De wedstrijden die hij gespeeld heeft?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar waar baseer jij het op dat Oleguer een goede aankoop is dan?
Begin steeds meer te twijfelen of jij de wedstrijden van Ajax ook echt goed bekijkt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De wedstrijden die hij gespeeld heeft?
Het zal mij echt aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Begin steeds meer te twijfelen of jij de wedstrijden van Ajax ook echt goed bekijkt.
Jammer dat je zulke dingen gaat zeggen als je het niet meer weet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mijn reet roesten
En allebei geen kampioenschap als afscheid kunnen geven (of krijgen, ligt eraan hoe je het leest)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef StarGazer het volgende:
Barre tijden voor ons Ajacieden....
In één jaar zijn we Sjakie en Bobby kwijtgeraakt.
Alsof er niks zit tussen een miskoop en een goede aankoopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar waar baseer jij het op dat Oleguer een goede aankoop is dan?
quote:Het tijdperk van Clarence Seedorf bij AC Milaan kan wel eens voorbij zijn. De Turkse televisie zender LigTV weet te melden dat Fenerbahçe de nieuwe club is van de Nederlander. Beide clubs hebben nog niets laten weten over een mogelijke transfer, waardoor het nog niet definitief is.
Opvallend genoeg is Seedorf momenteel ook niet aanwezig in Turkije. Hij is in Zuid-Afrika voor een ontmoeting met Nelson Mandela. De 33-jarige middenvelder lijkt dan ook onmogelijk zijn handtekening te hebben gezet.
Seedorf is alweer zes seizoenen actief voor AC Milan. Bij de Italiaanse club won hij twee keer de Champions League. Daarnaast speelde Seedorf voor Internazionale, Real Madrid, Sampdoria en Ajax.
Nog één keer:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef _Mike_ het volgende:
Maar ik snap sowieso niet wat er zo spannend is om elke keer weer dezelfde open deur in te trappen Rots?
Net alsof dat wij Ajacieden niet weten dat het aankoopbeleid kut is geweest de afgelopen jaren?
In een ander topic, voor wat het waard isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef mrsjaak2 het volgende:
De 32-jarige ex-speler van PSV Y.P Lee staat in serieuze belangstelling van Ajax.![]()
Ik heb dit vernomen via betrouwbare bronnen binnen ajax
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
In een ander topic, voor wat het waard is
Denk dat hij alle opties open wou houden, logisch ook als een grote club uit Europa kan komen voor je, zeker op de leeftijd van Braafheid.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch zit die hele deal met Braafheid me een beetje dwars, als die berichten dat ze er in het pinksterweekend al eens waren kloppen. Waarom dan niet al een definitieve overeenkomst 100% klaar maken en laten tekenen voor de interlands?
Zeker niet weg WK, hij maakt juist meer kans op het WK. Die jongen wordt dan gehaald als basisspeler, op zeker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Rots het volgende:
Dag WK wel, maar dat is zijn keus, hij kiest het geld.
Ze hebben Lahm ook nog hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker niet weg WK, hij maakt juist meer kans op het WK. Die jongen wordt dan gehaald als basisspeler, op zeker.
Denk je dat werkelijk?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker niet weg WK, hij maakt juist meer kans op het WK. Die jongen wordt dan gehaald als basisspeler, op zeker.
Mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef Jodelaar het volgende:
wat een klote nieuws toen ik op ajaxsites ging speuren.
We verliezen weer een stukje ajax.
Ik heb daarom ook dit gemaakt, misschien dat iemand het leuk vind om dit te gebruiken op een ander forum of hier.
[ afbeelding ]
Rip bobby.
Erm, jij vergeet dat momenteel de beste linksback uit europa bij Bayern speelt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij moet maar hopen dat hij het niet tegen Lahm hoeft op te nemen. Zo goed is hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zijn nu nog de oud gediende clubiconen die over zijn ? iemand een lijstje met ere-leden oid ?
quote:Ereleden
Ajax kent elf ereleden, van mensen die zich bestuurlijk voor de club hebben ingezet tot spelers die Ajax sportief naar grotere hoogten hebben getild.[5]
* Nederland Uri Coronel
* Nederland Johan Cruijff
* Nederland Bobby Haarms
* Nederland Hennie Henrichs
* Nederland André Kraan
* Nederland Arie van Os
* Nederland Jan Potharst
* Nederland Michael van Praag
* Nederland Willem Schoevaart
* Nederland Henk Timman
* Nederland Rob Been Sr.
Forum Opties | |