quote:20 dansende UFO's boven Engeland waargenomen
Shit, heb ik weer het nieuws gemistquote:Verschillende gezinnen waren zondag geschokt toen ze meer dan 20 UFO's over een gebied in Engeland zagen overvliegen.
Paul, een ooggetuige zegt: "Er waren in de eerste instantie 26 UFO's, die door elkaar heen schoten, dansten en zigzagden, alsof ze een spel aan het spelen waren. Daarna kwamen er nog zeven van de rechterkant aangevlogen en mengden zich tussen de andere lichtgevende objecten als een vreemd soort vliegtuigen."
je hebt wel de moeite gedaan om mensen te gaan halen maar niet om het op te nemen of?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:41 schreef darrin het volgende:
Hi,maar ff account aangemaakt voor 't volgende;
Toevallig gisteravond(05-06-2009) omstreeks 23.45 ook iemand de stoet lichten gezien boven Eindhoven?
Ik zag er ong. 20-30 die in een rechte lijn uit noord oost naar zuid west vlogen.
Kleuren waren van rood naar oranje en blauw en schitterend als een ster,maar veel groter.
Soms 2 bij elkaar maar de meeste achter elkaar op onregelmatige afstand.
Snelheid was zodanig dat je zou denken dat ze laag moesten vliegen maar er was niks te horen.
Wil eigenlijk bevestiging van wat ik zag, kan er voorlopig niks over vinden.
Heb wel een paar mensen naar buiten gehaald om ook te laten kijken.
E.e.a duurde 10-15 min.
Groeten Darrin
Houd je maar vast dan.quote:
Wat doen ze dan hier op dit forum?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:47 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Als men er gewoon niet aan wil dat anderen vreemde zaken zien (overtuiging), zullen ze er van alles bijhalen om het onderuit te halen. Van ballonnen tot bananen.
Een forum kan heel leuk zijn om "gewoon tegen alles tegen te zijn" omdat je beschermd wordt door de anonimiteit van je IP adres.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:40 schreef darrin het volgende:
[..]
Wat doen ze dan hier op dit forum?
Ik wil alleen maar weten wat het geweest kan zijn.
In ieder geval geen ballonnen.
Omdat ik geen volslagen idioot ben houdt ik rekening met windrichting/windkracht en kan dan "ballonnen" wel doorstrepen.
Het was i.i.g een mooi en indrukwekkend schouwspel,net zoiets als een paar jaar geleden het noorderlicht te zien was in Nederland
terugvindpostquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef darrin het volgende:
[..]
............
Sorry,maar wat bedoel je daarmee?
tvp is terug vind post.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef darrin het volgende:
[..]
............
Sorry,maar wat bedoel je daarmee?
Ach,forumtrollen ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Een forum kan heel leuk zijn om "gewoon tegen alles tegen te zijn" omdat je beschermd wordt door de anonimiteit van je IP adres.
Als menig, die hier in dit topic dit gewoon wegwuiven en je uitlachen, je in persoon zou aankijken was de houding heel anders. Leer ermee leven. Het is al triest genoeg dat sommigen zich meer mens voelen op internet dan in het echt.
ja, stel je voor dat iedereen het wél met elkaar eens is. Persoonlijk geloof ik trouwens wel in UFO's maar dan op de letterlijke manier, dus dat je iets ziet vliegen en niet weet wat het is...quote:
waarom geen ballonnen? Op verschillende hoogtes kun je best verschillende windrichtingen en ~snelheden hebben.quote:Ik wil alleen maar weten wat het geweest kan zijn.
In ieder geval geen ballonnen.
Omdat ik geen volslagen idioot ben houdt ik rekening met windrichting/windkracht en kan dan "ballonnen" wel doorstrepen.
die was toch ook al minofmeer de-bunked? Het lijkt mij iig. op verkeer op een berghelling.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef Summers het volgende:
apart ufofilmpje
nou daar vind ik het niet op lijken , dan zou er voor licht schijnen en niet aan de zijkant ,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die was toch ook al minofmeer de-bunked? Het lijkt mij iig. op verkeer op een berghelling.
Leek het hier op ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef darrin het volgende:
[..]
Ach,forumtrollen ja.
Tot nu toe nog geen last hier.
Maar ontopic weer,mochten jullie hier iets over vinden of horen graag melden.
Ik zoek me gek,maar nog steeds niks
en waarom is dit eigenlijk het enige filmpje dat er van dit fenomeen te vinden is? Je zou toch denken dat meer mensen het gefilmd zouden moeten hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Summers het volgende:
[..]
nou daar vind ik het niet op lijken , dan zou er voor licht schijnen en niet aan de zijkant ,
de berg word in de lengte gefilmd en de bollen gaan ook in de lengte weg .
de vage bollen zouden er misschien op lijken in de verte maar die dichterbij niet vind ik en ze gaan twee verschillende kanten op
en het licht dooft en word weer heel fel .
Daarbij komt, als het een weg was , zouden de bollen op precies dezelfde hoogte verdwijnen en weer verschijnen en dat is ook verschillend in beide richtingen .
optisch hangen de bollen voor de berg wanneer ze heel erg fel zijn in het begin
ik neem aan dat het vanuit een huis is opgenomen en die weten toch wel of er verkeer op die berg rijd mocht er verkeer daar rijden want je ziet de weg niet .
Omdat de meeste mensen door chemtrails beinvloed zijn en het geeneens doorhebben. Reptilians bombarderen ons met chemtrails. Mijn vermoeden is dat degene die het filmpje maken op de een of andere manier immuun was voor chemtrailsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en waarom is dit eigenlijk het enige filmpje dat er van dit fenomeen te vinden is? Je zou toch denken dat meer mensen het gefilmd zouden moeten hebben
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen door chemtrails beinvloed zijn en het geeneens doorhebben. Reptilians bombarderen ons met chemtrails. Mijn vermoeden is dat degene die het filmpje maken op de een of andere manier immuun was voor chemtrails
Nee,ze vlogen in een bijna perfecte rechte lijn achter elkaar,waarvan dan sommige in paren en de een op de ander inlopend of afremmend ,dit alles nagenoeg loodrecht boven me.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Leek het hier op ?
Er was ooit nog een filmpje vanuit een flat in de bijlmer ( amsterdam) en die gaf ook verschillende kleuren maar die kan ik ff niet vinden .
Het waren niet vuurballonen? Ik heb eens met open mond naar de nachtelijke lucht staan staren en me afgevraagd of ik niet heel hard moest gaan roepen om me heen van "hee... kijk... help! ziet iemand ze ook???" Het waren er tientallenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef Little-red-spitfire het volgende:
Ik heb het ook gezien 5 juni en ik woon in Leiden.
Ik heb foto's en filmpjes gemaakt, hetzij met mijn fototoestel dus niet van super kwaliteit.
Ik denk dat er hier ruim 50 zijn overgekomen, ik groepjes van 2 tot 20, en allemaal oranje/gelig van kleur.
Wij dachten ook eerst aan ballonnen, maar met wat logisch denkwerk, kwamen we al snel tot de conclusie dat dat het gewoon niet kon zijn.
Met de ingezoomde foto's was het ook duidelijk een perfecte cirkel....en als het luchtballonnen zouden zijn, zou die vlam van de ballon toch vervormt moeten zijn.
Hier een linkje naar het filmpje:
Ik zal even uitdokteren hoe ik foto's kan posten en deze ook neer zetten.
quote:UFO disclosure from France this week
Michael Cohen
The words 'Nous ne sommes pas seuls' or 'We are not alone' will be somberly pronounced this week by a senior Government official of the nation that brought the world 'Liberté, égalité, fraternité'. France is set to concede that it is aware of an alien presence on earth by no later than Friday.
Paris has chosen follow the lead of maverick UFO nation Brazil and resist US pressure to continue delaying disclosure until America feels it is ready for the event.
It is believed that a telephone hot-line has been set up in Paris to deal with queries from panicky citizens. A special division of France's police department is also to be established: to handle UFO reports.
The French have gone to so much effort to protect their culture from encroaching 'Anglo-Saxon' influences and now they are preparing to protect their culture from what might be even more powerful extraterrestrial forces.
It is believed Holland and Germany are set to soon follow France's lead.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef Darklight het volgende:
Ben benieuwd, zal wel weer niks gebeuren
Dit bericht zag ik ook op fox newsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:51 schreef FatalException het volgende:
Met een foto van dat filmpje maar het filmpje is niet meer te zien ivm schenden van de gebruiksvoorwaardenquote:Video of what some speculate is a UFO flying over President Obama's inauguration has circulated over the Internet, London's Sun newspaper reports.
The video shows an unknown object flying past the Washington Monument as nearly two million people gathered to watch the inauguration.
http://www.thephoenixlights.net/quote:“The Phoenix Lights, March 13, 1997. It was supposed to be a night to observe the Hale-Bopp Comet. Instead, for thousands of Arizonans, it became a night to observe something even more impressive in the night sky, and something perhaps just as otherworldly.”
wat een verschrikkelijk slecht filmpje...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Summers het volgende:
Nog 1 uit turkije :
verderop in het artikel staat er :quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Unrealist- het volgende:
Over de tekst in de OP he, ik vind het vreemd dat het ene moment nog over UFO;s word gesproken en het andere moment over buitenaardse schepen. Daar zit echt een enorm verschil in. Welk bewijs hadden ze dat het buitenaards was?
quote:Phil Hoyle, from UK-based UFO Investigation Unit, said the way the UFOs had moved indicated a form of intelligence.
He said: "If these objects were circling one another you would have to rule out that they were fireworks.
"If they were dodging and darting around each other it would indicate intelligent movement."
Ruth Veron, spokesperson for nearby RAF Cranwell, said she did not know what the phenomena could be.
She said: "RAF Cranwell is closed over the weekend so it could not have been any aircraft from this base
"I do not have any idea what the lights could be, we did not have any aircraft flying that night."
http://www.thesun.co.uk/s(...)ly-in-formation.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |