Er zit een structuur in en het is wit met een kleine licht blauwe kleur erdoorheen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:41 schreef Laurabeest het volgende:
glasvezelbehang of gewoon glad of anders?
Mooi huissie![]()
(verkapte tvp)
Camera ligt bij vrienden, echt veel is er denk ik niet te zien aangezien ik vooral verder gewit en gestucadoord heb.quote:
Ik hoop de vloeren het weekend van de 18e te doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Fendy het volgende:
Hoe is het met je muren? Wanneer beginnen we aan de vloer?
Woonbaar over 3 weken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop de vloeren het weekend van de 18e te doen
Ok! Hou ik die even vrij in de agendaquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop de vloeren het weekend van de 18e te doen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Paxlie het volgende:
En maar kijken met zijn allen hoe 1 persoon al het werk doet
Het is een Bruynzeel, model Atlas en de handgrepen mag je dan zelf uitzoeken.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:10 schreef heartwork het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maarre... van welk merk/type is die keuken van jou?
Het is de eerste zwarte keuken waar vriendliefs hart sneller van gaat kloppen..
(en ik wil zo graag een donkere keuken!).
Even doorvertellen aub?
In de koelkast ligt ten allen tijde een half kratje koudquote:Op zondag 12 juli 2009 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik mis het biertje in de hand op de eerste foto
Of mogen jullie die pas na het klussen?
Dank dank. Nu maar hopen dat het in ons budget past.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is een Bruynzeel, model Atlas en de handgrepen mag je dan zelf uitzoeken.
Als je nog het type wilt weten van de oven, gasfornuis + wokbrander, vaatwasser of koelkast hoor ik het wel
http://www.bruynzeelkeukens.nl/keuken/21/atlas
dit weekend gaat de vloer erinquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Rebelbitch het volgende:
go Paxlie, go Paxlie![]()
![]()
![]()
wanneer mag ik nou es langskomen dahaaaannnnnnnnnn
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Paxlie het volgende:
Doe zelf godver ook eens wat in plaats van foto's maken
[ afbeelding ]
Laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:24 schreef Reese het volgende:
[..]
dat dóét 'ie toch ook?![]()
Hoe is het met je knieën, Paxemans?
Juist wél! Picsquote:Op zondag 19 juli 2009 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
Je hebt het gedeelte van een motorongeluk anderhalve week geleden gemist he?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |