dan kunnen ze lekker over je zak kriebelen als ze hand- en tandloos hun wekelijkse pijpverplichting teweeg brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom laten dames hun vingernagels lang groeien en vijlen zij het elegant bij?
worden de zoogdieren wel, bij honden zijn ze dan "loops"quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Waarom worden dieren niet ongesteld?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Waarom worden dieren niet ongesteld?
Omdat we de zwart wit filter hebben weg gegooid.quote:
Als het niet reflecteert is het geen spiegel meer..quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:57 schreef J.D. het volgende:
[..]
Omdat we de zwart wit filter hebben weg gegooid.
Waarom is een spiegel altijd reflecterend?
"Why does someone believe you when you say there are four billion stars, but check when you say the paint is wet? "quote:
Aaaah bedanktquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:32 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Worden ze maar het werkt net anders onbevruchte eicellen worden terugopgenomen in het lichaam ipv uitgescheiden.
de meeste dieren hebben btw een bronsttijd ipv een menstruatie cyclus.
Loops zijn geeft bij honden aan dat ze juist vruchtbaar zijn. is geen ongesteld zijn. Mensen zijn tijdens de ongesteldheid minder vruchtbaar omdat de onbevruchte eicel uitgescheiden word iets heel anders dus.
gebrek aan hobbies?quote:
zodat het overeenkomt met een calculator. waarom het daarop zo staat... tsjahquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef DSGamer het volgende:
Collega stelde net een vraag, en ik ga hem hier stellen
waarom is het nummerieke gedeelte rechts van een toetsenbord
789
456
123
en niet
123
456
789
wat mij eigenlijk logischer lijkt?
dat heb ik me ook afgevraagd ja, 123 boven, zoals bij een telefoon, lijkt me toch makkelijker (nou heb ik een laptop zonder nummeriek toetsenbord, maar goed)quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef DSGamer het volgende:
789
456
123
en niet
123
456
789
Beiden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je probeert te falen, en het lukt je, heb je dan gefaald of heb je succes ?
Die laatste ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dat heb ik me ook afgevraagd ja, 123 boven, zoals bij een telefoon, lijkt me toch makkelijker (nou heb ik een laptop zonder nummeriek toetsenbord, maar goed)
Waarvoor is het knopje Sys Rq?
omdat de dichtheid van een spiegelend voorwerp hoger is dan dat van lichtquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/System_requestquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die laatste ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Geen idee, maar ik vraag me wel af waarom de rabo random reader het wel als het onderste schemaatje heeft, immers moet je de cijfers op de computer weer als de bovenste intikkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef DSGamer het volgende:
789
456
123
en niet
123
456
789
| Forum Opties | |
|---|---|