Yup, en je kan je ook nergens opgeven om als vrijwilliger mee te doen. Je wordt gewoon benaderd of je mee wilt doen. stiekem betrap ik mezelf nog steeds op gedachten als 'zo nu ben ik een van de miljoenen mensen die dit kijkt' of 'laat ik dit nog even afkijken zodat tenminste iemand dit af heeft gekeken en dat weer meetelt' terwijl alles wat ik kijk onvermeld ten onder zal gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef wwwever het volgende:
[..]
Het zijn echt maar slechts 2800 kastjes hoor, zoals 3 posts onder je gequote bericht.
die hebben ze daar niet. nederigheid in het leger. of alleen voor een man?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
Waarom was majoor Boshard geen generaal ?
Als je nou es meedoet aan zo'n jamba ding he, en je meldt je daarna af, ben je dan ook echt afgemeld of zit er toch een addertje onder het gras?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:53 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom gaan kutbedrijven als Jamba niet failliet?
schuim is eigenlijk ook iets unieks in een aantal landen. Zo zijn er genoeg landen waar schuim juist niet gewenst is op een biertje...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:09 schreef BlueMage het volgende:
Had bier heel vroeger geen schuim? Want toen hadden ze toch nog niet dat ze bijv CO2 konden toevoegen? Heb ik me al vaker afgevraagd dit, erg onnozel maar goed past wel in dit topic.
Omdat hier in Emmen, men huizen met een rieten dak in de fik zetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom gebruiken bijna alle huizen ter wereld dakpannen terwijl ze relatief duur zijn?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef DSGamer het volgende:
uit hoeveel cellen bestaat de huid van een gemiddeld persoon?
http://www.steljevraag.nl/viewquestion?questionID=9558quote:In het kort komt het erop neer dat een gemiddeld menselijk lichaam bestaat uit zo'n 10^14 (10 tot de 14e, dus 100 biljoen) of meer cellen
Die hebben ze wel hoor. Volgens mij de grote baas van de internationale organisatie. Majoor bosshardt was eigenlijk lt-kol.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
die hebben ze daar niet. nederigheid in het leger. of alleen voor een man?
ik weet niet wat dit is vragen stellen mag, gaaf mens was ze iniedergeval wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef wwwever het volgende:
[..]
Die hebben ze wel hoor. Volgens mij de grote baas van de internationale organisatie. Majoor bosshardt was eigenlijk lt-kol.
wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef boskameel het volgende:
Misschien is dit wel een hele domme. Waarom produceren arme landen, geen geld om het beter te hebben in het land? Waarom wordt in Zimbabwe geen extra geld geproduceerd om bijvoorbeeld langzaam uit de stront te kruipen, zoals geld om betere medische voorzieningen aan te schaffen, of om voedsel te importeren? Of is dat regime al zo corrupt dat ze dat eigenlijk al doen voor eigen bestwil?
WOW! Dit is misschien wel de oplossing van de financiële crisis!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef boskameel het volgende:
Misschien is dit wel een hele domme. Waarom produceren arme landen, geen geld om het beter te hebben in het land? Waarom wordt in Zimbabwe geen extra geld geproduceerd om bijvoorbeeld langzaam uit de stront te kruipen, zoals geld om betere medische voorzieningen aan te schaffen, of om voedsel te importeren? Of is dat regime al zo corrupt dat ze dat eigenlijk al doen voor eigen bestwil?
Ik weet niet precies hoe ik het makkelijk kan uitleggen, maar hier staat wel een duidelijk antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef boskameel het volgende:
Ik ben serieus. Leg dan voor een leek eens uit in Jip & Janneke taal hoezo dit niet mogelijk zou zijn?
Inflatie. Als je geld bijdrukt wordt de productie niet automatisch evenredig ook hoger.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef boskameel het volgende:
Ik ben serieus. Leg dan voor een leek eens uit in Jip & Janneke taal hoezo dit niet mogelijk zou zijn?
dan gaat een brood van 0. 60 mark 6 Mark kosten, druk je nog meer geld bij, armoede is het gevolg. BV in de crisis WW2 in Duitsland . wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inflatie. Als je geld bijdrukt wordt de productie niet automatisch evenredig ook hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |