ja idd.. maar dat presteren ze bij mij iedere maand weer opnieuw.. na de burka baby staat deze nu zeker op 1quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Bestel nu om te checken wat er in iemands broekje zit!! Wtf !!!
Waar we dachten dat Jamba niet dieper kon zakken hebben ze nu het onmogelijke gepresteerd...... Wtf
Pedoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Werkt die ook bij kleine kinderen???
Wat denk je dat die voorstelt dan?quote:
quote:
Dit plaatje geeft volgens mij wel het idee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:40 schreef DR0L het volgende:
Ik wil nu eigenlijk wel weten hoe dat werkt![]()
Kan iemand het kopen en filmen wat t doet?
Stem Wilders. Die lost dat wel op man!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:32 schreef Mriya het volgende:
Ik snap niet waarom Jamba nog bestaat. De overheid zou daar eens wat aan moeten doen. Weg tyfen die kut jamba en andere dergelijke bedrijven.![]()
Emoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef Penisbaard het volgende:
Elke keer als ik een Jamba reclame zie sterft er iets in me
Bij mij ook, cellen door verbranding.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:27 schreef de_boswachter het volgende:
Mam, mag ik de dick & beaver spotter op mijn mobiel ? Please!!!
Net als SBS6 veel kijkers trektquote:Op zondag 7 juni 2009 01:53 schreef BlackStar2k het volgende:
Weet je wat het ergste is?
Schijnbaar hebben ze ergens inkomsten vandaan.. dus er zijn josti's die dit soort shit kopen
je vergeet dat de AD geen props heeft.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Net als SBS6 veel kijkers trekt
En de Telegraaf veel lezers.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:19 schreef Pakspul het volgende:
Jamba gaat nog dieper zinken let maar op.
Een tiet ook al las ik ergens dat het geen tiet was maar ik kan me er werkelijk waar niks anders in voorstellen.quote:
idd :s :s :squote:
Moet je mee uitkijken, voor je het weet leest Jamba mee op dit forum.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
De vader checker. kijken of jij wel de vader bent.
De Abortuschecker. Kijk welke Br33zah een abortus heeft laten plegenquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
De vader checker. kijken of jij wel de vader bent.
antili aanquote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef hanglul het volgende:
heeft u ook zo'n last van inbraken, diefstal en geweldpleging? sms marrok aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |