quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:52 schreef ExTec het volgende:
Zeg knul, shit like hypotheek aftrek matters, vraag maar aan paps.
Laat me raden, je had meer stufi gewild ofzo?
Mwoah, op financieel gebied kan ik me voorstellen dat je het een en ander kan bij-tunen of iets scherper kan stellen, zo om een of andere reden sinds zo zeg een jaartje?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Een visie uit 2006 oud vindenZou een mooie boel worden als partijen hun visie zo vaak gaan veranderen.
13 miljoen stemmers, 2 miljoen mensen tussen de 18 en de 30. Een theoretisch maximum van 15% van alle stemmen die uitgebracht kunnen worden. Ik denk dat een partij die zich specifiek op jongeren richt blij mag zijn met 1 of 2 zetels in de kamer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef Doc het volgende:
Is het niet tijd dat er een partij komt die meer voor de jongeren op komt??
Aldus onze slechte verliezerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
De PVV is niet mateloos populair onder jongeren. Maar onder kinderachtigen en verzuurden. Scholieren en 50+'ers dus.
Rek leeftijd waarvoor die partij interessant is op tot ongeveer 40 en het scheelt wel. Het punt is dat veel van de problemen nu in Nederland ook liggen bij de cadeautjes die pre-babyboomers en de babyboomers zich zelf gegeven hebben (veel ruimere kinderbijlage, premie-koopwoningen, riante uittreed regelingen rond je 60e; al die zaken die jongeren zeker niet zullen krijgen). Reken daar een onbetaalbare vergrijzing bij en het wordt steeds interessanter voor jongere generaties om te zeggen dat ze geen zin meer hebben om krom te liggen om die generaties nog meer te voorzien van extraatjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef Antaresje het volgende:
[..]
13 miljoen stemmers, 2 miljoen mensen tussen de 18 en de 30. Een theoretisch maximum van 15% van alle stemmen die uitgebracht kunnen worden. Ik denk dat een partij die zich specifiek op jongeren richt blij mag zijn met 1 of 2 zetels in de kamer.
Ik was op zoek naar stats van de verdeling van stemmen naar leeftijd. Kan jij die geven?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Feiten van 40% ja... Dat noem ik geen feiten.
uhuh. Take your lossquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
De PVV is niet mateloos populair onder jongeren. Maar onder kinderachtigen en verzuurden. Scholieren en 50+'ers dus.
Hij zegt toch net dat scholieren op de PVV stemmen (of zouden stemen als ze mochten)?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:24 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
uhuh. Take your loss
http://www.scholierenverk(...)scholieren-stemt-PVV
Blowen is niet goed voor mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat scholieren op de PVV stemmen (of zouden stemen als ze mochten)?
Je bevestigt met die link alleen wat hij al zegt dus over welke " take your loss" heb je het?
Blowen? Zei je blowen? Laat Geert dat maar niet horen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:30 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Blowen is niet goed voor mij.
Ik fail nu best wel.
Ik gebruikte blowen om mijn faal enigszins te verdoezelen. Eigenlijk blow ik al jaren niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Blowen? Zei je blowen? Laat Geert dat maar niet horen!
II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt
Had dan gezegd dat je zwaar bezopen bent - daar zou Geert vast minder moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ik gebruikte blowen om mijn faal enigszins te verdoezelen. Eigenlijk blow ik al jaren niet.
Dus shops dichtgooien? Prima, wat mij betreft.
Nog leuker, Volendam stemt massaal op PVV die het willen bemoeilijken om NL binnen te komen en naar NL komen onaantrekkelijker willen maken. Ook voor toeristen. Volendam zijn economie draaid bijna volledig op die toeristen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Had dan gezegd dat je zwaar bezopen bent - daar zou Geert vast minder moeite mee hebben- om nu blowen te noemen om een faal te verdoezelen is een beetje dubbel faal
Wat dat betreft vond ik de 40% in Volendam (coke-dorp der coke-dorpen) wel grappig. Dat dope verbod is meer iets waar jongeren meer "last" van hebben dan ouderen volgens mij. Zelf (weer als oudere) heb ik ook persoonlijk geen last van een strenger drugsbeleid.
Ja klopt. PVV is tegen de Japanse toeristen met hun fototoestellen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nog leuker, Volendam stemt massaal op PVV die het willen bemoeilijken om NL binnen te komen en naar NL komen onaantrekkelijker willen maken. Ook voor toeristen. Volendam zijn economie draaid bijna volledig op die toeristen!
Of een "war on drugs" zinvol is, is een hele andere discussie - die al op andere plaatsen op Fok meer dan eens gevoerd is. Persoonlijk heb ik eigenlijk wel een hekel aan drugs, maar ik denk dat het verder in de ilegaliteit drukken niet echt effectief is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:43 schreef Dartanion het volgende:
Erm, kijk eens naar landen om ons heen waar drugs verboden zijn EN thuis teeld aangepakt word.. Dat helpt voor geen meter.. Hoe legaler hoe beter (meer controle).
Verder vind ik de PVV wel erg hoog van de toren blazen en met miljarden strooien alsof het pepernootjes zijn!
Miljard extra voor AOW'ers
Onverkort handhaven hypotheekrenteaftrek
16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers
Dat is geen kattepis, waar gaan zij al die miljarden vandaan halen?
Ik heb 't gevoel dat hier een hyperactieve student op het zolderkamertje van paps en mams op z'n toetsenbord loopt te rammen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:52 schreef ExTec het volgende:
Zeg knul, shit like hypotheek aftrek matters, vraag maar aan paps.
Laat me raden, je had meer stufi gewild ofzo?
Ik ben blij dat je Wilders zijn gebrabbel nog enigsinds kan relativeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Of een "war on drugs" zinvol is, is een hele andere discussie - die al op andere plaatsen op Fok meer dan eens gevoerd is. Persoonlijk heb ik eigenlijk wel een hekel aan drugs, maar ik denk dat het verder in de ilegaliteit drukken niet echt effectief is.
Kosten decimeren van alles wat met het buiteland te maken heeft (asielzoekers etc, Europa)
Vele subsidies (kunst, sociale projecten - voornamelijk voor jongeren) afschaffen.
Of dat genoeg is om het van te betalen weet ik niet. Ik zou dat graag wel eens doorgerekend willen zien.
V. Directe democratie: meer invloed van de burgersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja klopt. PVV is tegen de Japanse toeristen met hun fototoestellen.
Echt, waar haal je het vandaan?
,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja klopt. PVV is tegen de Japanse toeristen met hun fototoestellen.
Echt, waar haal je het vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |