hmm 4-0 verlies op old trafford het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef knijn1985 het volgende:
na slechte start van de wedstrijd knap teruggevochten en zelfs kans gemist in laatste minuut..speel zelf in L1..over paar weken replay
[ afbeelding ]
Ach, een mooie thuiswedstrijd zit nu bij de fans in het geheugen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
hmm 4-0 verlies op old trafford het was ook te mooi om waar te zijn
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef donroyco het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen Ajax of meteen LLM.. Wat zeggen jullie (incl. suggesties)?
quote:
Na een promotie speel ik juist altijd aanvallend, omdat je dan toch altijd de underdog bent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:54 schreef heiden6 het volgende:
Gateshead heb ik ook ooit mee gespeeld, was echt grappig.![]()
Ik ben nu gepromoveerd met FC Dordrecht in de zomer van 2011. Selectie flink versterkt maar zonder te veel geld te besteden, goede voorbereiding gehad (onder andere 3-2 gewonnen van Bordeaux), maar het seizoen is uitermate slecht begonnen. De eerste 7 wedstrijden in de competitie op rij verloren, na 11 wedstrijden sta ik stijf onderaan met slechts 2 punten. Wel ben ik in de beker doorgedrongen tot de 4e ronde.
Een van de toptransfers afgelopen zomer was het transfervrij aantrekken van Arnold Bruggink, wat meteen mijn beste speler is.![]()
Verder heb ik een goed gebalanceerde en brede selectie die ook nog ontzettend goede group harmony heeft, wat me normaal nooit lukt. Ik denk dus dat ik maar met mijn taktiek ga klooien, want daar moet het wel aan liggen dat het zo slecht gaat... voor de rest zijn alle factoren voor een langer verblijf in de eredivisie aanwezig.Probleem daarbij is dat mijn selectie is samengesteld op basis van het feit dat ik met een defensieve opstelling ben gaan spelen na de promotie...
Verder lukt het me niet om een goede, haalbare keeper te vinden.![]()
Heb Santon gehaald, verder nog Joe Mattock en Mamadou Sakho. Mijn elftal van de toekomst: Asenjo; Santon, Pique, Sakho, Mattock; Acosta/Ninis, Schneiderlin, Feghouli, Mata/Jovetic; Balotelli/Lewandowski en Foti/Jovetic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb Santon ooit eens succesvol omgetraind naar linksback, deed t wel aardig. Criscito kan ook heel leuk uit de voeten op links.
Gedaan, alleen dan met Scunthorpe Unitedquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:04 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
LLM (Gateshead FC of AFC Wimbledon) Dat vind ik altijd wel leuke clubs.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gijs Luirink is een fucking baas gek.
Dat kan best lang duren..quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Wopper1 het volgende:
Vraagje, Mijn bestuur zal overgenomen worden. Alleen is dit nu al van augustus tot eind november aan de gang, en ik kan geen nieuw veld aanvragen, spelers vastleggen etc..
Weet iemand hoe lang dat kan duren?
Is verschillend volgens mij. Bij mij duurde het iets van 2-3 maanden ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Wopper1 het volgende:
Vraagje, Mijn bestuur zal overgenomen worden. Alleen is dit nu al van augustus tot eind november aan de gang, en ik kan geen nieuw veld aanvragen, spelers vastleggen etc..
Weet iemand hoe lang dat kan duren?
Dat heb ik meestal na het seizoen. Dan zit de klus er op, en moet je weer wachten tot het bestuur je een nieuw transferbudget geeft. Ik houdt namelijk niet vaak iets over, als ik geld over houdt besteed ik het aan talenten van 15 tot 17 (eind januari dan wel, niet eind augustus).quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Is verschillend volgens mij. Bij mij duurde het iets van 2-3 maanden ofzo.
Blijft raar dit spel. Soms speel je het dagen achter elkaar wil je het spel gewoon steeds spelen.
Ben nu alweer 1 1/2 week clean met dit spel. Zal er wel mee te maken hebben dat het in de Premier League niet goed gaat
Ik kijk het nog even aan tot de winterstop, anders verpats ik een verdediger en een verdedigende middenvelder en haal ik een supergoede buitenspeler die ik wel kan gebruiken, en een extra spits.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Na een promotie speel ik juist altijd aanvallend, omdat je dan toch altijd de underdog bent.
Mascherano is inderdaad een super goede speler op die positie maar omdat ik aardig wat wedstrijden speel moet je wel beetje blijven rouleren omdat ze anders aardig snel geblesseerd raken.. of is dat in deze FM niet zo erg als in de vorige delen??quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
Je hebt met Mascherano al een van de betere in het spel.
Miguel Veloso misschien als optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |