Ajax en?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://gigapica.geenstijl(...)the_holy_sabbat.html
Hoe slaapt dat nou, naast zo'n koe?quote:
quote:
UVT, dat is toch dat flut subforum?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef Houniet het volgende:
Het gaat nergens over, en het is niets voor UVT. In UVT is met serieus, het is geen ONZ.
quote:
Edit: Laat maarquote:
Blugh.quote:Many victims were also mutilated and tortured, and some had their eyes gouged out while they were still alive. One of the victims was a pregnant woman, whose fetus was cut out of her womb. No sexual assaults on any victims were reported.
Post dan de rest van het bericht ook..quote:
quote:
Dat filmpje is echt ziek. En ik heb hem helemaal afgekekenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Ik niet, toen ze een paar keer sloegen en ik geen gezicht meer zag vond ik het wel genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat filmpje is echt ziek. En ik heb hem helemaal afgekeken [ afbeelding ]
quote:
What Doesn't Kill Youquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
M0ntana, BS en andere filmfreaks hiero. Hebben jullie nog must see's in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, damn, over gemiste kansen gesproken.![]()
Een vriend van mij ook, in Salou (we waren 18 en wisten niet beter), nooit een vrouw versieren en toen in Club Pacha wilde hij het ein-de-lijk eens proberen. Er kwam iemand met lange blonde haren in een wit shirtje voorbij, hij zag het maar half en om een beetje stoer te doen ging hij achter haar een beetje 'schuren'.
![]()
Draait die blonde zich om, blijkt het een vent te zijn.Ik dacht even dat ik erin bleef, zo hard moest ik lachen.
Check de partyagenda van Partyflock.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
Houniet, is er ergens in UVT een overzicht van leuke housefeesten?
Wolverine kijkt wel prima wegquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
M0ntana, BS en andere filmfreaks hiero. Hebben jullie nog must see's in de aanbieding?
Ik heb hier nog 4 seizoenen how i met your mother liggen om te kijken, laatste seizoen BSG, laatste seizoen PB, laatste seizoen Terminator SCC en Off Centre.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wolverine kijkt wel prima weg. Die aziatische films die ik heb staan zouden ook goed moeten zijn, net als The Departed.
Burn Notice is ook weer begonnen.
En 30 Rock is fuckin hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |