Gaat de goede kant op voor morgenvroegquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bijna op day high ingestap met short 278. Al redelijk wat winst maar ik laat ze lekker staan tot morgenvroeg.
Donders! Dat wordt morgen ochtend weer goed geld verdienenquote:
Woningbezitters mogen inderdaad zich wel haasten, deze stijging zal nog niet snel ten einde komen. Hoe komt het eigenlijk dat het zo snel stijgt in korte tijd? Ik dacht dat dit altijd relatief gezien vrij rustig omhoog of naar beneden gingquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Treasuries veilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn geen kinderachtige rentestijgingen
Al die mensen die hun hypotheek willen omzetten zullen wel balen
Eigenlijk had de rente vanaf het begin van de kredietcrisis al hoog moeten zijn. Doordat centrale banken overvloedig praktisch gratis geld de markt opgooiden werd dit effect getemperd. (Mijn allereerste idee toen ik van de kredietcrisis hoorde was ook dat ik als effect een stijgende rente verwachtte, zowel KT als LT).quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Donders! Dat wordt morgen ochtend weer goed geld verdienen![]()
[..]
Woningbezitters mogen inderdaad zich wel haasten, deze stijging zal nog niet snel ten einde komen. Hoe komt het eigenlijk dat het zo snel stijgt in korte tijd? Ik dacht dat dit altijd relatief gezien vrij rustig omhoog of naar beneden gingHoe die situatie er ook uit zou zien.
hehe idd, heb ook mijn long op 2.6% eruit gedaan en ingeruild voor de 273 short, maar he we het is nog geen 10 uur he. Als we morgen weer 1.5% wegzakken gooi ik ze er weer uit denk ik. Ik vind het te riskant momenteel de beurs weet geen partij te kiezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Donders! Dat wordt morgen ochtend weer goed geld verdienen![]()
[..]
Woningbezitters mogen inderdaad zich wel haasten, deze stijging zal nog niet snel ten einde komen. Hoe komt het eigenlijk dat het zo snel stijgt in korte tijd? Ik dacht dat dit altijd relatief gezien vrij rustig omhoog of naar beneden gingHoe die situatie er ook uit zou zien.
Ik snap dat de rente eigenlijk al hoog had moeten zijn om consumeren tegen te gaan. Maar hoe verklaar je het, 'de markt krijgt in de gaten'. Ik bedoel, het is niet dat er in of ander smerig koffie hok waar een aantal traders zitten even een switch gaan omzetten en nu plots het vertrouwen hebben verloren in een bank. Het lijkt me dat dit vrij gematigd gaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk had de rente vanaf het begin van de kredietcrisis al hoog moeten zijn. Doordat centrale banken overvloedig praktisch gratis geld de markt opgooiden werd dit effect getemperd. (Mijn allereerste idee toen ik van de kredietcrisis hoorde was ook dat ik als effect een stijgende rente verwachtte, zowel KT als LT).
Nu de markt in de gaten krijgt dat de CBn niet eeuwig gratis geld de markt in kunnen smijten stijgt de rente.
Ik weet het, het is nog even afwachten op vanavond. Ik zie de Dow al weer lichtjes omhoog klimmen. Zolang het maar beneden de -0.5% blijft, zie ik ons morgen wel rood openen. Anders wordt het weer wekker zetten en op het moment van opening alles de deur uitjassen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
hehe idd, heb ook mijn long op 2.6% eruit gedaan en ingeruild voor de 273 short, maar he we het is nog geen 10 uur he. Als we morgen weer 1.5% wegzakken gooi ik ze er weer uit denk ik. Ik vind het te riskant momenteel de beurs weet geen partij te kiezen.
Nee, het is gewoon voortschrijdend inzicht dat de lange rente te laag is. Gevoed door diverse indicatoren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap dat de rente eigenlijk al hoog had moeten zijn om consumeren tegen te gaan. Maar hoe verklaar je het, 'de markt krijgt in de gaten'. Ik bedoel, het is niet dat er in of ander smerig koffie hok waar een aantal traders zitten even een switch gaan omzetten en nu plots het vertrouwen hebben verloren in een bank. Het lijkt me dat dit vrij gematigd gaat?
We zullen 'm er nog eens bijhalen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Treasuries veilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn geen kinderachtige rentestijgingen
Al die mensen die hun hypotheek willen omzetten zullen wel balen
Nog 12 minutenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:36 schreef edwinh het volgende:
we gaan weer een rally krijgen richting groen
Typerend. Laatste 20 minuten nog even een aantal grote jongen die het nodig vond om er een aantal orders door te gooien van een aantal miljoen om hem nog net even dat laatste stukje om hoog te gooienquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nog 12 minuten [ afbeelding ]
En het ziet er inderdaad niet goed uit voor de FOK-short brigadequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Anoniemos het volgende:
-0,27%... ongeveer hetzelfde als toen de AEX sloot.
Gelukkig ben ik overnight cash gegaan, ik voorspel een paar Fok!kers om 8:55 die zitten te zweten achter hun Binck-schermenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nog 12 minuten [ afbeelding ]
Het is wel typerend hoeveel geld ze er tegen aan gooien om de beurs stabiel te houden. Je zou eigenlijk eens de afgelopen maand elke dag moeten bekijken om te zien hoevaak er eigenlijk wel niet een spike omhoog is de laatste 30 min, maye kan je hier wel op gehandeld worden en kan je er ook nog wel aardig rendement uit trekken denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En het ziet er inderdaad niet goed uit voor de FOK-short brigade
Moah dat valt ook wel weer mee, heb het wel zo gedaan dat ik niet de zwaarste shorts heb zodat ik niet al te veel verlies. En in wezen heb ik belegd met de winst die ik afgelopen 2 dagen gemaakt heb. Niet geheel verstandig, maar zal het zo rond 9 uur de deur weer uitgooien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik overnight cash gegaan, ik voorspel een paar Fok!kers om 8:55 die zitten te zweten achter hun Binck-schermen
Owhh??!! Door TA nog een beetje schade kunnen beperken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef janvks het volgende:
Vandaag was echt raar!!!![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik technische analyse als houvast!
Zoals je ziet aan de volumes op het eind, zijn er gewoon een aantal grote fondsen die veel hoeveel heden tegelijk bij elkaar sprokkelen. Dit valt altijd wel terug te checken o.a via BB. De vraag luidt alleen, waarom ze dat doen, zo op het eind? Het is immers een specifieke order, en niet eentje die vast zat aan een stop loss of trail of whatever. (dan was het namelijk meer verdeeld gegaan wat betreft volume)quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef edwinh het volgende:
[..]
Het is wel typerend hoeveel geld ze er tegen aan gooien om de beurs stabiel te houden. Je zou eigenlijk eens de afgelopen maand elke dag moeten bekijken om te zien hoevaak er eigenlijk wel niet een spike omhoog is de laatste 30 min, maye kan je hier wel op gehandeld worden en kan je er ook nog wel aardig rendement uit trekken denk ik
TA was helderquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef janvks het volgende:
Vandaag was echt raar!!!![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik technische analyse als houvast!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En het ziet er inderdaad niet goed uit voor de FOK-short brigade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |