Nou dan heb ik ook nog wel een leuke:quote:
Dat heeft te maken met het feit dat je op een telefoon (mobiel) ook letters op je telefoon hebt. Die staan dan per 3 (of 4) op volgorde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef DSGamer het volgende:
Collega stelde net een vraag, en ik ga hem hier stellen
waarom is het nummerieke gedeelte rechts van een toetsenbord
789
456
123
en niet
123
456
789
wat mij eigenlijk logischer lijkt?
Geen flauw idee maar misschien heb je hier iets aan:quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef fullmetal het volgende:
Hmm, als je zo begint...
Waarom zijn er zoveel meiden op FOk?
No chickz op teh internetz toch?
Overigens een serieuze vraag, Helpt het tegen de slijtage om het boortje af te coolen met water? Niet constant maar alleen wanneer hij heet wordt pauzes nemen en in het water te dompelen.![]()
Opa deed het altijd, maar Nederlanders doen het totaal niet.
Das net zoiets als die vraag van Chriz2kquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je probeert te falen, en het lukt je, heb je dan gefaald of heb je succes ?
Raar, door het snel afkoelen wordt je boortje juist broos en breekt ie sneller.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef fullmetal het volgende:
Overigens een serieuze vraag, Helpt het tegen de slijtage om het boortje af te coolen met water? Niet constant maar alleen wanneer hij heet wordt pauzes nemen en in het water te dompelen.![]()
Opa deed het altijd, maar Nederlanders doen het totaal niet.
Ik zeg altijd er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensenquote:
Omdat het numerieke gedeelte van een keyboard eigenlijk een aangeplakte rekenmachine is Rekenmachines (en ouderwetse kassa's) hebben logischerwijze de lage waarden onderaan staan en de hoge waarden bovenaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef DSGamer het volgende:
Collega stelde net een vraag, en ik ga hem hier stellen
waarom is het nummerieke gedeelte rechts van een toetsenbord
789
456
123
en niet
123
456
789
wat mij eigenlijk logischer lijkt?
De dichtheid van licht? Licht heeft geen massa, dus ook geen dichtheid. Dichtheid heeft sowieso niets met spiegelen te maken geloof ik, de enige voorwaarde is dat het oppervlak glad genoeg moet zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omdat de dichtheid van een spiegelend voorwerp hoger is dan dat van licht
worden ze niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef Wouter1989 het volgende:
Waarom worden grondtroepen mariniers genoemd?
In de VS wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
worden ze niet?
een marinier is iemand van het Korps Mariniers
Marine corps = Marinesquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik bedoel niet alle grondtroepen, maar sommige. Ik had dus beter kunnen vragen, waarom zijn er grondtroepen die mariniers worden genoemd? Is het misschien net zoiets als dat tankeenheden cavalerie worden genoemd?
Marinier is een soldaat die op zee of aan de kust opereert.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik bedoel niet alle grondtroepen, maar sommige. Ik had dus beter kunnen vragen, waarom zijn er grondtroepen die mariniers worden genoemd? Is het misschien net zoiets als dat tankeenheden cavalerie worden genoemd?
Naja, ze doen ook wel een ceremoniële beveiliging enzo (met koninginnedag) maar ja over het algemeen zijn ze er dan per boot, amfibie voertuig of marine helikopter gekomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef Wouter1989 het volgende:
Dus als ik een foto of filmpje zie van mariniers op het land kan ik er vanuit gaan dat er bevaarbaar water in de buurt is?
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef Wouter1989 het volgende:
Dus als ik een foto of filmpje zie van mariniers op het land kan ik er vanuit gaan dat er bevaarbaar water in de buurt is?
Moet er natuurlijk wel iemand over meedenkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nou dan heb ik ook nog wel een leuke:
Hoe weet je eigenlijk zeker dat de kleuren die je ziet wel dezelfde kleuren zijn als andere mensen zien?
Stel je zou meerdere "kleurendimensies" hebben, met elk een volledig spectrum. Dan kan je dus eigenlijk nooit zeggen dat je dezelfde kleur ziet als iemand anders. Misschien zou iemand anders wel rood noemen wat jij nu blauw noemtBewijs maar eens dat het niet kan
Mijn vader is trouwens gedeeltelijk kleurenblind, dat lijkt me ook zo raar, het weet gewoon echt niet wat hij mist, letterlijk gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |