En toen werd je wakker. 9k dps in uld10, tuurlijk. Of XT zat gebugged in perma-heartmode.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
Meh.. je moet gewoon je plaats weten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef GooseFM het volgende:
Als lvl 77 in AV rondlopen met alleen maar lvl 80's om je heen is niet heel erg leuk
u-huh....quote:
Gooi een munt op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Blistering het volgende:
Het is wel zwaar frustrerend als je niet kan kiezen tussen 2 specs. Ik ben dus 17/51/3 Frost offspec op m'n DK, en 51/0/20 mainspec. Beide doen goeie dps, maar ik zal toch een keuze moeten maken voor welke spec ik ga gearen. Beide hebben hele verschillende BiS lijsten.
Hoe de neuk moet ik nu kiezen dan. ARGH!
Tankenquote:
Echt? Ik vind tanken erg leuk. Eigenlijk vind ik alle 3 rollen wel leuk, maar healen het minst. Dat is soms wel eens leuk maar voor mij wordt het heel gauwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tanken. Dan stop ik liever met spelen.
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Zith het volgende:
Gister voor een andere guild ulduar 10 gedpsd omdat ik niet met m'n eigen guild mee kon, omdat ik in een casual raiding guild zit dacht ik wel dat deze guild veel beter zou raiden.. Op Xt-002 zat ik op 9k dps, en verder kwam niemand boven 4k
Dus dps en tanken vind je even leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef GI het volgende:
Ik vind healen 20 keer leuker dan DPS. Tanken vind ik weer 20 keer minder dan healen.
Mwah, het gevecht leent zich er wel voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meter
Ik heb een verhaal gehoord dat de level 1 vertelde dat hij de alt van betreffende officer was, en toen hij werd gepromoveerd tot officer alt haalde hij de hele gbank leeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Want als lvl 1 character die niet in de guild zelf zit is het lastig om items te krijgen. Of requesten in de mail en die andere persoon doet gewoon reply met een berg spullen erbij?
Iig maar even een ticket aangemaakt. Verwacht niet dat de GM ook echt iets kan doen, maarja denk ik zeg het ff.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een verhaal gehoord dat de level 1 vertelde dat hij de alt van betreffende officer was, en toen hij werd gepromoveerd tot officer alt haalde hij de hele gbank leeg.
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lol.....volgens mij bugged jouw dmg meter
Bij ons ook al zo vaak gebeurd. Echt, mensen die daar intrappen verdienen het gewoon omdat ze zo dom zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
Krijg net allemaal wisps van guildies met de vraag of ik gehackt ben. Ik verbaasd, want ik ben net 10 minuten geleden ingelogd. Direct maar even m'n password veranderd voor de zekerheid, kon gewoon.
Blijkt dat ze een ingame mail van mij hebben gekregen met een worm erin. Ik had zoiets van wtf, want alles werkt hier gewoon, niks kwijt, PW hetzelfde, dus lijkt me niet gehackt. Dus een van hun kijkt iets beter, heeft een spammer mijn naam nagemaakt, ik heet Ceylin en hij is nu mailtjes aan het versturen onder de naam Ceylín. Met een accent op de i dus, maar erg lastig te zien.
Vage shit.
Ik speel een Undead Warlock op Anachronos, Horde kant. Sanakthe, Cold Logic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
Mensen hier die op anagronos spelen? ally-side?
Heb en warlockje gemaakt is nu lvl 8, ceddrik heet ie.
Ben op deze server begonnen omdat iemand uit me klas daar ook speeld.
Ah ... wij hadden gisteren precies hertzelfde met een andere guildie... en nu je het zo zegt met een accentje op de i... nou is het logischer.. die gozer had op dat char al een maand of 4 niet meer ingelogd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Want als lvl 1 character die niet in de guild zelf zit is het lastig om items te krijgen. Of requesten in de mail en die andere persoon doet gewoon reply met een berg spullen erbij?
Iig maar even een ticket aangemaakt. Verwacht niet dat de GM ook echt iets kan doen, maarja denk ik zeg het ff.
Dat staat er wel ....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus dps en tanken vind je even leuk?
Wij lopen vrij gemakkelijk door de 1e 6 bazen in Ulduar (10m) heen maar niemand komt op de 9k DPS op XT. Wat is je character name en op welke server? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee hoor9k dps is op XT normaal voor mijn guild.. (nou ja, voor de top 5 die altijd aardig voorloopt in DPS). Op normale bosses doe ik 5.5k-6.5k'ish
Nope Turalyon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:51 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar hij zei ook dat hij het heel druk er mee gehad had die dag al....
Jullie zaten toch ook op Aggramar Sap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |