Ken je het verhaal van die balk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef De_kromme het volgende:
Mierenneuker mag dus gewoon?
Ok, bedankt voor je reactiequote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
Ik heb er vandaag niet zoveel moeite mee.
Het was wat anders als hij je een mongool of lul had genoemd.
staat in het topic gewoonquote:Op maandag 8 juni 2009 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Is er ergens een samenvatting van het Nederlands elftal van afgelopen zaterdag?
HEB GEWOON DE HELE WEDSTRIJD GEMIST
Kan Dndiek zich gewoon met z'n eigen zaken bezighouden?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef dndiek het volgende:
Kan De_kromme niet gewoon een verbod voor het openen van Ajax- en PSV-topics krijgen?
Probeer hem gewoon te negeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef dndiek het volgende:
Kan De_kromme niet gewoon een verbod voor het openen van Ajax- en PSV-topics krijgen?
Waarom zou dat niet mijn zaak zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan Dndiek zich gewoon met z'n eigen zaken bezighouden?
Waarom zou ik geen topics van Ajax en psv mogen openen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mijn zaak zijn?
leer mijn naam eens schrijven met kleine letters
done.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef sjonbeton het volgende:
Het grote PSV topic #384:Nog op zoek naar versterkingen
de TT is gewoon zijn mening en niet die van alle PSV'ers.
Suggestie: Nog opzoek naar versterkingen (oid)
Eensquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef sjonbeton het volgende:
Het grote PSV topic #384:Nog op zoek naar versterkingen
de TT is gewoon zijn mening en niet die van alle PSV'ers.
Suggestie: Nog opzoek naar versterkingen in de voorhoede.
Omdat je dat alleen maar doet om mensen te irriterenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen topics van Ajax en psv mogen openen?
Ik ben Ajacied in hart en nieren. Waarom zou ik dan Ajax-topics openen om mensen te irriteren?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je dat alleen maar doet om mensen te irriteren
check.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Rots het volgende:
[VBL SC #84] Rots not for mod
Kickje centraal.
Waarom worden Rots en ik altijd in één zin genoemd?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Waarom azen jij en je alter-ego de_kromme zo op het openen van topics?
Omdat jullie vrijwel hetzelfde (post)gedrag vertonen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom worden Rots en ik altijd in één zin genoemd?
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Waarom azen jij en je alter-ego de_kromme zo op het openen van topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |