Ik ben het wel in die zin met hem eens dat je nog geen antwoord gegeven hebt maar continue met dezelfde one liners blijft komen, zelfs nadat al 10x uitgelegd was dat niemand ontkent dat zwaartekracht (waar zelfs senesta een "HUH WTF" gevoel bij had) invloed op ons heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je wil ook niet een stap verder gaan om samen het verhaal wat duidelijker te maken. Nee zeiken dat iemand die nog niet veel over astrologie weet, dat brengt je verder!
De volgende dag kom je dan terug en ben je weer 10 stappen terug, dan is het weer astrologie is geen wetenschap omgomg.
Jullie vallen telkens terug op die vraag?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben het wel in die zin met hem eens dat je nog geen antwoord gegeven hebt maar continue met dezelfde one liners blijft komen, zelfs nadat al 10x uitgelegd was dat niemand ontkent dat zwaartekracht (waar zelfs senesta een "HUH WTF" gevoel bij had) invloed op ons heeft.
1x is leuk, maar na 15x wordt het eigenlijk behoorlijk flauw.
ehm nee, jij valt telkens terug op die one liner. Als het aan mij lag, waren we al veel verder met discussierenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jullie vallen telkens terug op die vraag?
Ik geef telkens weer dat begin, en telkens is het van ja eh bullshit, want astrologie is ONZIN!
We vallen telkens terug op de kernvraag van het hele topic ja, die luidt : "Wat is de basis voor de stelling dat de stand van de hemellichamen invloed zou uitoefenen op het lot van individuele mensen, zoals gebruikt in astrologie ?".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jullie vallen telkens terug op die vraag?
Nou, niet alleen roep je telkens "Zwaartekracht !" alsof dat opeens alles zou verklaren, maar je doet ook de hele tijd alsof iemand gezegd zou hebben dat zwaartekracht geen invloed op ons leven uitoefent, wat natuurlijk pertinente onzin is.quote:Ik geef telkens weer dat begin
Nee dat wordt niet geroepen.quote:en telkens is het van ja eh bullshit, want astrologie is ONZIN!
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
Scheelt niet veel he Bastard, jij en de hamerkiller van Belgie !
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dimitrimetdehamer.html
Ik moest inderdaad 2x lezen!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
Scheelt niet veel he Bastard, jij en de hamerkiller van Belgie !
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dimitrimetdehamer.html
1 lettertje maar !
Dan doe je het nog goed. Ik kan er nu nog steeds niks van maken..quote:
quote:
verwijderd en genote.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind dat mediaconsument onderhand wel te ver gaat met zijn getroll en persoonlijke aanvallen.
Waarom is elke ufo anders?
[..]
Dit was het begin.quote:
Jij begint met een troll. Dat noemt men uitlokken. Jij begaat de misdaad! Een dief krijgt ook geen straf op het moment dat de eigenaar van een huis hem gevraagd heeft in te breken! Als de eigenaar dan de dief aangeeft, is hij de schuldige. Vergeet dat niet!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef _Led_ het volgende:
Jij EIST ?
Jij scheldt uit voor debiel, je moet op de blaren zitten. Zo moeilijk is het niet.
Misdaad ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij begint met een troll. Dat noemt men uitlokken. Jij begaat de misdaad!
Uitlokken is niet gewenst op dit forum. Op het moment dat dit wel zo is, zal ik hier echter nooit meer posten.
Verschuil jezelf maar weer achter die laconieke opmerkingen. Daarom ze ik ook dat jij een debiel was. Op het moment dat het je te moeilijk wordt, ga je met dat soort opmerkingen lopen strooien. Dat hebben veel mensen niet graag, en dit mogen de mods ook begrijpen tbh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Misdaad ?
Zeg, pas je op voor je bloeddruk ?
Uhm, niet om het een of ander, maar jij komt in het sceptische topic enorm afsteken over hoe we het niet sceptisch mogen bekijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Verschuil jezelf maar weer achter die laconieke opmerkingen. Daarom ze ik ook dat jij een debiel was. Op het moment dat het je te moeilijk wordt, ga je met dat soort opmerkingen lopen strooien. Dat hebben veel mensen niet graag, en dit mogen de mods ook begrijpen tbh.
Ik had een discussie met dartanion mbt zijn terminologie. Hoop dat hij het inmiddels begrepen heeft overigens. In tussentijd kom jij met een troll, om op het scherpst van de snede iemand uit te lokken. Ik zit hier niet op te wachten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, niet om het een of ander, maar jij komt in het sceptische topic enorm afsteken over hoe we het niet sceptisch mogen bekijken.
Vervolgens scheld je mij uit voor debiel, daarna ga je hier in FB dan huilen dat we allemaal zo sceptisch zijn in het sceptische astrologie topic, en dan vind je het raar dat ik je uit lach ?
Als de note verandert wordt in het feit dat jij bent begonnen met uitlokken, en dat je dit ook niet meer zult doen. Wil ik dat best beloven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:04 schreef _Led_ het volgende:
Prima, zolang je maar geen persoonlijke aanvallen meer doet op het moment dat je geen argumenten meer hebt
Denk je nou echt dat een note zo belangrijk is? Is het niet hoor, we hebben geen geautomatiseerd systeem die zegt 'na zoveel notes een ban' Het is altijd onderhevig aan de inspectie van ee nFA in het geval van een ban-aanvraag. Til er niet te zwaar aan maar hou er wel rekening mee dat schelden not done is. Het enige wat led trouwens deed was de bal terugkaatsen. Als je het kan uitdelen moet je ook leren incasseren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als de note verandert wordt in het feit dat jij bent begonnen met uitlokken, en dat je dit ook niet meer zult doen. Wil ik dat best beloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |