Nu nog zo'n 38 miljoen euro.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel transferbudget heb je nu nog Woppert ?
En verder: Is dat Enrico Insua ? De oud-held van Borussia Monchengladbach ?
Ja, vorig seizoen verkocht ik Kromkamp voor 4 miljoen aan Celtic (jongen was toen 30), en haalde de Roover met een vrije transfer van Anderlecht. Loopvermogen is top, en hij behaalde volgens mij zo'n gemiddelde van 7,20 in de eredivisie (en was belangrijk met assists).quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Vervang die vliegenvanger in de goal eens
En die Sepp de Roover, is dat wel wat qua niveau voor PSV ?
Bruno Silva doet het bij mij ook erg goed als RB, hij heeft veel assisten. Daarnaast diverse keren tot MoM uitgeroepen en daardoor positief in het nieuws gekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Vervang die vliegenvanger in de goal eens
En die Sepp de Roover, is dat wel wat qua niveau voor PSV ?
Asenjoquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Probeer die Spanjaard van Real Valladolid te halen. Supertalent. Kom ff niet op z'n naam.
Eduardo van Bahiaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef w00h00 het volgende:
Ik zoek nog een goede CV van een jaar of 22-25 die nog goedkoop is en kan uitgroeien tot een vaste waarde bij Ajax in de verdediging.
Suggesties?
Assenjo ja.quote:
Gijs Luirink.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef w00h00 het volgende:
Ik zoek nog een goede CV van een jaar of 22-25 die nog goedkoop is en kan uitgroeien tot een vaste waarde bij Ajax in de verdediging.
Suggesties?
kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:42 schreef sjimz het volgende:
Welke Alex is dat dan?
Volgens mij die van Internacional?
Leo van Gremio is een goede jonge verdediger.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eduardo van Bahia![]()
Kan zowel in de verdediging, als linksback en vm en mc
Is hij er (gezien zijn stats) wel goed in?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef sjimz het volgende:
Ik moet denk ik een nieuwe penaltynemer aanwijzen.
[ afbeelding ]
13. De een na beste in mijn selectie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is hij er (gezien zijn stats) wel goed in?
Dan zou hij wel een penalty moeten kunnen nemen, gelukkig heb je nog gewonnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
13. De een na beste in mijn selectie.
De beste heeft 16 en was niet beschikbaar vanwege interland verplichtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |